XXL Nutrition

Vergil's log

Klote dingen vindk dat, hebben ook bij ons in de sportschool maar je kan ze niet op je benen zetten ;p
Ik heb zo ooit een DB van 35kg terug op mijn been willen laten 'vallen'. Ipv dat de schijf op mijn been kwam, kwam de sluitvering op mijn been. De dag erna een blauw plek zo groot als mijn hand :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Klote dingen vindk dat, hebben ook bij ons in de sportschool maar je kan ze niet op je benen zetten ;p

klopt ik pak er ook altijd 1 zelf en die leg ik op mijn borst/buik en de 2de geeft me trainings maat aan, heb nu een paar schijven besteld bij fitness seller met handvaten zodat me maat ze wat makkelijker kan pakken want 66kg alleen aan de sluiters optillen is ok niet lekker hehe

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 18:34 ----------

Ik heb zo ooit een DB van 35kg terug op mijn been willen laten 'vallen'. Ipv dat de schijf op mijn been kwam, kwam de sluitvering op mijn been. De dag erna een blauw plek zo groot als mijn hand :(

heb het ook welleens gehad, zat er zelfs aan te denken om op me sluitvering een ronde plaat te lassen zodat die op me been valt, misschien had ik er dan zelfs een roze kussentje op gelijmd :cool:

Laatst bewerkt:
  • #1.724
legs + bi

squat
5x190
5x180
5x170

ga denk tijdje full squats doen kom hier niet echt op verder

legpress
5x6x270

leg curl
5x10x80

leg extension
5x10x100

sldl
5x70
5x110
5x130
5x110
5x110

cable curl
x aantal sets met 20kg

• #1.726
dan zit je nog met die pin die in je poot steekt, nee zorg wel dat ik iemand heb die ze aangeeft net zo makkelijk ;)

net onder parallel

dan zit je nog met die pin die in je poot steekt, nee zorg wel dat ik iemand heb die ze aangeeft net zo makkelijk ;)

net onder parallel
Normaal zit dat staafje niet in de weg hoor.

Heb je een vaste trainingspartner of vraag je het aan je vader oid?

• #1.728
is altijd wel iemand aan het trainen hier, dus kan zo vragen ;)

• #1.730
ja heb homegym maar ben niet de enige die hier traint haha heb ook nog 2 broers die trainen en 1 maat

klopt ik pak er ook altijd 1 zelf en die leg ik op mijn borst/buik en de 2de geeft me trainings maat aan, heb nu een paar schijven besteld bij fitness seller met handvaten zodat me maat ze wat makkelijker kan pakken want 66kg alleen aan de sluiters optillen is ok niet lekker hehe

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 18:34 ----------

heb het ook welleens gehad, zat er zelfs aan te denken om op me sluitvering een ronde plaat te lassen zodat die op me been valt, misschien had ik er dan zelfs een roze kussentje op gelijmd :cool:

Klopt ja zo doek t ook, en alst serieus zwaar word dan laat ik ze allebei aangeven;p had tijdje terug een stukje gelezen over een paar haken waar je de dumbbells in kon hangen mis is dat wel wat* power hooks heten die dingen

• #1.732
schouders + traps

seated rear delt raise
3x12x18
3x12x5

seated side raise
5x10x16
3x10x5

face pulls
5x12x80

barbell shrugs
10x70
5x110 + paar sec vast houden
3x5x150 + ..
10x70 + ..

dumbbell presses
3x5x42
3x5x32

cable side raise + cable rear delt raise + front raise
3x10x10 + 3x10x10 + 3x16x16

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:30 ----------

Klopt ja zo doek t ook, en alst serieus zwaar word dan laat ik ze allebei aangeven;p had tijdje terug een stukje gelezen over een paar haken waar je de dumbbells in kon hangen mis is dat wel wat* power hooks heten die dingen

ik weet welke je bedoeld, maar dan moet ik nog iets hebbe waar ik ze aan kan hangen doen ze volgens mij meestal in power rack toch?

