MuscleMeat

Verminderd libido door DRIVE

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Zijn er meer mensen die een verminderd libido kregen door het gebruik van DRIVE?
Had zelfs op het einde van het potje een minder sterke erectie. ( en aangezien ik een ontzettende bloedlul heb, is dat toch minder tof)
Moet zeggen dat het binnen een 2 dagen na laatste inname, alweer normaal is en mijn libodo in vergelijking ge-skyrocket is.

Wel leverde het een echte trainingsDRIVE, agressie en wat meer kracht.

Nog geen last van gehad, hopelijk blijft het zo :eek:

Vaag, had vooral tijdens het stacken van RPM en Drive het gevoel dat libido hoger was dan normaal, en had ik meer zin in coïtus dan na de stack.

ben nu enkele weken bezig met drive, libido knal hoog en erectie geen probleem,
zeer snel herstel, krachttoename, minder stijf, warm gevoel. Superproduct bij mij

relekst om te weten dat je een bloedlul hebt! ;) Maargoed wel verrot dat je libido problemen krijgt van drive; iets dat je testosteron omhoog zou moeten gooien??
Als je last krijgt van je libido, moet je tongkat ali/longjack erbij nemen. Daar wordt je echt kapot geil van --> zie ook mijn review daarover tijd terug.

Ik had dit bij Drive en RPM stack niet, mn "Drive" naar coïtus was geen probleem. Dit ervaarde ik echter wel met Novedex XT van Gaspari Nutrition, daar ging mn libido wel van naar beneden, werdt er ook een sjaggie van. Uiteindelijk dus ook mee gestopt.

Terug
Naar boven