MuscleMeat

Vermiste Marokkanen dood gevonden (Verdachte Lau Geeraets)

Maar ze zijn gelukkig gevonden,
ik neem aan dat het meteen het land uit gezet is...

of moet dat ook nog hier begraven worden :o

Dude, het was veel meer dan enkel wiet...
Die Marokanen hadden zijn familie MEERDERE MALEN bedreigd, en ze dreigden zijn kinderen te vermoorden. Ze hebben zijn vrouw en kinderen met een wapen bedreigd.
Ze hebben 100% gekregen wat ze verdienden.
Iedere echte man zou het zelfde doen. Wie mijn familie met het leven bedreigd en ze met een wapen bedreigd gaat het ook niet navertellen...

Nou dat heb je helemaal verkeerd die marrokaan die lau bedreigde is helemaal geen familie van die vermoorde jongens uit venray, maar een marokkaan uit tegelen die was ook boos op hem en heeft hem en zijn familie daar uitgescholden, en helemaal niet bedreigd met pistool of wat dan ook,en wat blijkt uiteindelijk die jongen had gelijk hij was het ook, en het is helemaal niet meerdere malen gebeurd dat zijn allemaal verzinsels Lau heeft gewoon de media opgezocht en slachtoffer rol gespeeld en nu is hij uitgespeeld, natuurlijk heb je gelijk als iemand je familie bedreigd met pistool dat je actie moet ondernemen,nogmaals die bedreiging zogenaamd van die marokkaan uit tegelen kwam lau heel goed uit om zielig te doen voor de camera om een interview te geven,net als vorige maand toen hij zielig wou doen met zelfmoord plegen en geert zijn werknemer de schuld in te schoenen proberen te schuiven, wat voor man ben je dan? Als hij een man was en hij had toen bekend en die jongens niet begraven had ik hem ook gerespecteerd.

Nee ik ben turk,maar ik ben zelf ook geen engeltje maar hij had die jongens niet moeten begraven en die ouders in onwetendheid laten dat kan bij mij niet door de beugel,dat staat bij mij gelijk als verkrachting en kleine kinderen iets aan doen,die zwijn als hij een man was had hij het moeten zeggen dat hij het was en zou hij ook gestraft worden maar was hij nu al vrij en had nog respect genoten van andere criminelen, voor paar kilo wiet ga je niet 2 jongens doodschieten kom op nou we leven niet in rwanda,daarom nogmaals ik hoop dat hij zoveel mogelijk straf krijgt en dat ze hem het leven zuur maken in de bajes,dat is alleen iets wat ik hoop,hopen is toch niet verboden,natuurlijk dat die 2 marokkaanse jongens daar gingen inbreken is ook niet goed te praten nogmaals 2 doden voor een paar kilo wiet die prijs is te duur daarom zit hij toch ook vast,en lau was echt geen heilige wiet kweken betekent stroom stelen n wie betaalt de prijs de burgers toch?
Als jij geen engeltje bent moet je ook niet janken om die familie. Als je zoon een crimineel is dan heb ik er 0 medelijden mee dat ze 2meter diep onder de grond worden geduwd.
Dat het bij jou gelijk staat aan kinderverkrachting zegt wrs genoeg over jouw normen en waarden.
Ik hoop dat jouw soort niet zich verder voortplant en nee hiermee bedoel ik niet turken/marrokanen, maar criminelen en domme mensen zoals jij :)

