Fitness Seller

Vergelijking giftigheid orals: Winnies, DBOL, Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Heeft iemand goed onderbouwde informatie over de relatieve giftigheid voor de lever van bovenstaande orals?

Bijvoorbeeld:

Is een DBol-tablet van 10 mg gifiger dan een 10 mg tablet Stanozolol? (Winstrol)

Zijn 5 Winnies van 5 mg giftiger dan 2 x 1Omg Dianabol tabletten?

Willen de experts onder u opstaan?

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Heeft iemand goed onderbouwde informatie over de relatieve giftigheid voor de lever van bovenstaande orals?

Bijvoorbeeld:

Is een DBOL 10 mg gifiger dan een 1 10 mg tables Stanozolol? (Winstrol)

Zijn 5 Winnies van 5 mg giftiger dan 2 x 1Omg Dianabol tabletten?

Winstrol is het minst giftig van de drie...meer weet ik ook niet.
Gene expert dus :D
grtz

ja kvind dat ook erg dom...ene keer lees je dat winny giftiger is dan dbol...andere keer weer dat anavar giftig is...kweet et ook nie meer

Elmo zei:

Bijvoorbeeld:

1. Is een DBol-tablet van 10 mg gifiger dan een 10 mg tablet Stanozolol? (Winstrol)

2. Zijn 5 Winnies van 5 mg giftiger dan 2 x 1Omg Dianabol tabletten?

1. Ja
2. Nee

1. Is een DBol-tablet van 10 mg gifiger dan een 10 mg tablet Stanozolol? (Winstrol)

khad heel tijd gelede op ergogenics geleze dat stanazo lgiftiger is..

ik vraag me af wat het nut van die informatie is?

het nut??...nou dat je elke keer iets anders leest op verschillende sites/forums..

klaas zei:

khad heel tijd gelede op ergogenics geleze dat stanazo lgiftiger is..

1. Ja :D
zo kunnen we blijven voortgaan...
grtz

klopt

• Topic Starter Topic Starter
Soulreaver zei:
ik vraag me af wat het nut van die informatie is?

Ik vind je reactie een beetje raar. Ik vindt het nuttig om te weten wat giftiger is zodat ik een afweging kan maken wat en hoeveel ik eventueel wil innemen in een kuur.
Is dat zo moeilijk te begrijpen?

ik vind het niet echt terzake doen. ik bedoel orals gebruik je max. 4-6 weken. elke normale lever zal de gebruikelijke hoeveelheden prima aankunnen. als je weet dat dboll iets giftiger is als winstrol, wat doe je dan met die info? beiden dienen een heel andere functie? werken totaal anders? waarom dan de giftigheid vergelijken? dat is wat ik bedoel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven