Fitness Seller

Peiling Verplichte poses

Peiling Peiling Welke poses wil je graag zeker zien?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk, zo doe je dat. Een natte behaarde Viking/piraat. (niceeeeee, no homo)
https://forum.bodybuilding.nl/media/spa.9233/

full.jpg

Ik hou me even buiten de eerlijk of niet eerlijk discussie...

..straks worden er weer scores aangepast:roflol:

Best nice die foto @Sanca Magni Nu alleen nog even wat anders kopen om te fotograferen dan een aardappel..

Laatst bewerkt:
Heb tryout-collage gemaakt met benen, front double bicep en lat spread. Gezicht duidelijk zichtbaar en 600*600 pixels. Kan ik deze gebruiken?

Al je het hier post of via convo kan ik het beoordelen ;)

convo = conversatie/pm/privébericht

:thumbs: prima foto's. Ik had graag nog rug gezien en mogelijk most musculair. Grootte van collage is goed voor 3 foto's, bij 4 foto's zal het +800 pixels zijn.

Kunnen we gebruiken om te kijken of dit voldoende is of toch nog extra poses verplichten.

Dank u. Dus ik kan deze mogelijkerwijs grbruiken. Mijn rug is te groot voor collage. :D

Ziet er netjes uit, ik had je minder ripped verwacht :) ik denk dat ik toch maar eens 3weken goed ga cutten ;p
Dit dus:roflol: Geloof dat ik ook wel echt mijn best moet gaan doen, want wanneer ik niet alleen minder massa heb, maar ook nog een stuk vetter ben word ik laatste dit jaar volgens mij:roflol:

Laatst bewerkt:
Dit dus:roflol: Geloof dat ik ook wel echt mijn best moet gaan doen, want wanneer ik niet alleen minder massa heb, maar ook nog een stuk vetter ben word ik laatste dit jaar volgens mij:roflol:
Zelfde hier, mss een vragen of ze geen troostprijzen willen uitdelen ;p

In voor troostprijs.

Of een natty klasse :D

Misschien een tip voor volgend jaar voor de poses. Ik zou gewoon aanhouden dat elke deelnemer 4 foto's moet insturen in een collage.
1. Vrije front pose naar keuze
2. Vrije side pose naar keuze
3. Vrije back pose naar keuze
4. Vrije keuze
Alle foto's moet het hele lichaam op staan.

Misschien een tip voor volgend jaar voor de poses. Ik zou gewoon aanhouden dat elke deelnemer 4 foto's moet insturen in een collage.
4. Vrije keuze
Alles full body ziet raar uit bij 4 fotos op collage. Iig bij collagemaker wat ik gebruikte. Zou dan eens nadenken over losse fotos.

4. Vrije keuze

Als je zover wilt gaan zou ik ook de poses vastzetten, anders is er geen goed vergelijk mogelijk en kiest iedereen de voor hem of haar best uitkomende poses, hoeken van de foto's etc. Dus gewoon verplichte poses lijkt me zeker wenselijk.

Verder met @Guido32 eens, een collage met 4 FB foto's ziet er weird uit :roflol: Dan zou je alles over de breedte moeten doen, een soort panorama :p

Peiling alvast gesloten.

Ik denk dat dit prima is zoals we het al hadden.

4 foto's insturen als collage met 3 verplichte poses.

Mannnen:
  1. Benen incl. kuiten (voor- of achterkant).
  2. Double biceps (voor- of achterkant).
  3. Lat spread (voor- of achterkant).
  4. Eigen keuze.

Vrouwen:
  1. Benen incl. kuiten (voor- of achterkant).
  2. Double biceps (voor- of achterkant).
  3. Triceps pose.
  4. Eigen keuze.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven