- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Heel stout Eric. Dat is geen politiek correcte antwoord...
Om niet te generaliseren nemen ze Venray ook maar gelijk mee dan. Tuigsteden zijn het.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat echt niet meer lukken hoor; Ik zal niet meer reagere op obvious trolls van jou en chrisje123; Nog van ovosnovo. Dus laten we hier als volwassen mensen besluiten daar een eind aan te maken en niet ieder topic te verzieken?
Het gaat echt niet meer lukken hoor; Ik zal niet meer reagere op obvious trolls van jou en chrisje123; Nog van ovosnovo. Dus laten we hier als volwassen mensen besluiten daar een eind aan te maken en niet ieder topic te verzieken?

Hmmm Nosje, ik houd er van als een man het voortouw neemt en mij dingen verbiedtHet gaat echt niet meer lukken hoor; Ik zal niet meer reagere op obvious trolls van jou en chrisje123; Nog van ovosnovo. Dus laten we hier als volwassen mensen besluiten daar een eind aan te maken en niet ieder topic te verzieken?
.Hmmm Nosje, ik houd er van als een man het voortouw neemt en mij dingen verbiedt.
Ik houd ook van dikke powerlifters

Hmmm Nosje, ik houd er van als een man het voortouw neemt en mij dingen verbiedt.
wat je waar ik net aan dacht?
wat je waar ik net aan dacht?
Zou Lau (of hoe hij ook mag heten) die marokkaantjes nog anaal hebben gepenetreerd?
Hmmm Nosje, ik houd er van als een man het voortouw neemt en mij dingen verbiedt.
Ikke ook troll, wordt weer vergetenHet gaat echt niet meer lukken hoor; Ik zal niet meer reagere op obvious trolls van jou en chrisje123; Nog van ovosnovo. Dus laten we hier als volwassen mensen besluiten daar een eind aan te maken en niet ieder topic te verzieken?

Gewoon heel Venlo (de stad) begraven, zand er over en klaar.

Insecticide