Ja of aan een barbell ofzo

• #1.734
chest + tri

dips
10x62
7x62
10x32
3x10xbw

reverse grip pushdown
20x40
16x60
14x60
12x60
2x10x40

skull crush
5x10x45

bench
3x5x110

incline
5x5x70

cable fly's
3x10x40

tricep was goed gaar hierna.

ik ga me komende tijd aan dit schema houden
week 1
ma: chest + tri
di: legs + bi
wo: schouders + traps
do: off
vr: chest + tri
za: back + bi

zal dan met de meeste oefeningen rond de 10 reps, alleen biceps en triceps pak ik in deze week bijna niet aan hooguit 1 oefening

week 2
ma: chest
di: legs
do: bi + tri
vr : off
za: back

hier zit ik rond de 5 reps eigelijk zoals ik normaal doe, alleen hier ga ik bicep en tricep compleet slopen :cool:

waar het dus eigelijk op neer komt is dat ik armen wat meer rust wil geven.

bw zit inmiddels al ongeveer 5 weken op 105kg taille zit wel weer onder de 90cm lol geen idee hoe dat komt eet nogsteeds maximaal

Bazig bezig geweest

chest + tri

dips
10x62
7x62
10x32
3x10xbw

reverse grip pushdown
20x40
16x60
14x60
12x60
2x10x40

skull crush
5x10x45

bench
3x5x110

incline
5x5x70

cable fly's
3x10x40

tricep was goed gaar hierna.

ik ga me komende tijd aan dit schema houden
week 1
ma: chest + tri
di: legs + bi
do: off
vr: chest + tri
za: back + bi

zal dan met de meeste oefeningen rond de 10 reps, alleen biceps en triceps pak ik in deze week bijna niet aan hooguit 1 oefening

week 2
ma: chest
di: legs
do: bi + tri
vr : off
za: back

hier zit ik rond de 5 reps eigelijk zoals ik normaal doe, alleen hier ga ik bicep en tricep compleet slopen :cool:

waar het dus eigelijk op neer komt is dat ik armen wat meer rust wil geven.

bw zit inmiddels al ongeveer 5 weken op 105kg taille zit wel weer onder de 90cm lol geen idee hoe dat komt eet nogsteeds maximaal

lekker die dips, geen last van de schouders ervan ?
denk dat je het goed gaat doen op je schema zo pak je meteen alle repranges+ afwiseling!

mis komt het wel doordat je stofisseling zich aanpast aan het maximale eten :p

Ik heb helemaal geen last met die (versteekbare) db's.
Zorg er gewoon voor dat ik aan 1 kant een 10kg schijf als buitenste schijf heb steken. Die is net groot genoeg voor op mijn dijen en zit helemaal niet in de weg
om mijn rom omzeep te helpen :)

• #1.738
lekker die dips, geen last van de schouders ervan ?
denk dat je het goed gaat doen op je schema zo pak je meteen alle repranges+ afwiseling!

mis komt het wel doordat je stofisseling zich aanpast aan het maximale eten :p

wel beetje last van schouders, heb ik altijd met dips daarom doe ik ze ook niet zo vaak :p

deed ook eerst 1 week cutten en 2a3 weken bulken maar in de cut heb ik altijd een klote humeur hehe
maar ik gainde een heletijd goed en toen kwam ik bij de 105kg en bam ineens stil beetje jammer weer

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 16:41 ----------

Ik heb helemaal geen last met die (versteekbare) db's.
Zorg er gewoon voor dat ik aan 1 kant een 10kg schijf als buitenste schijf heb steken. Die is net groot genoeg voor op mijn dijen en zit helemaal niet in de weg
om mijn rom omzeep te helpen :)

hehe totdat je een keer net je been raakt met de stang, maar in positie krijgen is niet zo heel lastig alleen terug leggen.. jij hebt zeker ook een rubbere vloer liggen?

wel beetje last van schouders, heb ik altijd met dips daarom doe ik ze ook niet zo vaak :p

deed ook eerst 1 week cutten en 2a3 weken bulken maar in de cut heb ik altijd een klote humeur hehe
maar ik gainde een heletijd goed en toen kwam ik bij de 105kg en bam ineens stil beetje jammer weer

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 16:41 ----------

hehe totdat je een keer net je been raakt met de stang, maar in positie krijgen is niet zo heel lastig alleen terug leggen.. jij hebt zeker ook een rubbere vloer liggen?

het is niet altijd feest, het is met ups en downs :P

• #1.740
rug + bi

bor
10x70
10x70
10x90
10x110
10x130
10x125
10x120