AndroidHealthClinic

Vermist

Bezoekers in dit topic

knettergek.
 
Weglopen, is dat een side van DNP? :grinny:

btw, waarom zou je vrienden jouw inloggegevens van een BB-forum hebben vraag ik me af? tink trolling

Ik sta ook altijd ingelogd op mijn laptop dus die kan ze pakken en op mijn account gaan.
 
Al gevonden?
 
We gaan niks meer te horen krijgen joh
Binnenkort praat die tegen ons met nieuw account en dat was het dan :)
 
Hoop voor hem dat er niks ergs is gebeurd...
 
Is dit serieus ?!
 
Heren ik heb jullie hulp modig. Mijn vriend Gymshar1 is vermist. Als jullie ook maar iets weten laat dan een berichtje achter. We denken dat hij in duitsland is. Hij vertrok in een wit tshirt met een donker blauwe onderkant, een leger groene spijkerbroek en waarschijnlijk een body engineers witte snapback en strechy spijkerjack.
Groetjes zijn vriendin

Zou misschien handig zijn om een foto. Echte naam en gegevens te vermelden. Aangezien je dat niet doet en zo dom bent te denken dat iemand op internet aan zijn forumnaam hem kan vinden in Duitsland snap ik dat hij wegloopt en er voor zorgt dat jij hem niet kan vinden.
 
Na het plaatsen van dit topic heeft ze niet eens de moeite genomen om de reacties te lezen. Dus ik ga er vanuit dat zijn zielloze lichaam aan de zijkant van de weg is gevonden ergens.
 
Ik vind het maar raar allemaal.. De OP is ook niet echt geloofwaardig verder..
 
Na het plaatsen van dit topic heeft ze niet eens de moeite genomen om de reacties te lezen. Dus ik ga er vanuit dat zijn zielloze lichaam aan de zijkant van de weg is gevonden ergens.

Had ze toch op z'n minst even een ander account aan kunnen maken om dat te melden..
Ondertussen zoekt dit forum half Duitsland af:o
 
Weglopen, is dat een side van DNP? :grinny:

btw, waarom zou je vrienden jouw inloggegevens van een BB-forum hebben vraag ik me af? tink trolling

DNP geeft zulke rare sides dat alles mogelijk is.. :P
 
  • Like
Waarderingen: GruX
tja waarom zou je dat doen, als je gewoon een nieuw account maakt en niet meer op je oude inlogt, is iedereen je ook vergeten.. daarvoor hoef je niet eerst vermist of dood voor te zijn. tenzij high fantasy lvl :P
 
tja waarom zou je dat doen, als je gewoon een nieuw account maakt en niet meer op je oude inlogt, is iedereen je ook vergeten.. daarvoor hoef je niet eerst vermist of dood voor te zijn. tenzij high fantasy lvl :P
Omdat Politie mee kijkt? Of gewoon high fantasy.
 
DNP bijwerkingen:
- Vermissing
 
Politie meekijkt.. staat er een boete op om meer dan 1 DBB acc te hebben dan
 
Back
Naar boven