MuscleMeat

Verzorging Brit van 445 kilo kostte al meer dan miljoen

"Als ik ooit de dikste man ter wereld word, krijg ik vast de aandacht waar ik mijn hele leven al naar op zoek ben."

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

what's next, alle probodybuilders aan het gas?[/QUOTE]

Ik ken geen probodybuilders die hun steroids kopen van overheidsgeld

"Als ik ooit de dikste man ter wereld word, krijg ik vast de aandacht waar ik mijn hele leven al naar op zoek ben."

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

what's next, alle probodybuilders aan het gas?[/QUOTE]

Ik ken geen probodybuilders die hun steroids kopen van overheidsgeld

oke alle bodybuilders dan maar (luppie)?

What's next, alle probodybuilders aan het gas?

Als de hulp van derden niet meer komt aanwaaien, jezelf de verantwoordelijkheid draagt voor je leven, moeten bodybuilders dan aan het gas? Strongmannetje, gebruik je harses eens voordat je met poep gaat smeren:kiss:...

Als de hulp van derden niet meer komt aanwaaien, jezelf de verantwoordelijkheid draagt voor je leven, moeten bodybuilders dan aan het gas? Strongmannetje, gebruik je harses eens voordat je met poep gaat smeren:kiss:...

Welk stukje begreep je niet helemaal? En ik smeer mezelf niet in met poep hoor, ik doe niet aan bodybuilden.

Ik begrijp niet helemaal wat jij bedoel met de financiering van zijn verkeerde aanpak geloof ik. Volgens mij heeft hij zelf de keuze. We waren er al uit dat hij gestoord is, dus mijn vraag was zou je medische hulp (de hulp op korte termijn, ofwel de operaties) willen stopzetten met als argument dat het zijn eigen schuld is?

Bulken jullie nooit ofso?:o

Ik begrijp niet helemaal wat jij bedoel met de financiering van zijn verkeerde aanpak geloof ik. Volgens mij heeft hij zelf de keuze. We waren er al uit dat hij gestoord is, dus mijn vraag was zou je medische hulp (de hulp op korte termijn, ofwel de operaties) willen stopzetten met als argument dat het zijn eigen schuld is?

Als hij of zijn familie zelf zou kunnen betalen voor de medische hulp is er geen probleem: zijn leven, zijn keuzes. Maar waarom zou wie dan ook, zelfs al is het de overheid, moeten betalen voor dit soort dwaasheid?

Voor zo'n dom individu zal dat wel het beste zijn, zou een last minder zijn in deze zware economische recessie... DSB werd ook niet meer gered door bos, wegens dom beleid, van hetzelfde laken hier een pak. Bezuinigingen ftw! 100 mannen van dit kaliber afschieten zou Scheringa gered hebben...

Als hij of zijn familie zelf zou kunnen betalen voor de medische hulp is er geen probleem: zijn leven, zijn keuzes. Maar waarom zou wie dan ook, zelfs al is het de overheid, moeten betalen voor dit soort dwaasheid?

Omdat de overheid voor iedereen betaald? Voor drugsverslaafden, alcohollisten, mensen die roken, mensen die kuren, mensen die gehandicapt zijn enz enz.

Prima, maar dat betekend dus dat je hem zal laten sterven vanwege zijn gestoordheid.

ja wat denk je wat het kost om die vetz*k schoon te houden? elke dag moet die volgevrete patatzak door een auto wasstraat omdat die smeerlap te vet is voor een douche. en dan wil die etter natuurlijk ook nog het hele pakket omdat hij mooi gaat glimmen van de wax. ik zou zeggen, laat zo een vent zichzelf maar dood eten dan ben je van alle elende af.

Stel je voor dat deze man krachttraining erbij gedaan had...
Hoe kun je het zover laten komen als moeder of als ziekenhuis???

Niet stopzetten, aanpassen en dit reeds in een vroeg stadium zodat het nooit zover had hoeven te komen. Men heeft hem geholpen in zijn gestoorde doel. Hoe kan je dat nou goedkeuren man.

Voor zo'n dom individu zal dat wel het beste zijn, zou een last minder zijn in deze zware economische recessie... DSB werd ook niet meer gered door bos, wegens dom beleid, van hetzelfde laken hier een pak. Bezuinigingen ftw! 100 mannen van dit kaliber afschieten zou Scheringa gered hebben...

Oh Slangeman, ik zie de praktische voordelen er wel van in maar ik ben dan toch wel links genoeg om van mening te zijn dat we ons in zekere zin moeten bekommeren om de zwakkeren van de samenleving.

Niet stopzetten, aanpassen en dit reeds in een vroeg stadium zodat het nooit zover had hoeven te komen. Men heeft hem geholpen in zijn gestoorde doel. Hoe kan je dat nou goedkeuren man.

Omdat we in een vrij land wonen? We gaan mensen toch ook neit verbieden om zichzelf te laten tatooeren of piercen?

Omdat de overheid voor iedereen betaald? Voor drugsverslaafden, alcohollisten, mensen die roken, mensen die kuren, mensen die gehandicapt zijn enz enz.

Gast, dat kost geen miljoen per individu hoor! Besides, drugsverslaafden maken mooie kunst, alcoholisten zijn grappig, mensen die roken gaan eerder dood, mensen die kuren zien er stoer uit en gahandicapten zijn een inspiratie voor Hans Teeuwen. Netto levert dat positieve bijdrage aan de maatschappij, maar zo'n vet zwijn maakt niemand vrolijk...

Prima, maar dat betekend dus dat je hem zal laten sterven vanwege zijn gestoordheid.

Hangt er van af of hij écht geestelijk gestoord is. Zo ja, dan is er al weer minder sprake van eigen schuld, dan kan hij er weinig aan doen. Zo nee, bewuste keuze, groot probleem, maar wel zijn eigen probleem

Terug
Naar boven