Moge allah de grote beta f**got met jou zijn. Simsalabim allah straft je moeder op der knietjes!
Die Marokanen hadden zijn familie MEERDERE MALEN bedreigd, en ze dreigden zijn kinderen te vermoorden. Ze hebben zijn vrouw en kinderen met een wapen bedreigd.
Iedere echte man zou het zelfde doen. Wie mijn familie met het leven bedreigd en ze met een wapen bedreigd gaat het ook niet navertellen...
E-hero hindabuilding

https://www.youtube.com/watch?v=mOPR2daG82M

Nou dat heb je helemaal verkeerd die marrokaan die lau bedreigde is helemaal geen familie van die vermoorde jongens uit venray, maar een marokkaan uit tegelen die was ook boos op hem en heeft hem en zijn familie daar uitgescholden, en helemaal niet bedreigd met pistool of wat dan ook,en wat blijkt uiteindelijk die jongen had gelijk hij was het ook, en het is helemaal niet meerdere malen gebeurd dat zijn allemaal verzinsels Lau heeft gewoon de media opgezocht en slachtoffer rol gespeeld en nu is hij uitgespeeld, natuurlijk heb je gelijk als iemand je familie bedreigd met pistool dat je actie moet ondernemen,nogmaals die bedreiging zogenaamd van die marokkaan uit tegelen kwam lau heel goed uit om zielig te doen voor de camera om een interview te geven,net als vorige maand toen hij zielig wou doen met zelfmoord plegen en geert zijn werknemer de schuld in te schoenen proberen te schuiven, wat voor man ben je dan? Als hij een man was en hij had toen bekend en die jongens niet begraven had ik hem ook gerespecteerd.
Dan nog, het waren criminelen, maakt niet uit dat de andere ook een crimineel was.
Als je misdadiger wordt ken je de risico's van het vak.
Moeten ze ook niet huilen wanneer de risico's dan realiteit worden.
Ik vind het goed, schrikt andere criminelen in de toekomst mss af.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Moge allah de grote beta f**got met jou zijn. Simsalabim allah straft je moeder op der knietjes!

E-hero hindabuilding
Je noemt hem een beta f**got en mij e-hero.
Dus je zegt dat het veroordelen niet goed is en dat actie ertegen niet goed is... B*tch please...
En je moet al een echte beta zijn om niets te doen tegen iemand die je kinderen met hun leven en met een wapen bedreigd...

HAHA at Venlo anders maak je je druk op een forum......

Reet....

eens met ray. mis angelus in de discussie tho

Dus je zegt dat het veroordelen niet goed is en dat actie ertegen niet goed is... B*tch please...
En je moet al een echte beta zijn om niets te doen tegen iemand die je kinderen met hun leven en met een wapen bedreigd...

A) Ik noem ALLAH een beta f**got.
B) Je bent ook een e-hero gezien je reactie dat je iemand wat zou aandoen als die aan jouw kinderen kwam. Totale bullshit reactie die 9/10 mensen zegt en maar 1/100 uitvoert.
C) Het veroordelen van de verdachte vind ik goed aangezien deze een misdrijf heeft gepleegd???
D) Als puntje bij paaltje komt dan hebben veel een grote bek, maar niks daar.
E) Stel mijn zoon zou een crimineel zijn dan zou ik er alles aandoen hem eruit te krijgen en sterft hij dan is het zijn eigen domme schuld :)

B) Je bent ook een e-hero gezien je reactie dat je iemand wat zou aandoen als die aan jouw kinderen kwam. Totale bullshit reactie die 9/10 mensen zegt en maar 1/100 uitvoert.
C) Het veroordelen van de verdachte vind ik goed aangezien deze een misdrijf heeft gepleegd???
B) en wie zegt dat ik een van de mensen ben die het niet uitvoert? Ik heb een hele sterke drang om te "winnen" wanneer iemand dingen doet die niet kunnen. Eventueel door zelf ook dingen te doen die niet kunnen. Kan je zelf even testen door bv te bumperkleven achter mijn moto... Ik ben absoluut niet bang om die mensen te brake-checken en doe ik altijd wanneer ze te dicht achter me zitten.

C) Ik vooroordeel hem ook voor zijn criminele activiteiten. Voor het vermoorden van 2 criminele Marokkanen absoluut niet. Risico van het vak. Ze zouden elkaar vaker moeten uitmoorden criminelen, zijn we er van af. Zeker van buitenlandse afkomst, al criminelen genoeg hier, heb er geen uit het buitenland nodig die hier enkel komen om ons leven zuur te maken.

