XXL Nutrition

Vermist

Bezoekers in dit topic

Politie meekijkt.. staat er een boete op om meer dan 1 DBB acc te hebben dan
Nee wel op handel van AAS. weet niet of hij dat deed maar zou een reden kunnen zijn.
Of wedstrijdambitie.
 
Als ze AAS bezitters willen pakken via DBB dan hadden ze mij allang getraceerd na m'n topic laatst :roflol:
Maar jij woont in Alabama.
Daar komen ze niet.
 
Je moet wel echt een groothandel zijn wil de politie je op dbb volgen haha. Die part time apotheekjes interesseert ze niets.
 
Je moet wel echt een groothandel zijn wil de politie je op dbb volgen haha. Die part time apotheekjes interesseert ze niets.

Je weet maar nooit...

Ze geven ook boetes voor door rood fietsen.

De prioriteiten bij justitie zijn soms moeilijk te doorgronden. Rare jongens daar.
 
tja waarom zou je dat doen, als je gewoon een nieuw account maakt en niet meer op je oude inlogt, is iedereen je ook vergeten.. daarvoor hoef je niet eerst vermist of dood voor te zijn. tenzij high fantasy lvl :P
Gewoon high level paranoid, coke en tren. BAM
 
Grootste troll post ever, en gezien de reacties werkt ie ook nog
 
Bedankt voor al die shit reacties. Helaas was het geen fantasy hij was echt vermist! Ik heb geen verstand van dit forum. Ik dacht dat iedereen wel wist wie hij was. Hij is terecht maar niet in staat te reageren de komende tijd. Ik heb idd geenntijd gehad om alle reacties terug te lezen aangezien er belangrijkere dingen zijn. Ik probeer iedereen die wat van hem wilde zo goed mogelijk te helpen. Hij had geen geheimen voor mij. Verder zal ik op den duur dit account verwijderen om meer bullshit verhalen tegen te gaan. Gr zijn vriendin
 
Waar was ie dan? En hoe gaat het met hem nu dan, wat is er dan.
 
Waarom t account verwijderen?:rolleyes:
 
Het gaat goed met hem. We hebben afgesproken er niet veel over te zeggen. Alles zal uiteindelijk op zn pootjes terecht komen en dan is het aan hem of hij hier zijn verhaal kwijt wilt. En het account verwijder ik omdat er toch al gedacht word dat hij weer onder een ander account zou reageren.
 
Laten we der een kans geven, met nog meer commentaar schiet niemand wat op.. als iedereen toch krijgt wat die hoorde te krijgen is alles oké lijkt mij?
 
Poll starten en geld inzetten op wat er gebeurd is?
 
Back
Naar boven