Fitness Seller

vet in onderbuik wegkrijgen

angelus7

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
66kg
Vetpercentage
15%
Ik ben 3jaar terug 10kg bijgekomen na een eetkuur (anti histamine pil Periactin voor eetlust). Ik woog toen 55kg voor 1m73. Ondergewicht was van nature, mijn vader is ook mager. Maar nu zie ik er wel normaal uit. Ik weeg nu 67.5 kg.

Ik doe sinds twee jaren aan massa training. De onderste buikspieren zijn half zichtbaar door die vet ophoping van al die spaghetti's en aardappelen etc... Ik krijg veel khoolydraten binnen maar heb al jaren niet gelopen omdat ik niet wou afvallen. Is iets psychologisch.

Ik wil vanaf donderdag (overmorgen) beginnen met lopen. Ik wil mijn gewicht stabiel houden en geen spieren verbranden. Ik heb whey en spieropbouwers (shakes) die ik gebruik voor mijn massa trainingen. Heb gelezen dat je voor het lopen best whey drink, is dat aan te raden?

Na 10-15min begin je pas te verbranden zeggen ze. Als ik een warme pittenkussen of waterzak tegen mijn buik leg voor de cardio, zou dat helpen voor snellere verbrandingsproces?

Nu, hoe moet ik het aanpakken? Hoe lang kan ik best lopen? Eerst wandelend en dan lopen of direct beginnen lopen?

Graag heb ik jullie ervaren raad nodig en een aanpak methode.

Dank u wel

• Topic Starter Topic Starter
sommigen doen zo een bandje aan om hun buik warm te houden.. ze zeggen dat het helpt met verbranden omdat die vet daar koud aanvoelt en dat bandje het sneller warmer maakt...

De enige verklaring die ik ervoor zou kunnen geven is dat je meer gaat zweten in de omgeving van je buik, hierdoor verlies je vocht en zal je buik misschien dunner ogen, maar dit is slechts vochtverlies en heb je er zo terug bij wanneer je gaat eten en drinken. Dit is weer gelinkt met het fabeltje van plaatselijk vet verbranden. Jammer maar helaas is zoiets niet mogelijk.
Ik heb persoonlijk nog nooit iemand zo'n bandje zien dragen trouwens. Je verwart het toch niet met een weightliftingbelt, hé? (je weet maar nooit)

Spierverlies is iets heel natuurlijks. Je lichaam is namelijk altijd bezig met spieren afbreken om vervolgens op te bouwen dus ik zou me geen zorgen maken om spierverlies.
En helaas kan je geen plaatstelijk vet verbranden, er is maar 1 manier om plaatstelijk vet kwijt te raken en dat is plastische chirurgie.

Terug
Naar boven