D) Nou ik ben veel "moediger/dommer" voor mijn eigen goed. Mijn eigen veiligheid in gevaar brengen om wraak te nemen is niet iets waarvoor ik terugdeins zoals ik als zei met dat brake-checken.
Al sterf ik, dan krijgen ze er miserie mee en mogelijk den bak in, hebben ze nog steeds niet gewonnen.

B) en wie zegt dat ik een van de mensen ben die het niet uitvoert? Ik heb een hele sterke drang om te "winnen" wanneer iemand dingen doet die niet kunnen. Eventueel door zelf ook dingen te doen die niet kunnen. Kan je zelf even testen door bv te bumperkleven achter mijn moto... Ik ben absoluut niet bang om die mensen te brake-checken en doe ik altijd wanneer ze te dicht achter me zitten.

D) Nou ik ben veel "moediger/dommer" voor mijn eigen goed. Mijn eigen veiligheid in gevaar brengen om wraak te nemen is niet iets waarvoor ik terugdeins zoals ik als zei met dat brake-checken.
Al sterf ik, dan krijgen ze er miserie mee en mogelijk den bak in, hebben ze nog steeds niet gewonnen.

tumblr_lbsyzkO5301qa91pfo1_500.jpg

Als jij geen engeltje bent moet je ook niet janken om die familie. Als je zoon een crimineel is dan heb ik er 0 medelijden mee dat ze 2meter diep onder de grond worden geduwd.
Dat het bij jou gelijk staat aan kinderverkrachting zegt wrs genoeg over jouw normen en waarden.
Ik hoop dat jouw soort niet zich verder voortplant en nee hiermee bedoel ik niet turken/marrokanen, maar criminelen en domme mensen zoals jij :)

E-hero hindabuilding

http://www.youtube.com/watch?v=mOPR2daG82M

Heej mother****er simsalabim mannetje je moet die h**rezoon klep van je dichthouden want je bent niet meer als een loser,zover ik weet heb ik jou en jou hindoegeloof waar ze in ratten geloven niet beledigd,en ging dit om de zaak lau g en de vermoordde jongens,als jij er van houdt mensen te beledigen die een mening hebben zal je niet ver komen in dit leven en allah de almachtige zal jou familie eens straffen rotte hindoe aap ga in de boom zitten noten eten rotte mong**l wat denk je wel niet.

Allah is kinderlijk bijgeloof.

Koekoek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heej mother****er simsalabim mannetje je moet die h**rezoon klep van je dichthouden want je bent niet meer als een loser,zover ik weet heb ik jou en jou hindoegeloof waar ze in ratten geloven niet beledigd,en ging dit om de zaak lau g en de vermoordde jongens,als jij er van houdt mensen te beledigen die een mening hebben zal je niet ver komen in dit leven en allah de almachtige zal jou familie eens straffen rotte hindoe aap ga in de boom zitten noten eten rotte mong**l wat denk je wel niet.
Jij komt wel ver in het leven dat is duidelijk! Ver boven gemiddeld qua intelligentie.
Laat ook weer zien dat laag volk elkaar zoekt en hun eigen beperkte mening vormt. Ga snel terug naar je achterstandsbuurt en ga daar lekker spelen met de overige bosapen die geloven in Allah.
Geen respect voor zulke idioten die alleen maar de levens van andere, slimmere mensen, verpesten.

P.S. Ik ben wit en niet gelovig, u (ach)mad ?

