XXL Nutrition

Nieuws Verkrachter verbrandt ogen slachtoffer, haar zoontje van vier ziet alles

Wat is het probleem?

de laatste kon niet ppen vandaar de handjob ...:D

Damn, geen woorden voor...

Dude... je bent nog een kleuter met je 17 jaar.

What the **** are you gonna do?

Volgens Wikipedia is dit de definitie van een kleuter;
Een kleuter is een jong kind van ongeveer 3 tot 6 jaar.
Het begrip kleuter is moeilijk te definiëren. Over het algemeen kan men stellen dat de kleutertijd begint na de peutertijd, als het kind naar de kleuterschool gaat, en eindigt op een leeftijd van zo'n zes jaar, wanneer het kind bewuster wordt en realistischer en abstracter denkt en overstapt naar de lagere school.

daar val ik dus duidelijk niet onder.

En bovenal als die gozert vastgebonden zit, kan ik toch aardig wat leuke dingen doen ofniet dan?

En als je dat niet inziet, dan denk ik dat jij dichterbij een kleuter in de buurt zit; qua IQ tenminste dan.

Laat die kerel dan maar even spelen met deze kleuter van 19 jaar.

marokkaan zouden dat nooit doen die zijn wel wat slimmer
ze zouden eerder de bitches pimpen :D

had al veel eerder zwaar gestraft moeten worden. Het is een te groot risico om dat soort mensen na korte tijd weer vrij te laten. Niemand heeft wat aan zo'n kerel en door vrijlating weet je zeker dat hij weer families kapot gaat maken.

We leven in zo'n zieke stomme en kloterige k*twereld dat het me eigenlijk niets meer verbaasd,,,ik lees dit als gewoon nieuws,,,en dat vind ik dus niet kunnen. Van zoiets zou ik moeten opkijken,,verschieten

We leven in zo'n zieke stomme en kloterige k*twereld dat het me eigenlijk niets meer verbaasd,,,ik lees dit als gewoon nieuws,,,en dat vind ik dus niet kunnen. Van zoiets zou ik moeten opkijken,,verschieten

dat zou alleen betekenen dat je gewoon nooit het nieuws volgt. Het is nu eenmaal een feit dat deze wereld k*t is en dus moet je er maar het beste van maken. Hoewel ignorance ook bliss is natuurlijk.

Doodstraf, dit soort mensen horen niet in deze wereld thuis, voor dit soort dingen moet gewoon de doodstraf heringevoerd worden, zeker als er bewijs is en het slachtoffer nog toe geeft ook.

:mad:Wat een sicko, om te kotsen...
Mag van mij de doodstraf krijgen!

1 uur in een afgesloten kamer
met de meanest mtrfckrs van dbb ;)

Terug
Naar boven