Fitness Seller

Verzorging Brit van 445 kilo kostte al meer dan miljoen

Bezoekers in dit topic

Oh Slangeman, ik zie de praktische voordelen er wel van in maar ik ben dan toch wel links genoeg om van mening te zijn dat we ons in zekere zin moeten bekommeren om de zwakkeren van de samenleving.

Ik zit nu in dubio... En ik vind het leven al zo moeilijk:sad:...
 
Gast, dat kost geen miljoen per individu hoor! Besides, drugsverslaafden maken mooie kunst, alcoholisten zijn grappig, mensen die roken gaan eerder dood, mensen die kuren zien er stoer uit en gahandicapten zijn een inspiratie voor Hans Teeuwen. Netto levert dat positieve bijdrage aan de maatschappij, maar zo'n vet zwijn maakt niemand vrolijk...

lol dit verhaaltje slaat nergens op, maar leuk geprobeert.

junks kosten geld en zorgen voor overlast, net als met alcoholisten. rokers kosten ook meer geld, mensen die kuren kosten ook alleen maar geld.

Hoezo maakt zo'n "vet zwijn" je niet vrolijk? Je zou blij kunnen zijn dat jij waarschijnlijk gezonden met je lichaam om gaat.

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

niet te geloven wat een dwaasheid hier. Ik hou ermee op.

:d
 
Omdat we in een vrij land wonen? We gaan mensen toch ook neit verbieden om zichzelf te laten tatooeren of piercen?

Kerel, gebruik je hersens! Als we mensen toestaan om zichzelf zo toe te takelen (en dan heb ik het niet over jouw totaal niet ter zake doende voorbeelden), kunnen we er niet tegelijk financieel verantwoordelijkheid voor dragen. Als we perse wél financieel verantwoordelijk voor dit soort mensen willen zijn, moeten er regels zijn op basis waarvan hun gedrag beperkt kan worden. Het is één van de twee: óf je kunt doen wat je wilt en je zoekt het zelf maar uit, óf je wordt geholpen maar bent niet geheel vrij in je keuzes. Combinatie van beiden zou krankzinnig zijn
 
Die gozer is alleen maar en blok aan iedereens been :mad::mad:
BAH
 
Niet stopzetten, aanpassen en dit reeds in een vroeg stadium zodat het nooit zover had hoeven te komen. Men heeft hem geholpen in zijn gestoorde doel. Hoe kan je dat nou goedkeuren man.


Hoe is hij geholpen in zijn gestoorde doel? Serieus man, ik zit je niet te trollen of zo, ik denk dat we langs elkaar heen praten :D

Natuurlijk moet er van bovenaf energie in zijn gestoorde gedrag gestoken worden maar in hoeverre kan je dat van te voren doen en wat kan je dan doen. Ik vind in ieder geval dat je die man medisch moet behandelen als hij in levensgevaar is wat niet wil zeggen dat hij op de een of andere manier behandeld moet worden voor zijn ongezonde levensstijl.
 
lol dit verhaaltje slaat nergens op, maar leuk geprobeert.

junks kosten geld en zorgen voor overlast, net als met alcoholisten. rokers kosten ook meer geld, mensen die kuren kosten ook alleen maar geld.

Hoezo maakt zo'n "vet zwijn" je niet vrolijk? Je zou blij kunnen zijn dat jij waarschijnlijk gezonden met je lichaam om gaat.

:roflol: Ik zit met jullie mee te dollen, maar blijkbaar ben jij heel dit topic serieus? :eek:
 
Hoe gaan we trouwens al die anorexia meisjes aanpakken? Heeft iemand daar goede ideeen voor?

Die kosten de samenleving ook aardig wat, en dan kunnen we nog niet eens wat terugverdienen via de btw op voedsel.
 
Tegelijkertijd, een jonge alcoholist werd een levertransplantatie ontzegd en ging daardoor dus dood. Zie niet in waarom dit anders is. Als dit zwijn zich dood wil eten dan hoeft dat de staat geen geld te kosten, zijn dead wish is zijn probleem.
 
