Fitness Seller

Peiling Verplichte poses

Peiling Peiling Welke poses wil je graag zeker zien?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
_1060833.jpg

Had ik dus tóch mee kunnen doen :roflol:

(vorig jaar, op kameel, in Sahara)
20180426_173206_HDR.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Misschien als je met een sneeuwpop oo de achtergrond staat:D. Maar ik vind als je het hele jaar netjes erbij loopt, mag je op eindresultaat beoordeelt worden en niet op een dieet van 4 weken.

Daar wordt natuurlijk ook op beoordeeld, maar als je een halfbakken log doet zullen de leden daarop afstraffen. Dat zie je de vorige jaren toch terug en slechte foto's helpen ook niet.

Daar wordt natuurlijk ook op beoordeeld, maar als je een halfbakken log doet zullen de leden daarop afstraffen. Dat zie je de vorige jaren toch terug en slechte foto's helpen ook niet.
Vind met loggen marvin top. Toewijding-transformatie is sp88 heel sterk. In ieder geval wat ik nu minder zou doen, neem ik mee naar volgend jaar.

Ik denk dat we nu al een conclusie kunnen maken.

3 verplichte poses en verplicht 4 foto's insturen als collage. Dus 1 foto mag je kiezen, most musculair voor mannen bv.

Mannnen:
  1. Benen incl. kuiten (voor- of achterkant).
  2. Double biceps (voor- of achterkant).
  3. Lat spread.
  4. Eigen keuze. (most musculair bv.)

Vrouwen:
  1. Benen incl. kuiten (voor- of achterkant).
  2. Double biceps (voor- of achterkant).
  3. Triceps pose.
  4. Eigen keuze.

Duidelijke foto's en in kleur.

Tip: een full-body foto (boven- en onderlichaam op één foto) geniet zeker de voorkeur.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we nu al een conclusie kunnen maken.

3 verplichte poses en verplicht 4 foto's insturen als collage. Dus 1 foto mag je kiezen, most musculair voor mannen bv.

Mannnen:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter.
  2. Front of back double biceps.
  3. Lat spread.
  4. Eigen keuze.

Vrouwen:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter.
  2. Front of back double biceps.
  3. Triceps pose.
  4. Eigen keuze.
1+2 mag op 1 foto toch. Benen apart is vreemd en geeft mogelijk vertekend beeld.

Dus bij foto 1 kan ik enkel achterkant benen fotograferen.
Bij 2 upper body double biceps. Voor of achter.
En lat spread is upper body ook voldoende?

Dus bij foto 1 kan ik enkel achterkant benen fotograferen.
Bij 2 upper body double biceps. Voor of achter.
En lat spread is upper body ook voldoende?

1. Dat kan, maar ik zou altijd een full body proberen. Behalve als je monsterlijke benen hebt een een close-up meer voordeel voor jou kan opleveren. Net zoals punt 2. mag je kiezen voor- of achterkant.
2. Bij double biceps mag je normaal kiezen, maar we kunnen ook 1 verplichten als dat voorkeur heeft.
3. Ja, maar net zoals bij punt 1 kan je met een full body pic je benen nog eens tonen (als ze de moeite waard zijn)

Laatst bewerkt:
1. Dat kan, maar ik zou altijd een full body proberen. Behalve als je monsterlijke benen hebt een een close-up meer voordeel voor jou kan opleveren.
2. Bij double biceps mag je normaal kiezen, maar we kunnen ook 1 verplichten als dat voorkeur heeft.
3. Ja, maar net zoals bij punt 1 kan je met een full body pic je benen nog eens tonen (als ze de moeite waard zijn)
Denk ik eens over na. Benen zijn matig.

Terug
Naar boven