AndroidHealthClinic

Vergelijking foto's 2002-2006

• Topic Starter Topic Starter
Papi Chulo zei:
Kan ik je zeker aanraden! Na een korte trainingssessie met hem afgelopen weet voel ik mn hamstrings nog steeds bij elke stap!

:D super, ik train nu al veelste lang volgens een splitschema, en verandering is de sleutel tot succes.
Ik heb z'n log niet helemaal doorgelezen, ben van plan om na de tentamens een schema op te stellen,
die zal ik dan ook hier uiteraard posten. En om me gemotiveerd te houden en de vooruitgang te kunnen meten,
zal ik dan denk ik ook maar een log bij gaan houden.

Super gedaan ;)

elhamdulillah
alleen moet je beter poseren, dan zal je fysiek nog beter naar voren komen

Masallah zei:
:D super, ik train nu al veelste lang volgens een splitschema, en verandering is de sleutel tot succes.
Ik heb z'n log niet helemaal doorgelezen, ben van plan om na de tentamens een schema op te stellen,
die zal ik dan ook hier uiteraard posten. En om me gemotiveerd te houden en de vooruitgang te kunnen meten,

een leuk ub/lb schema om mee te beginnen is het zogenaamde westside bb for skinny bastards ;) (wel 2 lb dagen nemen dan).

http://www.t-mag.com/nation_articles/311west.jsp

pm me maar als je meer info wilt.

nette vooruitgang! zo zie je dat het harde werken loont :D

lekker door blijven trainen!

goede progressie:thumbup:

goeie progressie! ga zo door zou ik zeggen en we hebben ik 2010 een monster! :D

@ Papi Chulo: Zal het effe doornemen, zal je zeker pm'en als ik meer info wil, bedankt :thumbs:

@ Juniormob: We zullen zien in 2010, het liefst natuurlijk wel ;)

Masallah zei:
Dat zei ik ook in 2002 toen ik begon, en andere jongens zo zag, maar het is zo verslavend als ik nu naar
mezelf kijk dan ben ik nog lang niet tevreden, er zijn nog zoveel punten te verbeteren, wil ook nog veel massiever worden.

idd, ik train nu nog maar tien maanden, en ik vond de "beren" van mijn gym zo groot en onmogelijk voor mij. Maar nu stellen ze niet zo extreem veel voor. Ze zijn wel breed, maar naturel te behalen op vier vijf jaar tijd trainen :)

mooie vooruitgang man, goed voor de motivatie.
Ga zo door zou ik zeggen en ik weet ook precies wat je bedoelt met steeds die grens verleggen en toch niet tevreden zijn, je kijk verandert met hoe verder je komt. (en me ouders vinden et maar niks -_-)

Lorenzott zei:
mooie vooruitgang man, goed voor de motivatie.
Ga zo door zou ik zeggen en ik weet ook precies wat je bedoelt met steeds die grens verleggen en toch niet tevreden zijn, je kijk verandert met hoe verder je komt. (en me ouders vinden et maar niks -_-)

Ik ken het, m'n moeder vind het nu nog wel goed, maar zegt ze het moet niet meer worden, is niet meer mooi :D
Helaas, ik heb mijn eind doel nog lang niet bereikt :cool:

Masallah zei:
Eerlijk gezegd schaam ik mij daarvoor ;), het is niet dat ik ze niet train,
maar ik train ze te weinig, 1 keer in de week en daar groeien ze gestaag op.
Zal daar ook maar even een foto van maken, alleen heb ik daarvoor geen
vergelijkingsmateriaal.

Ben van plan om over te schakelen naar een UB/LB-schema gezien
Rubensossa's trainingslog wat mij toch wel zeer aanspreekt.

Wil met de benen dan ook een inhaalslag maken, daar is het echt tijd voor.

1 keer in de week is naar mijn mening genoeg, je spieren hebben ongeveer 5-7 dagen nodig om "volledig" te herstelen ;) of je traint ze niet hard genoeg kan ook :P

The_Oak zei:
Dus 2004 woog je 70kg. en 2006 weeg je 80? Dan vind ik het een behoorlijke gain!

Klopt heb dit jaar al 80 kg gewogen, 10 kg in 2 jaar vindt ik nogal tegenvallen,
ik bedoel als je kijkt naarmate je zwaarder word en kijkt naar wat voorn gewicht bij je lengte hoort,
bij 1.76 m 76 kg volgens mij, dan valt het wel tegen.

Kijk als ik al 90 zou wegen bijvoorbeeld en dan gain ik 10 kg in 2 jaar
dan vind ik het wel een goede prestatie, hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker je gaint.

Djankie zei:
1 keer in de week is naar mijn mening genoeg, je spieren hebben ongeveer 5-7 dagen nodig om "volledig" te herstelen ;) of je traint ze niet hard genoeg kan ook :P

Ik kan me benen sowieso harder gaan trainen, en om het feit dat ze achter liggen, dan moet ik een inhaalslag maken.
En bij mij groeien ze gestaag bij 1 keer in de week, dus wil echt gaan switchen naar 2 keer per week.

Me benen meten 56 cm, echt slecht.

Daar pak je ook veel kilos mee.....

10kg(mits het vvm is) gainen in 2jaar is goed! leuke progressie kerel ga zo door

@ Papi chulo: Klopt ja, daar kunnen best nog wel wat kilo's bij op. Wil ze toch minstens over de 60 cm hebben.

@ Punani: Het is niet 100% vvm het verschil van bodyfat zou denk ik zijn
van 8/9 % naar nu ongeveer 12%

@ Fellow DBB's bedankt voor de reacties, motiveert me goed :thumbs:

Masallah zei:

Papi Chulo zei:
een leuk ub/lb schema om mee te beginnen is het zogenaamde westside bb for skinny bastards ;) (wel 2 lb dagen nemen dan).

http://www.t-mag.com/nation_articles/311west.jsp

pm me maar als je meer info wilt.

Bij deze dan een trainingslog begonnen, zie link:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/masallahs-trainingslog-67601/

Volgens een UB/LB - schema

Mooi netjes keep on pumping BRO
Greetz cohiba

Terug
Naar boven