- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
OMFG je sprak net tot hem!!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg, ik deed dat puur vanwege de hoge kwaliteit van je post!
Hij past zo thuis in het rijtje Jean d'Arc, Willem van Oranje, Nelson Mandela, Abraham Lincoln en Stalin!!

wat doe jij hier eigenlijk op dit forum trouwens, je hebt nog nooit iets gepost ivm bodybuilding,je komt hier alleen maar om te rellen.Zou je niet beter naar een politiek/religie gerelateerd forum gaan?? ik denk niet dat veel mensen je hier zullen missen

wat doe jij hier eigenlijk op dit forum trouwens, je hebt nog nooit iets gepost ivm bodybuilding,je komt hier alleen maar om te rellen.Zou je niet beter naar een politiek/religie gerelateerd forum gaan?? ik denk niet dat veel mensen je hier zullen missen
Ik snap dat niet. Die man kan zich niet meer bewegen en toch laat men hem 20000 kcals eten?
Hij zou een slechte aan mij hebben zou ik verpleger zijn.
1. Ik geef hem 2000 kcals en voornamelijk shakes.
2. Zijn comp wordt een WE
3. De tv draait alleen nog ochtendaerobics
Ik wel, ik vind klaas wel lachen altijd. Zoiezo moet iedereen gewoon lekker op dbb blijven, al die typetjes zijn gewoon tof.
Wat een apenland dat ze die dikke parasiet gewoon blijven betalen en voeden! Hoe is het toch mogelijk dat de overheid zo achterlijk kan omgaan met belastinggeld![]()