XXL Nutrition

Verlies alle juicy spiermassa

Bezoekers in dit topic

Wat als ik toch zou bulken of cutten zonder te kuren, en dit terwijl ik eerder wel gekuurd heb?


Met bulken zal je toch vet krijgen en minimaal spiermassa mocht je naturel willen bulken en met cutten zal je toch sneller spiermassa kunnen verliezen. Iedereen wilt toch abs etc dus ik veronderstel dat je onder de 10 wilt komen dan verlies je zeker spiermassa naturel als je dat met cardio zou doen
 
hoe dichter bij je natuurlijke max je zit hoe moeilijker het is om te cutten zonder spiermassa te verliezen of spiermassa erbij te bulken zonder redelijk wat vet
 
Hou het dan gewoon simpel, low dose test evt met oral + clen\ECA\t3
 
Als ik juicy google krijg ik alleen maar vreemde filmpjes:o
 
Met bulken zal je toch vet krijgen en minimaal spiermassa mocht je naturel willen bulken en met cutten zal je toch sneller spiermassa kunnen verliezen. Iedereen wilt toch abs etc dus ik veronderstel dat je onder de 10 wilt komen dan verlies je zeker spiermassa naturel als je dat met cardio zou doen

Top thnx! Zijn er ook bepaalde middelen die je mij aanraadt en zoja hoe was je ervaring ermee?

hoe dichter bij je natuurlijke max je zit hoe moeilijker het is om te cutten zonder spiermassa te verliezen of spiermassa erbij te bulken zonder redelijk wat vet

Bedankt


Hou het dan gewoon simpel, low dose test evt met oral + clen\ECA\t3

Thnx! Zou je dan voor clen of ECA gaan en wrm? van t3 heb ik het idee dat het je schildklier verpest


Als ik juicy google krijg ik alleen maar vreemde filmpjes:o

Touché
 
T3 verpest je schildklier niet permanent. Lees je goed in over deze 3 goedjes. Je moet die T3 bijv niet als snoepjes weg gaan zitten vreten. Blader topics over deze dingen door op verschillende fora en je zal vanzelf tot een conclusie komen welke t best voor jou lijkt.

De meeste zullen je aanraden met eca(Y) te beginnen en niet gelijk naar clen\T3 te grijpen.
 
T3 verpest je schildklier niet permanent. Lees je goed in over deze 3 goedjes. Je moet die T3 bijv niet als snoepjes weg gaan zitten vreten. Blader topics over deze dingen door op verschillende fora en je zal vanzelf tot een conclusie komen welke t best voor jou lijkt. De meeste zullen je aanraden met eca(Y) te beginnen en niet gelijk naar clen\T3 te grijpen.


Oke Top man tnhx! ik zal me wat meer inlezen over de goedjes
 
Ik ben gestegen in spiermassa en vp. Nu wil ik mijn vp verlagen.

Dat is precies wat ik zei: Je hebt gekuurd om te bulken nu wil je natty gaan cutten... zal vies gaan tegenvallen voor je ongeacht hoeveel onderhoud je eet
 
Dat is precies wat ik zei: Je hebt gekuurd om te bulken nu wil je natty gaan cutten... zal vies gaan tegenvallen voor je ongeacht hoeveel onderhoud je eet

Ik ben van plan om een cutkuur te doen met een bulkkuur eraan geplakt met eventueel een bridge.
Ben er alleen nog niet uit wat ik precies ga gebruiken en voor hoelang.
 
Als je niet continu on bent en aanzienlijke periodes of hebt door het jaar heen is het in mijn ogen logischer om off te bulken en on te cutten; Massa die je boven je nattygrens aan bulkt verlies je sowieso wel zodra je off gaat, en helemaal als je off cut.
Door off te bulken zet je zoveel mogelijk massa aan als je kan onderhouden op je eigen testproductie, en met een on-cut bescherm je je spiermassa dan, zonder over natty grens te gaan.
 
Als je niet continu on bent en aanzienlijke periodes of hebt door het jaar heen is het in mijn ogen logischer om off te bulken en on te cutten; Massa die je boven je nattygrens aan bulkt verlies je sowieso wel zodra je off gaat, en helemaal als je off cut. Door off te bulken zet je zoveel mogelijk massa aan als je kan onderhouden op je eigen testproductie, en met een on-cut bescherm je je spiermassa dan, zonder over natty grens te gaan.

Thnx, maar stel je voor dat je een bulkkuur hebt gedaan EN je bent nog steeds niet op je natuurlijke max. Zal je dan ook veel spier verliezen hebben wanneer je OFF gaat cutten?
 
Thnx, maar stel je voor dat je een bulkkuur hebt gedaan EN je bent nog steeds niet op je natuurlijke max. Zal je dan ook veel spier verliezen hebben wanneer je OFF gaat cutten?

In de periode van off gaan/nakuur verlies je sowieso wel iets, en sowieso flink wat vocht en bloedvolume. Als je dan meteen gaat cutten ben je zeker een hoop massa kwijt; verstandiger is om deze periode te bulken of in ieder geval op onderhoud tot je waardes allemaal weer op peil zijn, daarna kan je dan rustig cutten en zul je de gewonnen massa vast kunnen houden.
 
In de periode van off gaan/nakuur verlies je sowieso wel iets, en sowieso flink wat vocht en bloedvolume. Als je dan meteen gaat cutten ben je zeker een hoop massa kwijt; verstandiger is om deze periode te bulken of in ieder geval op onderhoud tot je waardes allemaal weer op peil zijn, daarna kan je dan rustig cutten en zul je de gewonnen massa vast kunnen houden.


Ja thanks dat begreep ik al. ik ga zoiezo paar maanden door met de hoge kcal inname zodat ik zoveel mogelijk massa behoud. In oktober ga ik waarschijnlijk beginnen met een cutkuur en daar plak ik een bulkkuur achteraan.
 
Back
Naar boven