MuscleMeat

vet verbranden.

Ik zet achter die bak yoghurt allen het woord gezonde voeding neer met de opzet dat je uit yoghurt alles wat nodig is, kunt halen. Whey is een toevoeging en zal best dezelfde werking hebben.

Wei is een natuurlijk zuivelprodukt. Het wordt voor sport bewerkt (geconcentreerd, voorverteerd) en in poedervorm verkocht. Het is dus vergelijkbaar met babymelkpoeder wat in vele varianten in blikken en potten verkocht wordt. Nodig is het niet, want er zijn voldoende andere eiwitbronnen, maar het is ook niet ongezond of zo. Eerder vies, maar ja dat moet iedereen zelf weten.

Het fanatisme waarmee wei hier aangehangen wordt en inderdaad als een soort eerste levensbehoefte gezien wordt grenst af en toe aan fetisjisme, maar goed misschien dat je van heilig geloof in wei ook wel echt beter groeit, ook al is de wei op zich niet beter dan andere zuivelprodukten.

Laatst bewerkt:
Ik reageerde op het vet verbranden en niet op het toevoegen van hulpvoeding, alternatieven oid. Niet om u mevrouw. Maar ik denk dat de essentie van mijn reactie helemaal wordt begrepen.

Maargoed,

groetjes jeroen

Verbrand je meer vet als je 's ochtends voor het ontbijt cardio doet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet elke dag ook elke dag 1 blik makreelfilet en 1 blik tonijn. En na elke training eet ik ook een proteinebar.
Ik train 1 week keer en 1 week 4 keer. En 1 keer in de week een half uurtje Cardio.

spiereiwit Mik:D

Ok dus dat je op nuchtere maag 3x zoveel vet verbrand is dus een fabeltje? :D (heb ik op diverse sites gelezen)

tja..was het maar zo een feest :P :D

Terug
Naar boven