Hoe gaan we trouwens al die anorexia meisjes aanpakken? Heeft iemand daar goede ideeen voor?

Irrelevante vraag. Per man til je er 8 naar een ziekenhuis en geef je er 12 te eten van 1 bord, dat zijn sowieso al de kosten niet...
 
tegelijkertijd, een jonge alcoholist werd een levertransplantatie ontzegd en ging daardoor dus dood. Zie niet in waarom dit anders is. Als dit zwijn zich dood wil eten dan hoeft dat de staat geen geld te kosten, zijn dead wish is zijn probleem.

+1
 
Irrelevante vraag. Per man til je er 8 naar een ziekenhuis en geef je er 12 te eten van 1 bord, dat zijn sowieso al de kosten niet...

ik had me post nog ff aangepast.
 
Tegelijkertijd, een jonge alcoholist werd een levertransplantatie ontzegd en ging daardoor dus dood. Zie niet in waarom dit anders is. Als dit zwijn zich dood wil eten dan hoeft dat de staat geen geld te kosten, zijn dead wish is zijn probleem.


Het is ook net hoe je dit soort mensen wil betitelen. Jij ziet ze kennelijk geestelijk gezond genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor de gevolgen van hun levensstijl. Een ander ziet ze als geestelijk gehandicapt of ziek, in dat geval kan je je afvragen of ze dan alsnog niet geholpen dienen te worden.

Nu vind ik een lever toch weer net iets anders, daar zitten nog meer mensen op te wachten.
 
Tegelijkertijd, een jonge alcoholist werd een levertransplantatie ontzegd en ging daardoor dus dood. Zie niet in waarom dit anders is. Als dit zwijn zich dood wil eten dan hoeft dat de staat geen geld te kosten, zijn dead wish is zijn probleem.

Ik ben het eens met Eric:thumbs: De veilige hoek:D Waar de slotjes klaarliggen en de kaarten op scherp staan!
 
Hoe is hij geholpen in zijn gestoorde doel? Serieus man, ik zit je niet te trollen of zo, ik denk dat we langs elkaar heen praten :D

Natuurlijk moet er van bovenaf energie in zijn gestoorde gedrag gestoken worden maar in hoeverre kan je dat van te voren doen en wat kan je dan doen. Ik vind in ieder geval dat je die man medisch moet behandelen als hij in levensgevaar is wat niet wil zeggen dat hij op de een of andere manier behandeld moet worden voor zijn ongezonde levensstijl.
Zodra er (een) verzorger/verzorgers op kosten van de staat werd(en) voorzien zou er onmiddellijk een plan op lange termijn moeten geweest zijn. Het is complete waanzin dat de overheid het doel/de honger van een gek volgt om te bepalen hoe de situatie moet evolueren. Ik begrijp nog steeds niet hoe dit tot stand is kunnen komen, maar iemand of iets heeft hier enorme fouten gemaakt, dat kan niet anders. Dit gedrag ondersteunen zonder enige voorwaarden eraan te koppelen, het past eigenlijk precies in het land waar ook de sharia reeds de wet kan bepalen. Het begint een typisch Brits kenmerk te worden, het 'laat maar gebeuren' denken.
 
FAT ****, Ik zeg sturen naar africa en lekker op de bbq ermee.
 
Outgains you all...:D
 
Als ie zijn eigen BW kan squatten is het al bruut.


Heeft ie trouwens concurrenten in de strijd om de zwaarste man te zijn? Dat zou te gruwelijk zijn :D
 
ik kom speciaal voor jou hier boforli, omdat je altijd zo'n goed ingelichte en weloverwogen jongen lijkt te zijn. Net als zo durf ik te wedden vele anderen!

+1
 
Laten sterven die gore parasiet.

Dat die verzorgers hem die zooi geven en dat hij een uitkering krijgt snap ik niet.
 
Back
Naar boven