XXL Nutrition

vet verlies spiermassa winnen?

• Topic Starter Topic Starter
Hehe die sneetjes met tonijn maak ik zelf hoor xp ik zit dan gewoon vol... voor effe xp en jah inderdaad KT doe ik thuis al met men gewichten een deel dan sportschool cardio en dan verder met KT... maar euhh voor die calorien naar bove te krijge gewoon botherham of 2 meer eten en s'avonds nog wat groenten/fruit extra... ook goed? Zolang dat er geen vetten bij zijn..en jah vanaf morgen dus heb ik men whey maar euhh is daar ook een bepaalde hoeveelheid per dag van?

Hehe jah nee ik smeer men boterhamme zelf hoor maar dan zit ik ook vol xp maar dan neem ik wel een extra boterham of 2 met tonijn of kip .. en wat nu met die whey? Is daar ook bepaalde hoeveelheid per dag van?

Ow jah ok dacht da de text er ni op was :/ lol

neem gewoon 2 shakies extra per dag . 1 na het trainen en 1 smiddags of smorgens bijvoorbeeld.
en altijd eerst KT dan cardio! dus niet nog even daarna KT doen

ja whey 1-2 keer per dag is goed. normaal zitten daar caseine eiwitten in, (eiwitten die traag aan het lichaam worden afgegeven) dus best 1 voor het slapen gaan en 1 smorgens aangezien je toch niet zoveel eet :D maar niet je maaltijden gaan vervangen door whey he.

en je kcal niet verhogen, je eiwitten verhogen ;)
zorgen da je onder je onderhoud blijft.

ja whey 1-2 keer per dag is goed. normaal zitten daar caseine eiwitten in, (eiwitten die traag aan het lichaam worden afgegeven) dus best 1 voor het slapen gaan en 1 smorgens aangezien je toch niet zoveel eet :D maar niet je maaltijden gaan vervangen door whey he.

en je kcal niet verhogen, je eiwitten verhogen ;)
zorgen da je onder je onderhoud blijft.

hij eet al kwark voor t slapen gaan, whey word snel opgenomen trouwens.

@Jefgtturbo. Hm ok ok..pfrt ben ik steendood tegen dat ik de cardio kan beginnen lol

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 20:06 ----------

@famousz en @ Daniel : maaaar als ik zoals ,daniel dacht ik had gezegd., die whey bij die kwark meng voor ik ga slapen en gewoon tussen de morgent en de middag nog een whey ding neem.. kan het dan ook?

Tuurlijk, maar ik doe het gewoon om het lekkerder te maken, tis wel beetje overbodig om het door je kwark te doen. Maar anders krijg ik het gewoon niet weg haha

Oow jah ok lol vind het goed meevallen eigenlijk maja ieder zen smaken eh xp. Alleen moet ik het geduld kweken voor resultaat te zien...lol wat ik niet heb xp

45 min tot 1 uur zwaar trainen en dan 20 tot 30 min cardio is zat!
ik train nooit langer dan anderhalf uur.

Ow jah ok :o zal dat ook maar probere maar euh effe iets anders is het normaal dat ikzo. Vol gas zit?loop hele dag af te schijte oO

wie lang wilt leven moet zijn gat lucht geven!
neenee dat is niet normaal, denk ik toch niet ? ???

en dat is naar keuze of je de whey erbij doet, als je kwark niet lekker vindt doe je je whey erbij.

@daniel ja je kan kiezen toch? of je kwark dan namiddag eet en whey savonds of andersom? want ik doe altijd kwark in de namiddag met stukjes fruit erdoor.

Nou euhhh moet zeggen dat men darmen gvd heel goed werken.. kwa gas toch :/ mn vriendin staat op een hele dag mss uur recht de andere uren ligt ze KO op de bank :o lol is echt ni normaal.. mss dat men lichaam moet aanpassen aan het gezonde eten ofzo? Pfrt ni leuk xp lol zolang ze men beerput maar niet komen vrij maken hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 23:56 ----------

Maar euh nu op bed daar de lakens in een luchtballon om toveren :/ ooh happyy ni'iighhttt oO

Nou euhhh moet zeggen dat men darmen gvd heel goed werken.. kwa gas toch :/ mn vriendin staat op een hele dag mss uur recht de andere uren ligt ze KO op de bank :o lol is echt ni normaal.. mss dat men lichaam moet aanpassen aan het gezonde eten ofzo? Pfrt ni leuk xp lol zolang ze men beerput maar niet komen vrij maken hahaha

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 23:56 ----------

Maar euh nu op bed daar de lakens in een luchtballon om toveren :/ ooh happyy ni'iighhttt oO

:roflol:

eet je opeens volkoren brood?
ik wel daardoor moest ik vooral veel schijten en scheten laten :o

hmm.. ok dan heb ik de oorzaak gevonden xp lol overschakelen naar wat anders hoor is echt ni normaal oO

maar euh effe kleine samenvatting>>
morgen proberen een deftig voedingsschema te maken, 1schema met wat ik op alle dagen kan etenm gerekend op eten voor de middag, middag en dan voor 's avonds want euh word zot van elke keer appart schema te maken :o maar ik zit nu dus elke morgend aan 3 bruine boterhamme met tonijn en komkommer.. dan effe de gewichte aanpakken.. normaal (behalve gisteren en vandaag => weeral.. niet kunne verder traine) cardio verder zete in sportschool gedurende half uur - uur (proberen) dan thuis komen (na half uur stappen dus ook lichte cardio eigenlijk xp eten en 's avonds na men avond eten nog effe gewichten.. Alleen zou ik dit elke dag willen veranderen, dus de ene dag zoals ik net zei maar de andere dag dan gewoon sportschool daar beginnen met KT dan de Cardio thuis komen en savonds ook weer KT... of is dit niet goed? Men whey zal ik pas morgen hebbe.. mn vriendin wou naar de winkels deze morgent dus ben ik de post misgelopen -_- heb ondertussen raar maar waar toch al iets van verschil op de weegschaal gemerkt :o hm dus dat vind ik al goed xp hehe hopen dat ik verandering blijf zien want schrik er van dat ik het al uithoud met zo te eten en zo :o

nu jah als er aanpassingen moeten komen ofzo hoor ik het graag!!

ik zou gewoon een heel schema maken voor kt achter elkaar en niet verspreid over 1 dag

Jah maar bedoel dus.. in sportschool KT doen en dan als ik thuis ben in de avond een uur ofzo voor ik ga slapen nog wat met de gewichten prutsen enzo e... of het gewoon 1 keer op een dqg houden? Effe men tomaatjes en tonijntje eten xp

Whooeeejj heb mn pot whey, eindelijk xp ananas smaakje.. mer gvd 394 kcal per 100 ml oO zal wel normaal zijn zeker hehe is proevertje make se xp

per 100 gram ja maar je neemt ook maar 36g per shake

Terug
Naar boven