XXL Nutrition

vet verlies spiermassa winnen?

KT voor cardio indeed.
Whey shake las ik kan je t beste in de ochtend nemen, aangezien je dan ff snelle eiwitten binnen moet krijgen aangezien je de nacht niks hebt gegeten.
je eet zowieso als ik goed lees erg weinig...! gooi der wat boterhammen met kipfilet bijvoorbeeld bij en drink veel water.
ook inderdaad niet TE lang gaan trainen. maar dat is al gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
Nee serieus? Heb gevolgd wat er op de pot stond :o 3 scheppen van 25ML :o :O looool

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 21:25 ----------

Jah meer eten krijg ik gewoon niet binne :o en met men luchtafvoer die ik momenteel heb krijg ik nog minder honger lol xp maar doe men best met de boterhammen!

Nee serieus? Heb gevolgd wat er op de pot stond :o 3 scheppen van 25ML :o :O looool

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 21:25 ----------

Jah meer eten krijg ik gewoon niet binne :o en met men luchtafvoer die ik momenteel heb krijg ik nog minder honger lol xp maar doe men best met de boterhammen!

Oh als 3 scheppen 25ml erop staat moet je daaraan houden, ik heb zelf 2,5kg pot waarmee ik 36gram totaal moet nemen met 1 shake

En ja tis handig om je kracht training in 1 training te doen, niet verspreid dus.. met cardio kan dat wel

ow ok dan zal het zo dan maar proberen xp dernet shakje genomen maar euhhh het probleem is dat het heel klonterig is ... normaal? heb staan shaken staan roeren die klonters geplet xD maar euh het blijve klonters! pfrt

ow ok dan zal het zo dan maar proberen xp dernet shakje genomen maar euhhh het probleem is dat het heel klonterig is ... normaal? heb staan shaken staan roeren die klonters geplet xD maar euh het blijve klonters! pfrt

heb je geen blender? stop het daarin:p

jah ik heb wel een mixer... maar elke keer da ding afwasse pfrt :/hopelijk dinsdag weer normaal gaan fitnessen.. morgen dagje naar belgie dus weer geen tijd hmm!

Heel simpel,
Probeer te cardioeen (hardlopen 20 min/crosstrainen 20 min) 3x pw in combinatie met de pre workout powerpill vd BodyenFitshop en pas je voeding aan. Weinig vet en genoeg eiwitten (proteineshakes)

Als je dit 4 weken volhoudt dan zal je al snel verandering zien!

Succes!

je bent nu net weer begonnen met trainen en aan je eten denken zoals jezelf aangeeft
waarom begin je al gelijk met fatburners en overbodige suplimenten
ik geef je het advies naar een dietiste tegaan en je dagelijkse behoefte laat uitrekenen
en je voeding eens goed!! op orde krijgen
denk dat het een stuk sneller zal gaan dan waar je nu mee bezig bent

heeft mijn iedergeval geholpen om van 23% Bf naar 11% te gaan afgelopen zomer ;) en dat in 7maandjes tijd

Lees het boek Burn the fat feed the muscle; zoals je hier overal op het forum tegenkomt.

Daarin staat alles wat jij op dit moment moet weten.

Ps. Als je nog weinig weet van voeding (frisdrank ipv water.......), ga dan ook zeker nog niet aan de PWO shit of fatburners. Informatie verzamelen, voeding, training, that's the way to go.

gebruik geen fatburners het enige dat ik nu neem is 2x daags gwn whey shake en anders niets, mn eten kijk ik naar en frisdrank drink ik niet behalve die light van dubbel friss en nu al 1 kilo 6 af :)

effe kleine update sinds toen.. ondertusse 6kg kwijt.. heb eigen bench press en cardio fiets (of what ever it calls) en dan nog zo een ab roll bench.. maar daar ben ik niet zo blij om maar jah.. kreeg het erbij lol xp

mooi man 6kg is het begin:)

njaaa maar had ook wel wat te maken met stress denk ik... hmm.. ondertusse wel wat meegemaakt enzo dus tzal daar ook wel aan ligge ^^

maar je weegt nu dus 85 kg ?

hehe neje tis anders verlopen.. hmm :$ ik was met 3kg gestegen.. en nu terug 6 af.. ma moet nog aangepast worde bij mn profiel.. dus nu 88 ongeveer

Terug
Naar boven