XXL Nutrition

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen.

heb je hiervoor echt tren nodig? Of kan dit ook met andere aas?
Gebruik je deze techniek year round (cruise/blast)?

Tren werkt iig het beste. Andere AAS zal vast ook kunnen. Doe dat pas sinds kort.

Men moet de hgh ook niet vergeten;)

Erg bedankt! Ik ga me er in verdiepen en kijken hoe ik het zelf toe zou kunnen passen. Karma!

Voor een naturel lees het boek Carb Backloading van John Kiefer en volg Ben Pulalski op YouTube.

Dit doe ik nu:

375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen

Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten
13:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, avocado met pit (Vitamix blender)
16:00
200 gram paardenbiefstuk, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
17:00
trainen met 10 gram leucine en 20 gram isolaat (zonder smaak e.d.)
18:00
PWO met 100 gram dextro en 40 gram isolaat
19:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
21:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
23:00
200 gram vis voor het slapen

Resultaat:
droger en groter!!!

Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel...

Is trouwens niet veel gear wat je neemt bro;)

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Probeer het en laat weten of het werkt. Geloof me groter en droger in enkele weken.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Ok, carbs op jouw gewicht misschien iets wat lager, maar vet word je zeker niet...

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Rijst kook ik eerst en laat het afkoelen, ei-eiwit eet ik rauw (gepasteuriseerd).

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Biefstuk eet ik trouwens ook rauw en dan in de blender (ben een beetje koekoek...).

Biefstuk rauw??

• Topic Starter Topic Starter
700 mg tren A en 375 mg test e is best wel veel hoor, met 21 IU pharm HGH erbij PW

Juist effectief voor een naturel. Carbs als je lichaam het niet hebt zorgt bij jullie sneller voor vetopslag. Wel zou je dan moeten oppassen met een te grote hoeveelheid roomijs.
Die (biologische) roomijs neem je toch om veel kcal (veel vetten) naar binnen te lepelen en voor suikers die erin zitten? Iemand die dit naturel doet (en een stuk minder spiermassa heeft dan jij) zou ditzelfde toch ook kunnen nabootsen door bijvoorbeeld een bak kwark (+ bessen + rozijnen + cashew) en evt een pannenkoek erbij te nemen? Dan heb je ook een flinke lading carbs en vetten want 500 gr roomijs (1285 Kcal) gaat dan natuurlijk een pens opleveren :D

Die (biologische) roomijs neem je toch om veel kcal (veel vetten) naar binnen te lepelen en voor suikers die erin zitten? Iemand die dit naturel doet (en een stuk minder spiermassa heeft dan jij) zou ditzelfde toch ook kunnen nabootsen door bijvoorbeeld een bak kwark (+ bessen + rozijnen + cashew) en evt een pannenkoek erbij te nemen? Dan heb je ook een flinke lading carbs en vetten want 500 gr roomijs (1285 Kcal) gaat dan natuurlijk een pens opleveren :D

Hij is ook een niveau hoger qua stats idd, en met een wat hoger dosering aas + hgh erbij kan die dat wel maken.

Ga zelf gewoon dik carb loaden met een hoog GI dan, even kijken hoe en wat. Ga toch in april kuren voor 16 wkn.

Ga zelf 125 mg test en 400 tren proberen en als ik niks ervaar evt verhogen.

Hele dag carbloos en dan POST workout 300 g carbs erin en dan hele dag weer carbloos

Ik zou 500 test en 400 tren pakken en dan 10mg aromasin per dag erbij tegen gyno.
Heb een aantal keer test laag + tren hoog gedaan en voel me er minder goed op dan de test ook hoog te pakken. Sta ook veel voller met meer testosteorn.

Ik zou 500 test en 400 tren pakken en dan 10mg aromasin per dag erbij tegen gyno.
Heb een aantal keer test laag + tren hoog gedaan en voel me er minder goed op dan de test ook hoog te pakken. Sta ook veel voller met meer testosteorn.

Tren sides zijn voor de meeste gewoon niet uit te houden. Als je die de kop kunt indrukken door wat minder test te nemen, why not. Je bent ook een van de eerste die ik hoor zeggen dat hij beter gaint op meer test tov tren.

Tja roomijs is beter, neem dan minder. Gaat om de room en de rietsuiker.

Wat jij doet is fruit eten. Daar zitten vezels in die je juist moet vermeiden in die vier uur plus de carbs bestaan uit voornamelijk fructose en dat is juist niet goed; je hebt glucose nodig.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Had je ace of enanthaat?

