MuscleMeat

Vergelijking 2 jaar

mooie foto @ duravel met 1 van de tweelingen:P Ziek fysiek heb je al nice!

lekker boeiend of iemand heeft gesnoept.. zijn keuze...

OT.. zeer net fysiek! zeker wel mijn streef fysiek! (al wel nog een lange weg te gaan dan..)

wat is jou trainings schema zo ongv.?

Damn.. 3e foto is echt perfect. Maar op de laatste foto lijkt je borst toch een stuk achter te lopen. Hoe train je op dit moment je borst? Ik denk met veel flat benchen, right?

Nu ben ik zelf hier niet een expert in, en corrigeer me als ik er naast zit, maar ik denk dat je dit kan oplossen met de "incline bench press", en natuurlijk flies. Maar ik hou me aanbevolen als iemand een betere tips heeft.

Het resultaat is er al man, gefeliciteerd btw!!!, het is misschien nog even de puntjes op de i zetten en je hebt echt een perfecte fysique.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mitaa, trainingsschema heb ik niet echt eerlijk gezegd doe alles uit me kop en heb wel standaard dagen idd
ma: rug bicep
di: borst tric
woe: benen
dond: shouder
vrij: bicep/tricep

zo doe ik het al vrijwel een lange tijd oefeningen varieer ik redelijk vaak met waar ik zin in heb.

@iBurger over welke foto's heb je het niet mijn laatste post toch? want daar zeg je 3de foto is perfect maar de laatste toch weer niet??

Incline benchen doe ik wel maar idd laatste tijd wel wat minder gedaan maar mijn bovenborst is toch aardig big zover ik weet, krijg vaak mensen in de gym die me vragen hoe ik me bovenborst zo krijg.

Ik zoek eigenlijk nogwel een leuke borst oefening vaak doe ik benchpress, incline dumbbell, flyes en daar hou ik het eigenlijk wel bij vaak. ik zoek nog een leuke effectieve borst oefening, iemand? post it! :D

@xeoMe
Als je kijkt naar je foto 3 op pagina 1, waar je ervan de zijkant opstaat is dat echt helemaal perfect. Maar, ik denk dat je bovenkant borst een beetje achterloopt (front foto). Ik heb trouwens een vette video voor de borst:

http://www.youtube.com/watch?v=-W1CaDnlwFY

Zieke changes, man. Goed bezig, ook goede motivatie voor mij :)

Jongen jij bent best wel sad... als ik al je posts bekijk zit er geen enkele foto tussen en heb je volgens mij een beetje een vreemde instellingin tegen over anderen. Als je nou verder niets nuttigs kan posten zou ik me gewoon lekker bezig houden met trainen ok:)

Dat is echt onzin, ik help anderen juist met trainen, maar je omet geen foto´s neerzetten en dan zeggen dat je naturel bent terwijl iedere kenner zo ziet dat deze jongen zwaar snoepjes gebruikt. Beetje jammer dat je er zo over denkt:rolleyes:

Dat is echt onzin, ik help anderen juist met trainen, maar je omet geen foto´s neerzetten en dan zeggen dat je naturel bent terwijl iedere kenner zo ziet dat deze jongen zwaar snoepjes gebruikt. Beetje jammer dat je er zo over denkt:rolleyes:

hahaha dankjewel, ik kan weer lekker slapen! jaloezie is groot bij jouw.
en een kenner hmmm dan faal je best hard, je weet niks dit zijn gewoon je vooroordelen.

goed gedaan! mooie progressie. mooie buikspieren.

Mijn eerlijke mening,op het eerste zicht lijkt het wel of je een kleine kuur gehad hebt. Zeker als ik zie vanwaar je komt. Maar als ik dan die front pic in de spiegel getrokken zie op de vorige pagina dat lijkt me dan weer naturel. Soms geven fotos nogal een vertekend beeld,en ik denk dat het daardoor komt dat er discussies ontstaan.Nahja,ik hoop gewoon als je het doet het gewoon ook toegeeft,maakt mij persoonlijk echt geen f*ck uit,maar het verbergen heb ik een hekel aan. Voor de rest zeer nette progressie hoor! Ik blijf het hier verder volgen...:)

Laatst bewerkt:
Hehe snapik, ik heb niet gekuurd that's it verder ga ik er niet meer op in. al die kuurtjes posts geven me wel een leuke motivatieboost daar niet van :)

Thnx voor jullie positieve posts en leuk dat je het blijft volgen.

