AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Ik stel me verkiesbaar als admin hierbij mijn partijpunten:

1 @Kathlinoo wordt per direct supermod erg sneu dat ze geen mod meer is.
2 @Sanca Saxon krijgt voor zijn lange staat van dienst een goede kist sigaren.
3 Er komt speciaal voor @Seth_fit een homosectie. Op andere delen van het forum kan hij niet meer posten.
4 Camelus komt terug en iedereen die zich misdraagt moet met hem naar een Parkje.

3 Er komt speciaal voor @Seth_fit een homosectie. Op andere delen van het forum kan hij niet meer posten.
4 Camelus komt terug en iedereen die zich misdraagt moet met hem naar een Parkje.
Mag ik dan welk naakte mannen posten?

Wat gebeurd er met de huidige admin?

Sowieso jij niet, want je komt van het kamp en die mensen snitchen niet.

Ik denk zelf @ThaWasteland of @Steks

Ik heb sowieso respect voor mensen van het kamp, omdat daar fl**kers ook mogen wonen
Hé ík beschouw dit als een persoonlijke aanval. Ik zie het door de vingers, vroeger was ik ook zo, maar ik heb een persoonlijke groei doorgemaakt en ben er van overtuigd dat jij dat ook ooit kan.

Hé ík beschouw dit als een persoonlijke aanval. Ik zie het door de vingers, vroeger was ik ook zo, maar ik heb een persoonlijke groei doorgemaakt en ben er van overtuigd dat jij dat ook ooit kan.
Was dit toevallig bij jou aangeleerd door je vader?

@bodybuilding.nl misschien is het tijd om bekend te maken dat ik kathelinos plaats inneem.

IMG_0158.jpeg

Terug
Naar boven