Fitness Seller

Verlaagd clen ook je libido ??

Bezoekers in dit topic

dennis999 zei:
met clen niet dan?
en het aantal ongelukken dat de publiciteit haalt zegt toch niets over de veiligheid, kijk ieder vliegtuig ongeluk van enig formaat haalt het 8uur nieuws, maar kijk je naar procentuele ongelukken dan is vliegen veruit het veiligst.
dat wil toch niet zeggen dat vliegen onveilig is??????

verder moet je maar eens rondkijken en zoeken op het web naar vervormde/vergroeide hartspieren ed.van dieren die clen krijgen.

met fatburners gebeuren ongelukken maar het zijn niet de fatburners die kwaad doen, het zijn de mensen. wie eet er nou ook een tiental efedra houdende stackers p/d? da's toch vragen om problemen.

een amerikaanse quote als afsluiter: guns don't kill people, people kill people
gr d

Heb je gelijk in, het hangt er maar helemaal van af hoe je ermee omgaat, maar dat geld ook voor clen natuurlijk.

Ik heb het puur over eigen ervaring als ik clen en stacker vergelijk. Met clen op is er niks aan de hand en voel ik me prima.
Met die stackers sta ik helemaal strak, krijg ik geen hap meer door mn keel, wordt vaag in mn hoofd en heb ik een sterkere en snellere hartslag. En dan hou ik met toch echt aan de opgegeven dosering, ik gebruik er hooguit 3 per dag, maar hou het toch liever bij 2.

Vandaar dat ik vraagtekens zet bij de opmerking dat clen veiliger zou zijn dan fatburner, ik zeg niet niet dat het zo is maar dat dat idee heb ik.
 
@Endymion: het gaat voor een deel op wat jij denkt. Ephedrine is net zoals clen een gevaarlijke stof. Maar waar jouw redenatie niet meer klopt is als je kijkt naar de lange halfwaardetijd van clen. Hierdoor kun je een opbouweffect krijgen. Dit kan erg gevaarlijk zijn.
Verder blijft clen veel langer in je lijf, dus als er iets fout gaat dan blijft die clen gewoon nog twee dagen door gaan. Hierboven op komt dat clen een veel sterkere stof is. Slechts 50 microgram (!) geeft een persoon al een sterk verhoogde hartslag en trillingen. 50 milligram efedrine HCL (1000* meer) doet bij mij weinig. Er is dus wel degelijk een sterk verschil tussen de stoffen !

Je hebt dus redelijk gelijk: als je clen zorgvuldig gebruikt en de tijd neemt om de juiste dosis te vinden dan kun je hier veilig mee werken (in Spanje is het immers ook gewoon te krijgen bij de apotheek), maar als je dat niet doet dan is clen een stuk gevaarlijker dan efedrine.

En ook efedrine is gevaarlijk, want ik heb daar wel problemen mee gehad (hartkloppingen) na twee weken gebruik (100 mg/dag). Ook efedrine moet je dus zorgvuldig gebruiken en je lichaam van tijd tot tijd de tijd geven om uit te rusten...
 
Back
Naar boven