MuscleMeat

verhouding klopt niet..

smitsjuh

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ben hier al tijdje rond aan het lezen en ook al tijdje geleden aangemeld. Heb vooral veel gelezen en geleerd hier en hier en daar ook in mijn trainingen toegepast!

Nou is het probleem denk ik dat ik nooit een vast schema gebruikt heb, en daardoor ligt het 1 en ander nogal uit verhouding heb ik het gevoel!

Ik zal foto''s laten zien!
24gm2w3.jpg

ejezpv.jpg

stats btw

leeftijd: 18 jaar
lengte: 186cm
gewicht 78kg

welke delen zijn niet in verhouding tot elkaar dacht je?

• Topic Starter Topic Starter
vind me rug eigenlijk veel meer eruit springen als de rest...

en heb zelf heel erg het gevoel dat ik nogal dunne armpjes heb

lekker door trainen en eten,
Probeer nu dan met schema te trainen, en de rest trekt vanzelf wel bij!

Hoelang train je al? Vooral aan et begin gewoon lekker zwaar tillen en focussen op de grotere oefeningen, veel vreten, en alles komt goed. Je hebt een goede bouw vind ik..

ik train al een jaar maar niet echt sirieus, met eten enzo let ik echt nergens op... eet soms op een dag maar 2 keer enzo!

maar wil dit nu ook veranderen en mijn eten aanpassen.

(btw vorig jaar in maart woog ik 59kg, had net pfeiffer gehad enne dan eet je helemaal niets als wanneer je slikt al pijn doet he:o

Ik vind je verhouding niet slecht ofzo hoor...
Lekker doorgaan, goed trainschema maken en volgen, bijvoorbeeld 3x p/week fullbody. Ga ik binnenkort ook mee starten. En lekker veel en gezond eten. :thumbs:

nette onderrug

Je schouders staan heel hoog, of trek je ze hier omhoog? Hierdoor vlakken je traps wat af. Enorme traps kweken zal je fysiek ten goede komen denk ik.

ik zie geen verschillen hoor..
ga het gewoon serieus aanpakken met een schema, en klaar :D

Idd wat grotere traps zouden je fysiek wel goed doen

denk dat iedereen bij zich zelf wel vind dat een bepaalde spier achterop loopt in tegenstelling tot andere spiergroepen,zou me er niet al te druk over maken en gewoon goed doortrainen,veel sucses ermee ;)

@ soltari nou je het inderdaad zeg lijkt het alsof ze idd wat hoog heb... maar ben altijd een nogal doorgezakt type geweest dus ben al tijdje bezig me houding beetje te veranderen maar is nog moeilijk om zelf te zien:)

ja, je rug springt er nu idd nog uit, is bij mij ook zo, in het begin heb je altijd iets dat voorloopt he, iok ben nu anderhalf jaar bezig en zie dat de rug ietsd trager begint te gaan en dat borst en schouders goed beginnen in te halen

armen 2x pakken p/w :)

Terug
Naar boven