Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChatlogsDie zijn homo erotisch getint of zo? Hoe kan je iemands reputatie schaden met chatlogs?

kerel heeft nogal dingen vertelt over zichzelf en mensen uit zn omgeving waarvan ik zeker ben dat hij niet wilt dat die ze weten. Voornamelijk over chicks uit zn klas if you know what i mean![]()
Na aanleiding van het schokkende topic van gisteren , verloot ik een paar pics van angelus, De grootste troll van DBB, aan de hoogste bieder.
Als bewijs dat ik hem weldegelijk ken en foto's heb, is hier een topic van hem met verwijzing naar mij.
Begin maar te bieden.
En nee, ik ben niet zijn homo vriend.![]()
Totaal kansloos en puberaal. Verschrikkelijk kinderachtig om zo elkaar te kakken proberen te zetten.
Grow up.
/careTotaal kansloos en puberaal. Verschrikkelijk kinderachtig om zo elkaar te kakken proberen te zetten.
Grow up.
Ik ben toch voor, hoe puberaal het ook is. Beetje lol er in houden.

normaal had je dit topic al lang gesloten, je bent gewoon te benieuwd en hoopt dat hij de ballen heeft om ermee door te gaan en mn pics post
but i doubt it...![]()
Niet gaan piepen als je dan een keer protest gaat krijgen van anderen als je daar WEL een slotje op mikt he?Normaal gesproken wel ja maar ik maak voor de verandering een keer een uitzondering.

Niet gaan piepen als je dan een keer protest gaat krijgen van anderen als je daar WEL een slotje op mikt he?
Want eerlijk gezegd vind ik dat je nu in de hand aan het werken bent dat topics gaan escaleren. Terwijl je een voorbeeld functie hebt. Hoe serieus wil je nog genomen worden? Met alle respect overigens.![]()
OkHet is Angelus, de eeuwige troll. Beoordeling vind plaats per topic en ik trek me verder weinig aan van gepiep of protesten.

mijn geschiedenis kennende, zou het mss ook niet mogelijk zijn dat ik en gainer123 samenwerken om dbb te trollenAls ik jou was zou ik dit topic gewoon sluiten en verwijderen
of misschien is dit gewoon een manier van mij om hier vanaf te komen, wie zal het zeggen...

dan maak je dbb meteen onbereikbaar