MuscleMeat

Nieuws Verkrachter verbrandt ogen slachtoffer, haar zoontje van vier ziet alles

Volgens Wikipedia is dit de definitie van een kleuter;
Een kleuter is een jong kind van ongeveer 3 tot 6 jaar.
Het begrip kleuter is moeilijk te definiëren. Over het algemeen kan men stellen dat de kleutertijd begint na de peutertijd, als het kind naar de kleuterschool gaat, en eindigt op een leeftijd van zo'n zes jaar, wanneer het kind bewuster wordt en realistischer en abstracter denkt en overstapt naar de lagere school.

daar val ik dus duidelijk niet onder.

En bovenal als die gozert vastgebonden zit, kan ik toch aardig wat leuke dingen doen ofniet dan?

En als je dat niet inziet, dan denk ik dat jij dichterbij een kleuter in de buurt zit; qua IQ tenminste dan.

Wauw....Heb je dat helemaal zelf opgezocht?
Nee ik heb het helemaal mis... je bent echt een bigboy ;-)

binnen een minuut reageer je al, dat is knap.
wie zegt dat het een marokaan is????
ik wou gewoon effe testen wat de eerste reactie zou zijn op mijn post:rolleyes:

Je hebt het wel slecht aangepakt moet ik zeggen........je kon ook gelijk de ogen van het zoontje verbranden, want nu is i ooggetuigen van je kleine pik....wat je zelf vaak in je teksten vermeld.

En jah jij zal het wel geweest zijn, of 1 van je andere doorgedraaide vriendjes. tussen haakjes....(een marokaanse):eek::eek:

fackinghell, mensen worden echt steeds zieker. dit is gewoon net zo erg als saw shit....

ik hoop dat er snel een groep als de boundock saints opgericht word die al die gasten naar de kanker helpen.

Je hebt het wel slecht aangepakt moet ik zeggen........je kon ook gelijk de ogen van het zoontje verbranden, want nu is i ooggetuigen van je kleine pik....wat je zelf vaak in je teksten vermeld.

En jah jij zal het wel geweest zijn, of 1 van je andere doorgedraaide vriendjes. tussen haakjes....(een marokaanse):eek::eek:

your a sick ****:D
naar niemand doorvertellen heh;)

Terug
Naar boven