Ik wil ook eens reageren op deze zaak, iedereen die denkt dat lau zo'n goeie man was is echt een idioot ten eerste was hij een dikke vieze varken,als hij een man was had hij gewoon op het ment van gebeuren moeten zeggen dat hij het was,dan hadden de mensen hem nog gerespecteerd,er wordt ingebroken in je wiethok je komt binnen en 2 mannen kwamen op me af en ik had geschoten had hij max 12 jaar gehad en was hij nu al vrij geweest,maar wat doet die dikke varken liever hij begraaft die jongens in een bos en laat 2 families radeloos en in onwetendheid 8 jaar lang zo achter,en dan op tv ook nog zeggen justitie en politie moet mij hebben VOOR DAT GEBEUREN IN VENRAY DAAR,nou lau ik hoop dat de marokkaanse jongens je diep in je reet gaan nken daar in de bajes,en dan nog het leven van geert gommans kapot gemaakt hij was maar een simpele arbeider van hem en door hem is hij nu een zogenaamde mededader geworden 3 familie levens heeft hij kapot gemaakt voor wat voor een paar kilo wiet,alsof hij zelf nooit mensen heeft opgelicht en bestolen alsof wiet kweken wel mag stroom stelen en de burger wij dus de rekening voor betalen net goed dat die jongens hem wouden bestelen die vieze varken ik hoop dat hij 20 jaar krijgt,en mensen hij is echt geen holleeder maar een vieze dikke varken die toen hij was gepakt geert de schuld ervan wou geven maar net goed dat geert alles heeft verteld en de begraafplaats heeft aangewezen,nou lau vieze dikke zwijn je ziet vanzelf wel wat die marokkanen in de bajes met je gaan doen met je bokstechniekjes tot ze een mes in je nek steken rotte zwijn.

genomineerd voor de langste zin aller tijden

Meestal ben ik het met je eens. Maar nu sla je de plank volledig mis.
Hoe kom je daarbij?

De dader is een 'grote' jongen. De snotjongens die de kweek probeerde te rippen zijn eendagsvliegen en stellen niks voor. Ze zouden zo iemand nooit kunnen/durven te bedreigen.

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Maar ze zijn gelukkig gevonden,
ik neem aan dat het meteen het land uit gezet is...

of moet dat ook nog hier begraven worden :o
Ze worden in het land van herkomst begraven.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Je verlaagt je wel heel erg..
zullen we, uit respect voor elkaar, elkaars religie en komaf buiten beschouwing laten?

Dat Venlo een ander beeld heeft, betekent niet dat hij fout zit. Het betekent alleen dat jullie perspectief sterk verschillen en dat licht aan jullie referentiekader. Wellicht ervaart Venlo 'criminaliteit' heel anders dan hoe jij dat doet. Niks mis mee...

Dan nog, het waren criminelen, maakt niet uit dat de andere ook een crimineel was.
Als je misdadiger wordt ken je de risico's van het vak.
Moeten ze ook niet huilen wanneer de risico's dan realiteit worden.
Ik vind het goed, schrikt andere criminelen in de toekomst mss af.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

inderdaad beide zijn criminelen, de dader dus ook.. Toch doet de dader ook zielig door in de slachtofferrol te duiken...

A) Ik noem ALLAH een beta f**got.
E) Stel mijn zoon zou een crimineel zijn dan zou ik er alles aandoen hem eruit te krijgen en sterft hij dan is het zijn eigen domme schuld :)
Wat wil je me deze post bereiken? haat zaaien? Je bereikt e niks positiefs mee.

C) Ik vooroordeel hem ook voor zijn criminele activiteiten. Voor het vermoorden van 2 criminele Marokkanen absoluut niet. Risico van het vak. Ze zouden elkaar vaker moeten uitmoorden criminelen, zijn we er van af. Zeker van buitenlandse afkomst, al criminelen genoeg hier, heb er geen uit het buitenland nodig die hier enkel komen om ons leven zuur te maken.

Kwaad met kwaad bestrijden is 'uit' bro. Juridische stappen nemen is 'in'. We leven niet meer in de middeleeuwen. Het westen wil democratie, vrijheid en gerechtigheid overal ter wereld verspreiden, maar beter kunnen ze dat eerst hier in NL doen..
Allah is kinderlijk bijgeloof.

