NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is ook gewoon een mens met gevoelens hoor....
Denk je dat het er in nl of belgie anders aan toe gaat? Hier zie je ook vaak genoeg enorme vette mensen zich op straat verplaatsen met een electrischkarretje omdat ze niet goed ter been meer zijn.
Nee hij is een parasiet die opzettelijk deze toestand tot stand heeft gebracht. Dit is zo goed als crimineel, want hij heeft met voorbedachte rade deze situatie uitgelokt en de belastingbetaler veel geld gekost. Gevoelens? Wat dacht je van puur egoïsme en luiheid?
Ja het gaat er hier anders aan toe. Zo makkelijk gaan ze je hier geen enorme bedragen blijven betalen als je gewoon van slechte wil bent. Ze gaan je zeker niet duizenden kcal per dag blijven voederen.Denk je dat het er in nl of belgie anders aan toe gaat? Hier zie je ook vaak genoeg enorme vette mensen zich op straat verplaatsen met een electrischkarretje omdat ze niet goed ter been meer zijn.
Nee hij is een parasiet die opzettelijk deze toestand tot stand heeft gebracht. Dit is zo goed als crimineel, want hij heeft met voorbedachte rade deze situatie uitgelokt en de belastingbetaler veel geld gekost. Gevoelens? Wat dacht je van puur egoïsme en luiheid?
Ja het gaat er hier anders aan toe. Zo makkelijk gaan ze je hier geen enorme bedragen blijven betalen als je gewoon van slechte wil bent. Ze gaan je zeker niet duizenden kcal per dag blijven voederen.
Las jij eigenlijk wel de OP?Ach hij zal wel ziek zijn en zijn problemen proberen weg te eten. Ik kan me niet voorstellen dat iemand als 5 jarig jongetje de wens heeft om zo te worden. Iedereen gaat weer anders met tegenslagen om, sommigen duiken de sportschool in anderen de ijskast.
Paul Mason (48) - ooit een magere voetballer in zijn jeugd - wou per se de zwaarste man ter wereld worden, en kijk, de Brit weegt nu zomaar eventjes 445 kilo voor 1m68.
Ach hij zal wel ziek zijn en zijn problemen proberen weg te eten. Ik kan me niet voorstellen dat iemand als 5 jarig jongetje de wens heeft om zo te worden. Iedereen gaat weer anders met tegenslagen om, sommigen duiken de sportschool in anderen de ijskast.
Waarom moeten gezonde mensen dit gestoorde idee van zo iemand financiëren?
Heb ik dat gezegdZou jij hem dood willen laten gaan omdat hij gestoord is?

Nochtans is toch duidelijk dat hij opzettelijk de dikste man wild worden, hij was bv ook in het ziekenhuis aant klagen dat hij was afgevallen.
Het in stand houden van een totaal verkeerde aanpak misschien?
Het in stand houden van een totaal verkeerde aanpak misschien?
Zou jij hem dood willen laten gaan omdat hij gestoord is?
Sorry Klaas, maar ik wel... Die gast is een remspoor in de onderbroek der maatschappij... Ik zeg laat het hem lekker zelf uitzoeken, puur uit evolutionair oogpunt. De natuur weet wel raad met dit soort uitwassen, extinction ftw!
Wat een apenland dat ze die dikke parasiet gewoon blijven betalen en voeden! Hoe is het toch mogelijk dat de overheid zo achterlijk kan omgaan met belastinggeld![]()