XXL Nutrition

Verloting pics van Angelus a.k.a. Loptr

Status
Niet open voor verdere reacties.

gainer123

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m68
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Na aanleiding van het schokkende topic van gisteren , verloot ik een paar pics van angelus, De grootste troll van DBB, aan de hoogste bieder.

Als bewijs dat ik hem weldegelijk ken en foto's heb, is hier een topic van hem met verwijzing naar mij.
Begin maar te bieden.

En nee, ik ben niet zijn homo vriend.:D

Ben jij zijn homo vriend ofzo ?

haha leuk hoor:)

maar ik heb nog alle chatlogs van ons op msn, dus tenzij je die op je wall op facebook wil zien verschijnen zou ik hier maar mee stoppen;)

eens zien wie er het minste om zn reputatie geeft:trollface:

Zoiets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ik heb nog alle chatlogs van ons op msn, dus tenzij je die op je wall op facebook wil zien verschijnen zou ik hier maar mee stoppen;)

Dat mensen zoveel om hun internet reputatie geven om meteen te gaan dreigen met consequenties :roflol:

Als iemand een foto van mij poste.. /care

Maar goed, volgens mij zit Mack10 er aardig dicht in de buurt qua foto van Angelus

Dat mensen zoveel om hun internet reputatie geven om meteen te gaan dreigen met consequenties :roflol:

Als iemand een foto van mij poste.. /care

Maar goed, volgens mij zit Mack10 er aardig dicht in de buurt qua foto van Angelus

meh, eerder om het feit dat men via die foto mogelijk achter mn adres komt en dat ik net zoals luppie allemaal shit thuisgestuurd krijg:roflol:
dat is het nadeel van als je zoveel mensen off pissed op internet:o

meh, eerder om het feit dat men via die foto mogelijk achter mn adres komt en dat ik net zoals luppie allemaal shit thuisgestuurd krijg:roflol:
dat is het nadeel van als je zoveel mensen off pissed op internet:o

Via een foto achter je adres komen? Betwijfel het.
Zal je ongetwijfeld al eerder gevraagd zijn... Maar wtf is een Loptr en wat is er gebeurd met Angelus+zijn Ava?

kap grotendeels met dbb, morgenavond zien jullie me weer een weekje of meer niet meer:)
Leek me passend om het dbbicoon angelus+avatar dan ook maar helemaal af te breken

• Topic Starter Topic Starter

Bij deze krijgt de hoogste bieder een extra cadeautje, het adres, voor als je je eens eenzaam voelt:p

Post die pics gewoon! Gegarandeerd een vloedgolf aan karma.

pm ze maar naar mij, ik geef niks door

Chatlogs :roflol: Die zijn homo erotisch getint of zo? Hoe kan je iemands reputatie schaden met chatlogs?

Tip aan Gainer123 gewoon je facebook op private zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven