Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Waar kan ik solliciteren tot MOD? Krijg je daar ook betaald voor?
Dat is dan een stuk meer dan je in eerst instantie zou denken.Net zoveel als jij van bodybuilding weet.
(Dit is trouwens een bodybuilding forum)
@Steks zit in de chemie en laat het dan net zo zijn dat de helft hier lopende chemische experimenten zijn.Net zoveel als jij van bodybuilding weet.
(Dit is trouwens een bodybuilding forum)
Ach, volgens mij is jouw mening en visie is nu je niet meer gebruikt en met volle overgave aan krachttraining doet hier ook in waarde gedaald.@Steks zit in de chemie en laat het dan net zo zijn dat de helft hier lopende chemische experimenten zijn.
Waar kan ik solliciteren tot MOD? Krijg je daar ook betaald voor?
X
Er is geen andere keuze dan. Het zoals voorheen laten lopen kan niet meer.
Sowieso door een nieuwe mod dan.
Ik weet al wat ik als eerste zou doen.Klinkt als een taak voor onze stand-in mod van weleer @Henk123456
Mij bannen zeker
Nee dat is fout
In Europa lijden we door slappe leiders en in de VS lijden ze door sterke leiders?Je kan van alles vinden van DT, maar hij voegt wel de daad bij het woord in de zin van AF en MAGA .
Dat wij hier in Europa daar pijn door lijden hebben we vooral aan onszelf en onze slappe gekozen en ongekozen leiders te danken.
Zonder groot fan te zijn van Donald of van wie dan ook, staat er wel iemand die de leiding neemt, itt zijn voorganger(s).
Sowieso jij niet, want je komt van het kamp en die mensen snitchen niet.Wie zou de snitch zijn.
Kunnen we daar niet een soort spel van maken met elke week een clue en we dan kunnen stemmen.
Eerste clue: vegan.