XXL Nutrition

Vergelijking 2 jaar

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de positieve reacties! keeps me motivated!! :D

daar zijn serieuze lapjes vlees tegen aan gesmeten! :D
goed werk!

echt super goed bezig geweest

Vind je bovenkant buik voorlopen op onderkant buik, maar ziet er zeker nice uit :)

Wow. Heel erg netjes kerel! Geeft mij ook meteen weer motivatie, thnx! ;)

gaat lekker gozer! zeker komt dit door je bulk sessies aan jodenkoeken en eierkoeken! ken je ook foto van je benen plaatsen? no homo

Ziet er erg goed uit.

Weet je nog iets van je voedingschema:P??
Kan ik misschien wel gebruiken

netjes hoor!

Gaaf man! Gebruik je nog Frog-Tech?!

Respect! GA ZO DOOR!

Netjes!! Hoeveel weeg je ongeveer?

thnx voor de positieve reacties allemaal, voedingsschema hebik niet eet nonstop mac :D
benen trainen doe ik zelden helaas ik wil waarschijnlijk een operatie doen voor mijn achillespees, hierdoor kan ik niet squaten en andere beenoefeningen gaan ook moeilijk hierdoor. Kuiten zijn beast maar quads en hamstrings zijn crappy! :(

weeg nu 77-78kg veels te weinig helaas ik wil 85 ongeveer zijn maar lijkt alsof ik op de max zit. een voedingsschemazou helpen maar die discipline heb ik daarvoor helaas niet achjah.

zal kijken of ik binnenkort weer een update foto kan posten.

Nette progressie, herinnert me aan hoe ik toen ik nog een broekie was in 2 jaar tijd van de 60/65 naar de 90 ging. Ach die goeie ouwe tijd haha. Lekker zo doorgaan man, maar jammer dat je de benen niet goed kunt trainen, er gaat echt niks boven een heavy duty benentraining.

Netjes!

slecht..
vaak snoep en mac.
veel pizza's thuis op me werk vaak dingen uit de oven zoals kipkorns, loempia's etc.

in de avond wel altijd gezondprakkie wat me moeder maakt.

ook geen supps alleen preworkout altijd en wat kruidvat vitamines.

Hoe kan dat dan? Ik zit me nog in te lezen en ben nieuw met het bodybuilden maar die abs springen er echt uit, dit kan toch alleen als je goed eet "abs are made in the kitchen"? Desalniettemin zeer goed resultaat, ongelofelijk als je die beginfoto erbij hou. Ik ga ervanuit dat de fotos zijn na die 3 maanden voedingsschema, kun je eens wat foto maken van hoe je er nu bij sta? Ben wel benieuwd wat er van overblijf als je weer terugvalt naar oude gewoontes mbt slecht eten

thnx voor de positieve reacties allemaal, voedingsschema hebik niet eet nonstop mac :D
benen trainen doe ik zelden helaas ik wil waarschijnlijk een operatie doen voor mijn achillespees, hierdoor kan ik niet squaten en andere beenoefeningen gaan ook moeilijk hierdoor. Kuiten zijn beast maar quads en hamstrings zijn crappy! :(

weeg nu 77-78kg veels te weinig helaas ik wil 85 ongeveer zijn maar lijkt alsof ik op de max zit. een voedingsschemazou helpen maar die discipline heb ik daarvoor helaas niet achjah.

zal kijken of ik binnenkort weer een update foto kan posten.
Sterke fysiek hoor!
Heb je buiten de oefeningen die je niet kan doen, ook echt last van jouw achillispees (ontstekingen etc..)?

Terug
Naar boven