XXL Nutrition

Vergelijking 2 jaar

soow, goed gedaan man !

• Topic Starter Topic Starter
ff een cooleeboi pic!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg 40 Cm of niet??

Dit is je huidige fysiek? Snap hoe je dat voor mekaar hebt gekregen door halfjaar lang naar de mac te gaan -_-'

Heel simpel, AAS. De enige reden dat die dat ontkent is omdat z'n hoofd op de foto's staat.:rolleyes:

jaaah man ;)

zoals ik al eerder zei zelf ook niet echt een idee hoe ik zo blijf (langzaam) gainen enzo ondanks dat ik slecht eet.

2 weken geleden wel beetje beter gaan eten in de ochtend lekker brinta meer boterhammen enzo wil groter worden enzo hopelijk lukt het door meer te gaan eten en hoop dat ik nog niet op me top zit want wil voorlopig nog niet kuren ookal denken mensen dat ik dat heb gedaan haha :)

jaaah man ;)

zoals ik al eerder zei zelf ook niet echt een idee hoe ik zo blijf (langzaam) gainen enzo ondanks dat ik slecht eet.

2 weken geleden wel beetje beter gaan eten in de ochtend lekker brinta meer boterhammen enzo wil groter worden enzo hopelijk lukt het door meer te gaan eten en hoop dat ik nog niet op me top zit want wil voorlopig nog niet kuren ookal denken mensen dat ik dat heb gedaan haha :)

Ja ik heb wel een idee, gewoon AAS. En verder ben ik daar zo erg van overtuigd doordat je verhouding zo k*t zijn dat ik ook zeker weet dat je echt saus van trainen weet:) mooie borst man! kuch.

Ja ik heb wel een idee, gewoon AAS. En verder ben ik daar zo erg van overtuigd doordat je verhouding zo k*t zijn dat ik ook zeker weet dat je echt saus van trainen weet:) mooie borst man! kuch.

oke man, post hier gewoon niet meer :) thnx!

ontopic weer xx

potverdomme nette progressie man! toch geen snoepjes gebruikt he ? :D

Ga jij eerst maar is zelf trainen met je 76kg lapswans.

Goede progressie TS.

Hahah wat is dat nou weer voor opmerking?:) Ik heb die 76kg wel gepakt in een hele korte tijd, door goed te trainen en te eten en zonder snoepjes :). Misschien volgende keer eerst maar eens opmerkingen geven als je echt weet waar je over praat, want zo ben je echt niet serieus te nemen.:rolleyes:

Ik ben er niet van overtuigd dat die verhoudingen zo slecht zijn. Als je kijkt naar de foto's op de eerste pagina, dan lijkt z'n borst echt goed ontwikkeld. Misschien is die laatste pose gewoon nogal slecht.

@xeoMeo:
Heb je misschien nog een front-faced foto? abs zijn echt bruut btw man. netjes gedaan.

Hahah wat is dat nou weer voor opmerking?:) Ik heb die 76kg wel gepakt in een hele korte tijd, door goed te trainen en te eten en zonder snoepjes :). Misschien volgende keer eerst maar eens opmerkingen geven als je echt weet waar je over praat, want zo ben je echt niet serieus te nemen.:rolleyes:

Jongen jij bent best wel sad... als ik al je posts bekijk zit er geen enkele foto tussen en heb je volgens mij een beetje een vreemde instellingin tegen over anderen. Als je nou verder niets nuttigs kan posten zou ik me gewoon lekker bezig houden met trainen ok:)

Ik ben er niet van overtuigd dat die verhoudingen zo slecht zijn. Als je kijkt naar de foto's op de eerste pagina, dan lijkt z'n borst echt goed ontwikkeld. Misschien is die laatste pose gewoon nogal slecht.

@xeoMeo:
Heb je misschien nog een front-faced foto? abs zijn echt bruut btw man. netjes gedaan.

ik zal kijken of ik vandaag een front picture kan maken probleem is vaak dat ik vaak schuin sta hahaha.

snap niet waarom mensen er zo'n probleem van maken, alsof ze mijn hele leven kennen en beter weten als ik of ik een kuurtje heb gedaan of niet. er zijn idd mensen die er sneaky over gaan doen maar ik weet zelf wel beter dan zo'n random tjap van het forum of ik kuur of niet! :)
en dat ik me face op de foto's houd is wel een heel goed argument om te zeggen dat ik het daarvoor voor me hou.

thnx boys, ben weer lekker bezig eten ben ik langzaam beter aan het opbouwen zoals ik al zei, brinta meer boterhammen etc.

p.s. kan je geen mensen verbannen uit je topic?

een zieke oude foto gevonden >> rechts

akbfp3.jpg

front foto's lijk ik echt niet te kunnen moet maar eens gaan oefenen hehe!

atls2c.jpg

soort van side chest, lijkt alleen alsof ik geen onderrug heb, oogt een beetje raar.

x1aiya.jpg

laat die gasten maar lullen. doen ze overal in elk topic

ziet er goed uit verder. dat je ondanks slecht eten er goed uitziet. is omdat eten hier op dbb heeeeeeeeeeel overrated is

eerst dik worden. dan afvallen. heb het nooit begrepen

Terug
Naar boven