AndroidHealthClinic

Verzorging Brit van 445 kilo kostte al meer dan miljoen

Vastbinden in een tredmolen zulke mensen.
En bij elke 1000 stappen krijgt hij een broodkruimel.

Bolle!

Laatst bewerkt:
Zeg, ik deed dat puur vanwege de hoge kwaliteit van je post!

Nog verzorgd worden ook :eek: Gewoon laten creperen en wegkwijnen in z'n bed...

Ga eens dood!!!!!

Bulken is prima, maar je kan overdrijven

wat doe jij hier eigenlijk op dit forum trouwens, je hebt nog nooit iets gepost ivm bodybuilding,je komt hier alleen maar om te rellen.Zou je niet beter naar een politiek/religie gerelateerd forum gaan?? ik denk niet dat veel mensen je hier zullen missen

ghehehe gaat topicrel worden, skinnie blij!:)

wat doe jij hier eigenlijk op dit forum trouwens, je hebt nog nooit iets gepost ivm bodybuilding,je komt hier alleen maar om te rellen.Zou je niet beter naar een politiek/religie gerelateerd forum gaan?? ik denk niet dat veel mensen je hier zullen missen

Ik wel, ik vind klaas wel lachen altijd. Zoiezo moet iedereen gewoon lekker op dbb blijven, al die typetjes zijn gewoon tof.

Ik snap dat niet. Die man kan zich niet meer bewegen en toch laat men hem 20000 kcals eten?

Hij zou een slechte aan mij hebben zou ik verpleger zijn.

1. Ik geef hem 2000 kcals en voornamelijk shakes.
2. Zijn comp wordt een WE
3. De tv draait alleen nog ochtendaerobics

Ik snap dat niet. Die man kan zich niet meer bewegen en toch laat men hem 20000 kcals eten?

Hij zou een slechte aan mij hebben zou ik verpleger zijn.

1. Ik geef hem 2000 kcals en voornamelijk shakes.
2. Zijn comp wordt een WE
3. De tv draait alleen nog ochtendaerobics

Daarom ben jij ook geen verpleger Gijs. Daar ben je veel te hard voor, je moet je juist in zo'n persoon proberen te verplaatsen.
Als je dat zou doen zou je zijn enorme eetlust kunnen begrijpen.

Ik kom speciaal voor jou hier boforli, omdat je altijd zo'n goed ingelichte en weloverwogen jongen lijkt te zijn. Net als zo durf ik te wedden vele anderen!

Wat een apenland dat ze die dikke parasiet gewoon blijven betalen en voeden! Hoe is het toch mogelijk dat de overheid zo achterlijk kan omgaan met belastinggeld :no:

Wat een apenland dat ze die dikke parasiet gewoon blijven betalen en voeden! Hoe is het toch mogelijk dat de overheid zo achterlijk kan omgaan met belastinggeld :no:

Hij is ook gewoon een mens met gevoelens hoor....

Denk je dat het er in nl of belgie anders aan toe gaat? Hier zie je ook vaak genoeg enorme vette mensen zich op straat verplaatsen met een electrischkarretje omdat ze niet goed ter been meer zijn.

Terug
Naar boven