Netjes man!

Maar begrijp ik het goed. Heb je je niet aan een voedingsschema gehouden?

Hehe snapik, ik heb niet gekuurd that's it verder ga ik er niet meer op in. al die kuurtjes posts geven me wel een leuke motivatieboost daar niet van :)

Thnx voor jullie positieve posts en leuk dat je het blijft volgen.
Je doet me een beetje denken aan Verb hier opt forum,die ging ook naturel goed vooruit. Die was echt wel sick...

dikke abs

wat doe je voor buik?

Je doet me een beetje denken aan Verb hier opt forum,die ging ook naturel goed vooruit. Die was echt wel sick...

Hehe ik zie ze topic idd, heel ziek doet die dat ook zo ****ing droog damn! hehe

dikke abs

wat doe je voor buik?

thnx, hmm niet echt veel moet ik eerlijk zeggen pak ze natuurlijk mee met de compounds maar losse oefeningen doe ik af en toe en dat zijn gewoon wat decline crunches of hanging leg lifts niet echt speciaal.
ik zou wel wat meer oefeningen willen voor de onderbuik aangezien die wat achterloopt.

Ik focus deze dagen veel op bovenborst/onderbuik/quads/hamstring.

Kuiten daar in tegen lopen perfect, altijd op me tenen gelopen vroeger/nu (korte achillespees) daardoor flinke kuiten.
Squat kan ik nu ook alleen maar met een voeten ver ver uit elkaar, als ik me voeten soort van regular hou val ik naar achter als ik te diep ga dit komt waarschijnlijk door me achillespees en hamstring. ik heb al filmpjes gezien hoe ik deze kan oprekken dit moet ik ook echt gaan doen.

Wat raden jullie aan? gewoon de squats diep en met een wijde stand doen of squats diep doen dat ik op een 5kg schijf sta. (soort van custom squat shoes :D)

Wat lui ook zeggen over ass of niet, goede fysiek!
Zou gewoon lekker doorgaan zonder aas!

Respect!

Wat lui ook zeggen over ass of niet, goede fysiek!
Zou gewoon lekker doorgaan zonder aas!

Respect!

thnx man! sowieso blijf ik doen hopelijk wordt ik nog wat groter!

nieuw trainingschema gemaakt met andere oefeningen hopelijk groei ik weer een beetje!

Maandag (Rug – Bicep)

Pulldown behind the neck 3x8
Close grip pulldown 3x8
Bent over barbell row 3x8
Seated cable row wide grip 3x8
Deadlift 3x8

Cable curl 3x8
Hammer curl 3x8

Dinsdag (Borst – Tricep)

Incline benchpress 3x8
Incline dumbbell flyes
Wide grip flat benchpress 3x8
Straight arm barbell pushover 3x8
Cable crossover upperchest 3x8

Tricep pushdown 3x8
Reverse grip tricep pushdown 3x8

Donderdag (Schouders – Benen)

Dumbbell Front raises 3x8
Cable back flyes 3x8
Dumbbell side raises 3x8
Upright rows 90 graden polsen 3x8

Squat 3x8
Leg extensions 3x8
Lunges 3x8
Seated leg curl 3x8

Vrijdag (Bicep – Tricep)

Seated Dumbbell curl 3x8
Reversed barbell curl 3x8
Wide gride barbell curl 3x8

One arm cable extensions 3x8
Lying dumbbell extensions 3x8
Overhead rope extensions 3x8

Nice man!
Heb je een kuurtje gedaan, of meerdere? Vraag het me wel af..
Al bij al zeer mooi fysiek !!

Edit: Sorry. Niet gelezen. Nja als dit natural is. RESPECT !!

Terug
Naar boven