Jellebaasje
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee niet gekuurd.
geen idee zou best kunnen nooit echt goed gemeten![]()

nee maar je gaat binnenkort wel weightgainer aanschaffen, ben je niet meer natty he![]()

Dit is je huidige fysiek? Snap hoe je dat voor mekaar hebt gekregen door halfjaar lang naar de mac te gaan -_-'

Heel simpel, AAS. De enige reden dat die dat ontkent is omdat z'n hoofd op de foto's staat.![]()

jaaah man
zoals ik al eerder zei zelf ook niet echt een idee hoe ik zo blijf (langzaam) gainen enzo ondanks dat ik slecht eet.
2 weken geleden wel beetje beter gaan eten in de ochtend lekker brinta meer boterhammen enzo wil groter worden enzo hopelijk lukt het door meer te gaan eten en hoop dat ik nog niet op me top zit want wil voorlopig nog niet kuren ookal denken mensen dat ik dat heb gedaan haha![]()
mooie borst man! kuch.Ja ik heb wel een idee, gewoon AAS. En verder ben ik daar zo erg van overtuigd doordat je verhouding zo k*t zijn dat ik ook zeker weet dat je echt saus van trainen weetmooie borst man! kuch.
thnx!potverdomme nette progressie man! toch geen snoepjes gebruikt he ?![]()

Ja ik heb wel een idee, gewoon AAS. En verder ben ik daar zo erg van overtuigd doordat je verhouding zo k*t zijn dat ik ook zeker weet dat je echt saus van trainen weetmooie borst man! kuch.
Ga jij eerst maar is zelf trainen met je 76kg lapswans.
Goede progressie TS.
Ik heb die 76kg wel gepakt in een hele korte tijd, door goed te trainen en te eten en zonder snoepjes
. Misschien volgende keer eerst maar eens opmerkingen geven als je echt weet waar je over praat, want zo ben je echt niet serieus te nemen.
Hahah wat is dat nou weer voor opmerking?Ik heb die 76kg wel gepakt in een hele korte tijd, door goed te trainen en te eten en zonder snoepjes
. Misschien volgende keer eerst maar eens opmerkingen geven als je echt weet waar je over praat, want zo ben je echt niet serieus te nemen.
![]()

Ik ben er niet van overtuigd dat die verhoudingen zo slecht zijn. Als je kijkt naar de foto's op de eerste pagina, dan lijkt z'n borst echt goed ontwikkeld. Misschien is die laatste pose gewoon nogal slecht.
@xeoMeo:
Heb je misschien nog een front-faced foto? abs zijn echt bruut btw man. netjes gedaan.