XXL Nutrition

Vergelijking 2 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan dat dan? Ik zit me nog in te lezen en ben nieuw met het bodybuilden maar die abs springen er echt uit, dit kan toch alleen als je goed eet "abs are made in the kitchen"? Desalniettemin zeer goed resultaat, ongelofelijk als je die beginfoto erbij hou. Ik ga ervanuit dat de fotos zijn na die 3 maanden voedingsschema, kun je eens wat foto maken van hoe je er nu bij sta? Ben wel benieuwd wat er van overblijf als je weer terugvalt naar oude gewoontes mbt slecht eten

na 3 maanden voedingsschemagebruikt te hebben ging het zo ****ing snel mensen dachten dat ik volop aan het kuren was enzo dus ik denk als ik nu weer een voedingsschemagebruik dat ik wel groter kan worden.
die laatste foto van me rug en side tricep zijn foto's ongeveer half tot 1 jaar nadat ik gestopt met na me voedingsschema, ik zal wel ff snel een foto regelen.

@Cav

niet echt onstekkingen maar ik ga heel snel op me tenen staan bij het squatten of andere oefeningen of ik val naar achter :<

nice man , gewoon opletten dat u borst niet achter blijft ,anders heel nice bezig keep it up !!!

Oeh I'm impressed, en dat ben ik niet vaak:)

Mind = blown... knappe vooruitgang!

Dit in 2 jaar en 3 maanden, t*ring nice gedaan man! Ik vind je squat wel normaal tenopzichte van je deadlift, alleen tenopzichte van je bench zijn de andere 2 wel laag. Maarja volgens mij komt t wel goed met jou :P Wat woog je before?

Dit in 2 jaar en 3 maanden, t*ring nice gedaan man! Ik vind je squat wel normaal tenopzichte van je deadlift, alleen tenopzichte van je bench zijn de andere 2 wel laag. Maarja volgens mij komt t wel goed met jou :P Wat woog je before?

mwoah ondertussen alweer 3 jaar als ik de beginpost kijk haha.
hmm before woog ik volgens mij rond de 50-55 ofzo??

sta nu al een lange tijd op dezelfde stats/lichaamsbouw lijkt alsof ik de max heb behaald, natural dan hehe. misschien met voeding kom ik verder ff kijken of ik de dicipline daarvoor heb! :P

mwoah ondertussen alweer 3 jaar als ik de beginpost kijk haha.
hmm before woog ik volgens mij rond de 50-55 ofzo??

sta nu al een lange tijd op dezelfde stats/lichaamsbouw lijkt alsof ik de max heb behaald, natural dan hehe. misschien met voeding kom ik verder ff kijken of ik de dicipline daarvoor heb! :P

Haha je wil zeggen dat je nog geen goede voeding hebt? Dan kan je nog wel een stuk verder naturel worden. Je kan beter zo veel mogelijk naturel aanzetten.

Haha je wil zeggen dat je nog geen goede voeding hebt? Dan kan je nog wel een stuk verder naturel worden. Je kan beter zo veel mogelijk naturel aanzetten.

Nee ik zit al dik anderhalf jaar misschien wel meer zonder propper voedingsschema.
eet veels teweinig goede voedingsmiddelen binnenkort ook ff wat weightgainer aanschaffen zodat ik misschien nog een beetje decent voeding binnenkrijg. kwil misschien ook weer terug naar de kipfilet gaan :D

doe ff fotos fixen mang :P

Wat een mooi voorbeeld van hoe het KAN ,
keurig maat !!

bedoelde nieuwe fotos idd, zie m'n laatst post in dit topic ;)

mh7ofl.jpg

zomaar een foto, kon de foto alleen zo sturen niemand anders was thuis :>

Nice man :) wat is je bf hierzo??

mooie rug man

geen idee man nooit echt goed gemeten haha, ben je nog goed aan het trainen nick?

@ANIMAL94 thnx man ;)

Mwa, gaat beetje drukke periode man heb sinds december een eigen huis gekregen man dus veel dingen regelen etc en trainen was een beetje op de achtergrond gegaan zeg maar... ben nu wel gewoon weer beetje de draad aan het oppakken. 3x pw trainen en 3 x pw cardio haha

hoe is het verder met jou dan?

Heel erg netjes hoor!

Zeker netjes, gekuurd?
Op basis van die laatste foto 10-11 procent bf?

Terug
Naar boven