Fitness Seller

vet verlies spiermassa winnen?

FallingDutch

Cool Novice
Waardering
37
Lengte
1m76
Massa
103kg
hoi heb dus enkele vraagjes , weet gewoon niet meer aan wat ik moet beginnen,hoe,wanneer,welke oefeningen welke supps...!! ben dus een kerel van 23 +- 1m76 en 91kg was op men 15-16 begonnen met powertraining die mij niet goed is bekomen omdat ik daardoor een lichte hernia in men rug heb gekregen. Heb dus een hele tijd stil gestaan en nu weer tijdje herbegonnen met normale oefeningen (sit-ups,pompen,en losse halters (armspieroef.)) maar er verandert weinig , heb maandje creatine 1000 van Maximize gebruikt waar ik ook weinig of geen resultaat van heb gemerkt..en men eetgewoontes zijn ster aangepast.. nu is mn vraag , Zijn er soms mensen die mij kunnen helpen bij het kiezen van supps en / fatburners die het wel degelijk doen, mijn bedoeling is dus om toch zeker 10 kg te verliezen en de spiermassa zichtbaarder te maken! Dank u hopelijk krijg ik antwoord en kan ik eindelijk aan iets goed beginnen ^^

(in bij lage hoe men *pens* er nu uit ziet xp)

sorry als deze topic niet juist is geplaatst is mn eerste topic hier :$

Greetz!

15f9m8dE-1327865544-bef93c18edcd9c109fbbc428c74f1861.jpg

vet verlies je door een goed voedingsschema / cardio, fatburners (als ze tenminste werken) kan je dan gebruiken als supp

• Topic Starter Topic Starter
ik eet nu ongeveer 4 keer op een dag , 3x brood (licht grof) en met de avond gewoon men avond eten (1 bord ipv 2 /3 als normaal xp) van het water ben ik even afgestapt , kwamen me de oren uit , dus nu even niet bruisende fris-drank. ben nu ook nog opzoek naar een goeie spiermassa supp( had deze in gedachten :Activate Xtreme van Driven) en voor fatburner had ik Betaburner van Maximize in gedachten)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:01 ----------

@Daniel die cardio probeer ik nu ook toe te passen, alleen heb ik soms het probleem van bv met lopen, ben ik buiten adem en heb er dan geen zin meer in..dus dat word dan ook even opbouwen en proberen stoppe met roken -_-

ach je bouwt wel conditie op en gewoon dicipline tonen
roken is sowieso overbodig

over een maandje nog een foto maken en dan zie je wel progressie ;)

@Daniel
hm jah dat roken is de grootste boosdoener van geen conditie te hebben denk ik en jah de zelf dicipline, nu heb ik wel het geluk dat mn vriendin heeft voor gesteld om same naar sportschool te gaan dus hopen dat ze mij wat dwingt lol xp en het is ook wel rot dat ik niet elke oefening kan doen door die hernia.. daarom dus die fatburner/ andere supps..

Hernia, dat kan toch overgaan na een tijdje? of heb ik dat verkeerd

als je er iets aan laat doen wel, toen wist ik nog niet dat het dat was, vorig jaar toch maar eens ziekenhuis gedaan en waren dicussen ofzoiets tussen de wervels verschoven, enige oplossing is kine of operatie..en veel rugspier training

maar kwa eten wat kan ik het beste eten dan, behalve men avond eten die kan ik niet aanpassen wel minderen, maar euh s morgens , s middags ..?eet nu wel redelijk wat brood ( 6-8 sneden over de hele dag)met welk *soort* eten hebben jullie de beste ervaringen? sorry voor soms hopeloze reacties! xp

Caloriebehoefte uitrekenen (Opzoeken op Google), Daar 20% onder gaan zitten (of 500 kcal).

Daar een voedingsschema op samenstellen, een goed trainingsschema maken met wat je allemaal kan + cardio.

En btw. vet verliezen en spiermassa winnen kan haast niet, je kan wel vet verliezen en spiermassa behouden, zodat het er beter uitziet.

Altijd beginnen met krachttraining en daarna eindigen met 20-30 min cardio HIIT.

Die calorie behoeftes moet ik nog opzoeken, kwa eetschema heb ik nu ook al plannetje van opgeschreve moet er alleen iets opvinden om het iets te varrieren en het trainingsschema. Zal wrs rustigaan beginnen daar ik met hernia in men rug zit dus rustig opbouwen alhoewel ik dat niet kan en vol gas geef maar jah xp en natuurlijk het stoppen met roken eh!! En snoepen doe ik normaal zowizo al niet dus is het al geen probleem :)

Oké mooi.

Gewoon rustig opbouwen ja, wel oppassen hoor.. dat je het niet ernstiger maakt met je rug:P.

Stoppen met roken ja, en ff je caloriebehoefte enzo wel opzoeken en mooi schema maken.

Zo mij daarnet ingeschreve in Basic fit te Leeuwarden en ineens uurtje gesport, voelt wel goed lol xp morgen iets langer maar moeste ons haasten om de kleine op te halen van school :) ineens ook zooitje tonijn in huis en straks de kipfilet en groentjes en fruit en dergelijke xp

Zo mij daarnet ingeschreve in Basic fit te Leeuwarden en ineens uurtje gesport, voelt wel goed lol xp morgen iets langer maar moeste ons haasten om de kleine op te halen van school :) ineens ook zooitje tonijn in huis en straks de kipfilet en groentjes en fruit en dergelijke xp

top en success hou ons op de hoogte:p

@ daniel. Thnxs smaakt nog best lekker da allemaal haha voel me gezond xp net mn BMR uit gerekend 2707 maar euh met wat ik heb uitgerekend kwa calorienen dat ik vandaag zou eten kom ik mss net aan de helft.. is dat erg of toch maar proberen meer te eten?

van te weinig eten wordt je ook dik

@ daniel. Thnxs smaakt nog best lekker da allemaal haha voel me gezond xp net mn BMR uit gerekend 2707 maar euh met wat ik heb uitgerekend kwa calorienen dat ik vandaag zou eten kom ik mss net aan de helft.. is dat erg of toch maar proberen meer te eten?

umm de helft is wel erg weinig
ga maar 20-15% onder de 2707 zitten dus rond de 2200-2300

Kan ik mss nog wel aanpassen met men avond eten ofzo, tot nu toe 3 boterhammen tonijn,potje tomaten zometeen noedels met kip en straks nog eieren tomaat en komkommer zal wel zien aan de hoeveel ik dan zit.. en dan deze avond nog rondje lopen en morge vroeg 2 uurtjes trainen.. komt wel lekker zeker :o

Dat begint er al een beetje op te lijken! :) Je moet ook proberen om nog iets vaker te eten dit zorgt voor een snellere stoelgang! Je kan voor de eiwitten in de nacht ook nog kwark (caseine)eten. Succes met de cut!!

Hm nou euhhh van die noedels heb ik 2 borden op :$ kon het niet laten maar jah zit binnen men calorie beperking en op de vetten was er ook gelet zodusss xp en dank u voor de tip van de kwark, moetk morge effe na de winkel :)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 19:17 ----------

en bedankt!! Doe men best :)

Terug
Naar boven