- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
heb het nogal druk meestal na het trainen moet k weer weg waardoor k eigelijk het aantal reps en setjes vergeet.
trainingen zijn nog hetzelfde enkel me benchpress is een stuk lager die 170 lukt nu nie meer komt omdat k tegenwoordig begin met incline bench deed vorige week 6x120 me top is 1x140
zoals k nu me schouders pak bevalt goed over heb ze toch weer een stuk weten te verbeteren met name de achterkant
binnekort weer meer gaan afwisselen
me bw is denk k ok gezakt heb nog nie gekeken eigelijk sta wel een stuk droger me taille is van 88cm naar 83 cm gegaan heb zelfs aders op me benen staan
k ga probere weer wat meer te updaten mensen
trainingen zijn nog hetzelfde enkel me benchpress is een stuk lager die 170 lukt nu nie meer komt omdat k tegenwoordig begin met incline bench deed vorige week 6x120 me top is 1x140
zoals k nu me schouders pak bevalt goed over heb ze toch weer een stuk weten te verbeteren met name de achterkant
binnekort weer meer gaan afwisselen me bw is denk k ok gezakt heb nog nie gekeken eigelijk sta wel een stuk droger me taille is van 88cm naar 83 cm gegaan heb zelfs aders op me benen staan
k ga probere weer wat meer te updaten mensen

alsnog goed xD