AndroidHealthClinic

Vet% 7.5 wel buikje

Ten eerst: Ik denk dat dat -buikje- dat je ziet, wat overtollig vel is. Heb je misschien foto's van eerst en nu? Ten tweede: Geen zorgen maken maar gewoon goed eten.

kan ook losse vel zijn he, van 70 naar 48kg

Je moet echt niet gaan afvallen, je weegt nu al weinig voor je lengte. Als je wat spieren opbouwt, gaat een paar kg vet sowieso ook minder opvallen. Een anorexia mannetje worden dat dan wel een sixpack heeft, dat is ook niet wat je wil, hoop ik.

Dit is natuurlijk geen serieus persoon maar een trolletje. Dat jullie dat niet doorhebben! :P
Kom op, zeg. 12, 13 jaar en dan dit?? Hoe geloofwaardig allemaal.......

Sinds wanneer is trollen zo in? Zie het echt onwijs vaak de laatste tijd...

Laatst bewerkt:
stoute troll

troll+detected.jpg

gebruik een huidplooimeter veel beter.

Ga trainen en vreten en verder gewoon je bek houwen

Huh wat is "trollen"? kan iemand me dat uitleggen?

Huh wat is "trollen"? kan iemand me dat uitleggen?

Gewoon iemand die voor z'n eigen plezier serieuze reacties probeert uit te lokken , terwijl het nooit een serieuze vraag is. Wss hebben ze te weinig aandacht gekregen (en wss nog steeds) als kind en zoeken ze nu op zo'n manier bij vreemden aandacht.

En vergis je niet , zelf zo'n trolls willen gewoon sociaal contact. Hun kop is gewoon zo screwed up dat ze dit zien als iets cool , terwijl het pijnlijk duidelijk is dat ze niets beter te doen hebben.

gewoon iemand die voor z'n eigen plezier serieuze reacties probeert uit te lokken , terwijl het nooit een serieuze vraag is. Wss hebben ze te weinig aandacht gekregen (en wss nog steeds) als kind en zoeken ze nu op zo'n manier bij vreemden aandacht.

En vergis je niet , zelf zo'n trolls willen gewoon sociaal contact. Hun kop is gewoon zo screwed up dat ze dit zien als iets cool , terwijl het pijnlijk duidelijk is dat ze niets beter te doen hebben.
+1

Joke's on you
:trollface:
Gewoon iemand die voor z'n eigen plezier serieuze reacties probeert uit te lokken , terwijl het nooit een serieuze vraag is. Wss hebben ze te weinig aandacht gekregen (en wss nog steeds) als kind en zoeken ze nu op zo'n manier bij vreemden aandacht.

Je bent 13 en je wilt nu al beginnen met krachtraining? Is dit niet gevaarlijk voor je lichaamsgroei?

Trainen heeft niets te maken met groeien. Dat je stopt met groeien is bullshit.

Terug
Naar boven