Fitness Seller

Verenigde Staten

Wel, stel mod en admin zijn het niet eens.
Wordt de mod zijn keuze dan gerespecteerd of, om in thema te blijven, ligt de eindbeslissing Trumpiaans gewijs bij de admin?
De mods hebben hier altijd veel vrijheid in keuze gehad. Maar de politiek sectie werd dus niet meer gemodereerd.

Uiteindelijk als dit achter de rug is hou ik me weer meer afzijdig.

De vraag wat er vooral in die topics gemodereerd moet worden is dus racisme.

Geen leuk woord, maar het is er wel.

Verschillende politieke meningen kunnen, maar er zijn grenzen.

Daar kan je vanalles over zeggen en ik ook, wat ik dus eerst geprobeerd heb, maar toch zal er iets aan gedaan moeten worden.

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, daarom waren de topics er ook nog, ongeacht wat jullie denken.
Hoe kun je praktisch op die toch best vage/subjectieve term modereren? En nog een politieke discussie of frustraties uiten mogelijk houden? Gezien wat jij ook zei dat iedereen wel een soort van racisme heeft.

Ik dacht dat het mis ging met persoonlijke aanvallen die de discussie verstoorden/onmogelijk maakten, dat lijkt mij ook nog wel makkelijker te modereren.

Ik dacht even zou ik kunnen helpen maar ik zie mijzelf niet eens in staat op die term te modereren.

Komt al gauw neer op speciale groepen creeëren welke eenzijdig niet met woorden gekwetst mogen worden en waarbij er wel met erg lange tenen zijn.

Hoe kun je praktisch op die toch best vage/subjectieve term modereren? En nog een politieke discussie of frustraties uiten mogelijk houden?

Ik dacht dat het mis ging met persoonlijke aanvallen die de discussie verstoorden/onmogelijk maakten, dat lijkt mij ook nog wel makkelijker te modereren.

Ik dacht even zou ik kunnen helpen maar ik zie mijzelf niet eens in staat op die term te modereren.

Komt al gauw neer op speciale groepen creeëren welke eenzijdig niet met woorden gekwetst mogen worden en waarbij er wel met erg lange tenen zijn.
Dat is een probleem ja en ook een reden waarom het niet meer gemodereerd werd. Daar ben ik al langer aan het over nadenken.

Als een mod iets twijfelachtig racistisch voor iemand zou modereren is het meteen ruzie. De meldingen gingen vooral om racisme maar ook het gedrag natuurlijk.

Topics negeren en nu recenter ook bepaalde fora was daarom toegevoegd. Maar het is natuurlijk geen volledige oplossing op termijn.

AI leek mij het meest geschikt en neutraal, maar wou het eerst nog anders proberen.

Dat is een probleem ja en ook een reden waarom het niet meer gemodereerd werd. Daar ben ik al langer aan het over nadenken.

Als een mod iets twijfelachtig racistisch voor iemand zou modereren is het meteen ruzie. De meldingen gingen vooral om racisme maar ook het gedrag natuurlijk.

Topics negeren en nu recenter ook bepaalde fora was daarom toegevoegd. Maar het is natuurlijk geen volledige oplossing op termijn.

AI leek mij het meest geschikt en neutraal, maar wou het eerst nog anders proberen.
Gaat het om alle meldingen tevreden willen stellen, of om een principiële richtlijn voor hoe het op het forum moet gaan?

Even vermelden dat deze handelingen niets met de moderators hebben te maken. Die hebben zich afzijdig gehouden.

Dus gelieve deze niet lastig te vallen, ook niet buiten het forum om.

Terug
Naar boven