Ik gain op test ook veel meer dan met tren maar tren is een klasse apart als het gaat om recomping en de kilo's niet meer het doel op zich zijn. Tren + medium/high carbs heeft absoluut mijn voorkeur maar helaas kan ik de trensomnia niet verdragen waardoor ik dit product links moet laten liggen. Jammer want zelfs gh15 zweert bij nordi + tren + hoge GI-carbs!

Zie spoiler voor de bijbeluitleg:
eggwhite are important because body like it ,, it is most digestable you can drink it pasturized and it will all go into where it need to be 80-90% of it will be absorbed by body and utilized,, body like it ...its light on the body ,, it is very fast way to get protien ,, very efficient and effective,, it fills you up well for the time you need until next meal,, its not heavy ,, its just superb source of protien

icecream is a must for any bodybuild becaue when on trenbolona and hgh ....either or ,, even if you cycle in and out the hgh still...the body burn fat so fast,, the lean muscle grow so fast...the changes happen so fast ...that your body needs this milky tecture of nutrients to slow suply the body with something to work on ,, this is diery and slower to digest ,, it is fun to eat ,, it is yum good for brain ,, it fills you up and togethe rwith trenbolona and hgh it created superb fullness and rippdness,,

remember arnold used to eat icecream every night thats was his shake ,,, he did his shakes there were no protien powder balonie,, eggwhites and icecream mixed together lol that was it...

icecream is highly important for bodybuild on the right hormones,, but! as with eveyrthing....there is icecream that is not good...ben and jerry NOT GOOD too much balonie too much fat too much sugar too much cream ,, there are icecreams that suiting bodybuilder better and they are the reaseas penut butter by brayer or whatyever there name is,, etc

gh15 approved

Zelf ben ik tegen aromasin ed. Spul heeft veel andere (bij)werkingen die je eigenlijk moet proberen te vermeiden.

Als je het bij de geslachtshormonen houdt, zit je veelal wel veilig. Big Cat verkondigt dat trouwens ook meen ik.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Ik gain op test ook veel meer dan met tren maar tren is een klasse apart als het gaat om recomping en de kilo's niet meer het doel op zich zijn. Tren + medium/high carbs heeft absoluut mijn voorkeur maar helaas kan ik de trensomnia niet verdragen waardoor ik dit product links moet laten liggen. Jammer want zelfs gh15 zweert bij nordi + tren + hoge GI-carbs!

Zie spoiler voor de bijbeluitleg:
eggwhite are important because body like it ,, it is most digestable you can drink it pasturized and it will all go into where it need to be 80-90% of it will be absorbed by body and utilized,, body like it ...its light on the body ,, it is very fast way to get protien ,, very efficient and effective,, it fills you up well for the time you need until next meal,, its not heavy ,, its just superb source of protien

icecream is a must for any bodybuild becaue when on trenbolona and hgh ....either or ,, even if you cycle in and out the hgh still...the body burn fat so fast,, the lean muscle grow so fast...the changes happen so fast ...that your body needs this milky tecture of nutrients to slow suply the body with something to work on ,, this is diery and slower to digest ,, it is fun to eat ,, it is yum good for brain ,, it fills you up and togethe rwith trenbolona and hgh it created superb fullness and rippdness,,

remember arnold used to eat icecream every night thats was his shake ,,, he did his shakes there were no protien powder balonie,, eggwhites and icecream mixed together lol that was it...

icecream is highly important for bodybuild on the right hormones,, but! as with eveyrthing....there is icecream that is not good...ben and jerry NOT GOOD too much balonie too much fat too much sugar too much cream ,, there are icecreams that suiting bodybuilder better and they are the reaseas penut butter by brayer or whatyever there name is,, etc

gh15 approved

Goede post!

Ga zelf 125 mg test en 400 tren proberen en als ik niks ervaar evt verhogen.

Hele dag carbloos en dan POST workout 300 g carbs erin en dan hele dag weer carbloos

Probeer eerst eens 400/500 gram carbs dat kan je vast wel hebben, op niet-trainingsdagen dan geen carbs.

Probeer eerst eens 400/500 gram carbs dat kan je vast wel hebben, op niet-trainingsdagen dan geen carbs.
Ook roomijs erin gooien? Ookal doe ik geen HGH erbij?

Mwja een halve kilo is al 1250 kcal, hoe doe jij het dan? Als ik boven mn onderhoud eet dan zal ik toch sws vet gainen?

Ik zie sommige hier echt ****ing veel tren ace nemen maar tren E kunnen ze niet aan, hoe komt dat dan?

Moet je je carb inname echt aanpassen bij het gebruik van Tren???
Misschien een stomme vraag (al bestaan die niet :p)

Edit: goed topic!

Jah ik weet niet veel van tren af maar ik wou echt low carbs gaan doen, gelukkig dat ik het nu weet dan.

Terug
Naar boven