AndroidHealthClinic

vet verlies spiermassa winnen?

magere kwark wel te verstaan he :p

• Topic Starter Topic Starter
Hehe jah dacht ik ook wel aan xp maar euhhh in mijn toestand wat is het beste eigenlijk bij de sportschool? Eerst cardio en dan kracht? Want dat zei een van die mensen van die fitness :o maar heb hier al vaker het omgekeerde gehoord...

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 19:53 ----------

Maar euh bij die kwark kan je daar iets bij eten dan? Is de eerste keer dat ik er van hoor eigenlijk lol xp

eerst kracht dan cardio.
en kwark voor het slapen gaan het liefst zonder iets, maar als je dat niet te vreten vind kan je altijd nog mixen met bijvoorbeeld whey proteine met een smaakje (als je dat hebt)
of zoetstof

Jah die cutten hoe begin ik heb ik al eens gelewen maar word er niet al te wegwijs uit.. ben in dit een hele grote beginner en sommige begrippen zijn dan ook nieuw lol en daarom ook de dank aan daniel voor informatie en advies :) kstuur mn vriendin nu naar de winkel lol xp

Ahaa heb de kwark en jah ok is gewoon magere yoghurt eigenlijk en is best nog wel eetbaar zonder iets vind ik al stond men vriendin het net bijna uit te spuge lol xp is daar een rem op kwa portie of kan ik gewoon de volle 450 binne spelen? Xp lol

ik werk alles naar binnen (500g)

ik vind het ook niet eetbaar zonder mn proteine banaan :P

Haha ok dan is best wel lekker zometeen eens uitrekenen aan hoeveel calorien dat ik zit

Nou euh hm zal nog maar iets moete binnespelen kom aan de >> 1542 kcal :/ en ik zit vol!!! Lol

overdag wat meer eten

Jah deze morgent de tijd niet gehad te eten opgestaan kleine na school en drekt na de fitness maja morge de tyd toch ma neme dan :)

nouuu lekker cardio en KT gedaan net naar winkel om gewichten te kopen alleen ben ik de whey vergete -_- bokszak kwam ni in huis, mocht geen gaten boren in het plafond... xp lol maar jah kunne we er in vliegen e xp

Effe vraagje over mn eten.. euhh dit is wat ik zoal eet op een dag :2/ 3 bruine boterhamme tonijn (zonder boter) 1 banaan dan jah aangepast avond eten (zien naar % vet en calorien- geen exact voorbeeld) dan mix van tomaat,komkommer en tonijn (ongekookt/gebakke) en dan nog potje kwark... is dit ongeveer hoe het moet zijn?

Maak even een duidelijk overzicht met de waardes erbij , dan kunnen we een goed oordeel geven ;)

2sneden brood : 170Kcal 1gr Vet + 120gr tonijn (mss minder) 120 Kcal 1gr vet
Banaan 90Kcal
Avond eten denk rond de 400 en 600kcal (kijk altijd rond die waarde) kwa vet en dergelijke kan ik het niet zeggen verschilt altijd...
Tomaat (1) 10 kcal. Komkommer: 10Kcal. Tonijn:(60gr) 60Kcal 0,5g vet Ei (gebakken) 110kcal 9gr vet
450gr kwark: 207 Kcal. -0.9 gr Vet

Koolhidraten heb ik niet opgeschreve heb ik dus niet aan gedacht.. kwa eiwitten zal ik morgen meer krijgen heb me een pot van 2kg besteld,morgen in huis
Maar dit is ongeveer wat ik eet.. zonder mn drinke er bij gerekend

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 15:38 ----------

Ei is 220 kcal (voor 2 dan)

en welke tijden eet je dit?
Is zoiezo erg weinig!

Alles door heel de dag.. ontbijt smorgens 7uur dan rond 11uur eens dan met de middag rond 13uur dan zoals nu rond 15 uur dan rond hal6 -6uur en jah dan rond 20-21uur... nog te weinig hmz heb nu een bord. Met 2eieren gebakken met courgette en tonijn... :o

Ja je verdeelt het goed over je dag maar volgens mij eet je te weinig, heb je met 2 sneetjes en een stukje tonijn genoeg?
En ik zou ook kip of biefstuk eten, zet dat erbij om 6uur bijvoorbeeld?

en ja sowieso cardio bij je training doen, dan gaat het sneller ;)
moet niet meer zijn dan halfuurtje.

Toch niet 6 uur in de morgent e? LOL xp. Maar euh met die 2 sneetjes heb ik idd wel genoeg maar jah kan mss proberen er een extra te eten en mss in de avond na de kwark nog boterham met kipfilet ofzo?
En cardio doe ik normaal elke dag kwartier lopen fietsen en dan doe ik half uurtje krachttraining meer tijd heb ik momenteel niet :(

neenee savonds bedoel ik, je krijgt waarschijnlijk iets voorgeschoteld door je vriendin :D
Kip/ biefstuk/vis + veel groenten.

Het gaat natuurlijk sneller als je meer calorieen verbrandt als je langer cardio doet, logisch toch? Als je niet meer tijd hebt is het zo. zonder cardio kan je ook vet verliezen ;) duurt alleen wat langer.

en je bent een man van 23 jaar 91 kilo en je krijgt ocharm 2 sneetjes met tonijn op, dat vind ik wel weinig :p gewoon zorgen dat je aan je dagelijkse behoefte komt.

en eerst KT en dan cardio hé! maar dat wist je misschien al. :D

Terug
Naar boven