Koekoek

:roflol:

Jij komt wel ver in het leven dat is duidelijk! Ver boven gemiddeld qua intelligentie.
Laat ook weer zien dat laag volk elkaar zoekt en hun eigen beperkte mening vormt. Ga snel terug naar je achterstandsbuurt en ga daar lekker spelen met de overige bosapen die geloven in Allah.
Geen respect voor zulke idioten die alleen maar de levens van andere, slimmere mensen, verpesten.

P.S. Ik ben wit en niet gelovig, u (ach)mad ?
\
Niet iedereen die in de achterstandsbuurt woont is religieus..

genomineerd voor de langste zin aller tijden
:roflol: Vind ik ook.

Meestal ben ik het met je eens. Maar nu sla je de plank volledig mis.
Hoe kom je daarbij?

De dader is een 'grote' jongen. De snotjongens die de kweek probeerde te rippen zijn eendagsvliegen en stellen niks voor. Ze zouden zo iemand nooit kunnen/durven te bedreigen.
Was blijkbaar iemand anders die zijn familie bedreigd had.

En of nu iemand probeert te stelen van een brave burger of een crimineel, maakt mij niet veel uit, als ze doodgeschoten worden heb ik er geen medelijden mee. Beroepsrisico. (En als die "grote jongen" zou doodgeschoten worden, heb ik ook geen moeite mee)

En wanneer ze kilos drugs proberen te stelen (ook al is het maar cannabis) zou het me sterk verbazen dat ze aan hun proefstuk toe zijn.
En waarom zou het bij één keer blijven? Denk niet dat ze eenmalig wat cannabis gaan stelen om daarna brave burger te worden.

Als iemand bij mij zou inbreken, en ie wordt al vluchtend aangereden door een auto, ik ga hem geen medische zorgen toedienen.

:roflol:

Die baardapen die kinderen misbruiken in de moskee, en daarna jullie wijsmaken dat als je jezelf opblaast je 70 maagden krijgt?

Kwaad met kwaad bestrijden is 'uit' bro. Juridische stappen nemen is 'in'. We leven niet meer in de middeleeuwen. Het westen wil democratie, vrijheid en gerechtigheid overal ter wereld verspreiden, maar beter kunnen ze dat eerst hier in NL doen..
Moesten we maar eens bekwame rechters hebben.
Niet zelden gebeurt het hier dat moordenaars vrijkomen door bv "procedure fout" en er nog eens schadevergoeding bovenop krijgen.

In mijn ogen, crimineel die mogelijk bedreiging vormt tegen het leven van een brave burger (ook al maar 1% kans) dan heeft die brave burger in mijn ogen elke recht om zijn eigen leven te beschermen, ook al is de kans dat de crimineel hem probeert te vermoorden relatief klein.

Je kan moeilijk eerst aan een crimineel gaan vragen of hij van plan is geweld te plegen voordat je hem betrapt bij het inbreken. Geen risico's nemen en de bedreiging uitschakelen is in mijn ogen de beste oplossing, zeker als je kinderen hebt.

Je verlaagt je wel heel erg..
zullen we, uit respect voor elkaar, elkaars religie en komaf buiten beschouwing laten?

Dat Venlo een ander beeld heeft, betekent niet dat hij fout zit. Het betekent alleen dat jullie perspectief sterk verschillen en dat licht aan jullie referentiekader. Wellicht ervaart Venlo 'criminaliteit' heel anders dan hoe jij dat doet. Niks mis mee...
Religie is fout. Dus hij zit dan ook fout als hij gelooft, maar daarover gaat deze discussie niet. Enige wat ik wou laten zien is dat hij een domme idioot is wiens mening je niet serieus kan nemen.

Goed topic!

Terug
Naar boven