MuscleMeat

Vet percentage

vaak ontwikkeld een zwaarder persoon meer spieren.. stel je voor een dikkere jongen en een dunner jongen zitten samen op school, en moeten naar de gym les ( gewoon een voorbeeld kun je toepassen in het dagelijkse leven ) ze krijgen allebei de opdracht om 10 keer op te drukken van de gym leraar, de zwaardere jongen/persoon moet meer gewicht optillen dan de lichtere jongen. later als de dikkere jongen besluit "gezond" af te vallen met zo min mogelijk spierverlies houd hij meer spier over.. dan de lichtere jongen

of je kijkt gewoon naar vvm ( vet vrije massa )

• Topic Starter Topic Starter
vaak ontwikkeld een zwaarder persoon meer spieren.. stel je voor een dikkere jongen en een dunner jongen zitten samen op school, en moeten naar de gym les ( gewoon een voorbeeld kun je toepassen in het dagelijkse leven ) ze krijgen allebei de opdracht om 10 keer op te drukken van de gym leraar, de zwaardere jongen/persoon moet meer gewicht optillen dan de lichtere jongen. later als de dikkere jongen besluit "gezond" af te vallen met zo min mogelijk spierverlies houd hij meer spier over.. dan de lichtere jongen

of je kijkt gewoon naar vvm ( vet vrije massa )

Natuurlijk afvallen zonder spierverlies?
Cutten? is dat gezond voor iemand van 14 jaar?

Natuurlijk afvallen zonder spierverlies?
Cutten? is dat gezond voor iemand van 14 jaar?

Ik zou niet cutten als je nog zo jong bent. Maak gebruik van je natuurlijke groeihormonen. Nu is de tijd om te groeien.

Als je overgewicht hebt, zou ik gezond gaan afvallen.

spiermassa komt snel..

afvallen en cutten is voor mij niet hetzelfde.
cutten doe je als je wilt dat iedereen op het strand naar jou kijkt.
afvallen doe je als je te dik bent, je bent niet verplicht een 6pack te hebben he ;)
ps. de winter komt er weer aan :o

Nee, Inderdaad

En Six Pack is niet echt mijn doel zolang ik geen pens heb ben ik te vrede :)

achja

Another aspect of this to keep in mind is the circumference of the waist line. If I suck my belly in my waist line measures 42 inches. If I pull air into my belly and push it out it measures 48 inches. The wider base the stronger the lifter. This is why lifters with a bigger waist squat more. The pyramids in Egypt are also built with a wide base and they have been standing for centuries. As the car commercials used to say, wider is better

Allright

Terug
Naar boven