AndroidHealthClinic

Vermiste Marokkanen dood gevonden (Verdachte Lau Geeraets)

Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

En als jij jezelf in de groep wilt plaatsen van slimmere nette mensen dan ben je echt ziek in je hoofd jij hoort in de categorie dutroux en fritzl thuis,en als ik me niet vergis begon jij met beledigen vieze heroinejunkie kind.

Heb jij nu echt jezelf gequote en op jezelf zitten schelden? ???

Was blijkbaar iemand anders die zijn familie bedreigd had.

En of nu iemand probeert te stelen van een brave burger of een crimineel, maakt mij niet veel uit, als ze doodgeschoten worden heb ik er geen medelijden mee. Beroepsrisico. (En als die "grote jongen" zou doodgeschoten worden, heb ik ook geen moeite mee)

En wanneer ze kilos drugs proberen te stelen (ook al is het maar cannabis) zou het me sterk verbazen dat ze aan hun proefstuk toe zijn.
En waarom zou het bij één keer blijven? Denk niet dat ze eenmalig wat cannabis gaan stelen om daarna brave burger te worden.

Als iemand bij mij zou inbreken, en ie wordt al vluchtend aangereden door een auto, ik ga hem geen medische zorgen toedienen.

Je hebt hier groot gelijk,die jongens hebben toch de hoofdprijs betaald met hun leven,ik heb het erover dat hun ouders nog jarenlang in onwetendheid zijn gebleven,hun verdienden dat niet en iedereen die zegt ik zou hun ook doodmaken en dit en dat zijn de grootste klagers,als ze de tv aan zetten en er is oorlog in moslimlanden zeggen ze dat we gek zij. Maar als het op een inbraakje komt bij hun zogenaamd dan willen ze al mensen vermoorden wie is hier nu ziek en gek. Respect voor jou broeder.

Wat jij ook bent je bent in ieder geval een straathoerkind dat is wel duidelijk,en in de buurt waar ik woon kan jij alleen maar van dromen vuile incestkind,jij praat over volkeren maar ik praat alleen tegen jou vuile incestkind je ouders zijn eigenlijk broer en zus, je verdiend het om beledigd te worden,ik hoop dat ze jou kinderen een keer de nek open snijden voor een klein akkefietje dan snap je het misschien wel,maar ik denk dat dat bij jou moeilijk is om te begrijpen omdat er incest bloed door je aderen stroomt, ga je kinderen verkrachtten ofzo vuile FRITZL.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

En als jij jezelf in de groep wilt plaatsen van slimmere nette mensen dan ben je echt ziek in je hoofd jij hoort in de categorie dutroux en fritzl thuis,en als ik me niet vergis begon jij met beledigen vieze heroinejunkie kind.

:roflol:

Als je al deze moeite nou eens zou stoppen in het zoeken naar werk, in plaats van uitkering te zuigen (die wij mogen betalen, de wij die dus wel een opleiding hebben genoten zoals miko al aangaf).
Maar nee, je gaat hier de e-hero uithangen, stumper.

je gebruikt wel veel bijvoeglijke naamwoorden achter elkaar, ben je onzeker dat de boodschap anders niet overkomt?

XhFQ3.jpg

Welkom hier wat zijn je doelen?

Je hebt hier groot gelijk,die jongens hebben toch de hoofdprijs betaald met hun leven,ik heb het erover dat hun ouders nog jarenlang in onwetendheid zijn gebleven,hun verdienden dat niet en iedereen die zegt ik zou hun ook doodmaken en dit en dat zijn de grootste klagers,als ze de tv aan zetten en er is oorlog in moslimlanden zeggen ze dat we gek zij. Maar als het op een inbraakje komt bij hun zogenaamd dan willen ze al mensen vermoorden wie is hier nu ziek en gek. Respect voor jou broeder.

Hoi
Alles goed "broeder"

waarom zou hij meteen autisme hebben dan lol.

Probleem is dat er veel te veel "inbraakjes" zijn, ook waarbij bewoners (vaak ouderen) helemaal afgetuigd zijn of erger.
Daarbij de emotionele gevolgen van een inbraak, je voelt je niet eens meer veilig in je eigen huis nadien.
En als je dan bedenkt hoe makkelijk ze er vanaf komen, dan gaat het vertrouwen in de justitie helemaal verloren.
Als ik dan moet kiezen tussen een straf als deze en de straf die justitie zou opleggen, dan kies ik toch hiervoor.
De inbrekers hebben een keuze kunnen maken, wetende wat het risico zou kunnen zijn.

Jijzelf mag dan wel als man (en als krachtsporter?) jezelf enigzins kunnen verdedigen, maar een zwak oud vrouwtje kan dat niet.

Alle Turken terug naar Duitsland!

Probleem is dat er veel te veel "inbraakjes" zijn, ook waarbij bewoners (vaak ouderen) helemaal afgetuigd zijn of erger.
Daarbij de emotionele gevolgen van een inbraak, je voelt je niet eens meer veilig in je eigen huis nadien.
En als je dan bedenkt hoe makkelijk ze er vanaf komen, dan gaat het vertrouwen in de justitie helemaal verloren.
Als ik dan moet kiezen tussen een straf als deze en de straf die justitie zou opleggen, dan kies ik toch hiervoor.
De inbrekers hebben een keuze kunnen maken, wetende wat het risico zou kunnen zijn.

Jijzelf mag dan wel als man (en als krachtsporter?) jezelf enigzins kunnen verdedigen, maar een zwak oud vrouwtje kan dat niet.

Die jongen hebben geen oud vrouwtje berooft, maar andere criminelen.

Ik denk dat ze ook niet dat ze tot de categorie behoren, die de spaarcentjes van de oudere vrouwtjes steelt;)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Alle Turken terug naar Duitsland!
Wat moeten ze in Duitsland?
Ik dacht dat ze van Rabat kwamen???

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

google vertaling: dat is leberecht allemaal zelf.

groetjes
nice avatar. :D

Gewoon heel Venlo (de stad) begraven, zand er over en klaar. Lintje voor Lau dat hij wat los live scum naar de andere wereld heeft geholpen.

Oh en Venlo ga eens werken of zo.

Heel stout Eric. Dat is geen politiek correcte antwoord...

Die jongens hadden ook aan hunnie ouders kunnen denken voordat ze het rechte pad verlieten.

Terug
Naar boven