AndroidHealthClinic

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Video's zijn wel gebaseerd op zijn MI40 protocol natuurlijk. Maar de uitvoering per oefening is indd erg informatief. Ze staan nu even op pauze haha. Hmm hoe doe ik dat haha :p

Ben echt blij als ik weer mag knallen :wl:

Zoeken naar to mp4 converter. Als filmpjes op YouTube staan kun je ze downloaden met YouTube HD downloader.

heb wel een torrent van die mi40, zal m vanavond eens posten

...

Laatst bewerkt:
ja dat is m, ook goeie kwaliteit

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Iedereen gaint beter op test dan tren. Dat geef je ik op een blaadje. De resultaten van tren zijn gewoon cleaner en tren geeft je een bepaalde look en gevoel die uniek zijn. Maar als het echt over massa gaat, dan doe je niet beter dan test.

Totaal mee eens, nothing beats Test!
Vooral icm met HGH zie je het belang van Test goed.

Over ontbijten zonder Carbs, makkelijkste manier om wat leaner te worden.
Ik ontbijt meestal met 80gr proteins en soms wat vet erbij. No carbs

Totaal mee eens, nothing beats Test!
Vooral icm met HGH zie je het belang van Test goed.

Over ontbijten zonder Carbs, makkelijkste manier om wat leaner te worden.
Ik ontbijt meestal met 80gr proteins en soms wat vet erbij. No carbs

Wat moet ik me hierbij precies inbeelden? Gewoon een dik omelet 's morgens of neem je die 80gr door middel van een shake met wat lijnzaadolie erbij ofzo?

• Like
Waarderingen: YOGI
Wat moet ik me hierbij precies inbeelden? Gewoon een dik omelet 's morgens of neem je die 80gr door middel van een shake met wat lijnzaadolie erbij ofzo?

Als ik haast heb neem ik het puur uit shakes (whey en cassein), en drink ik die op in de auto.
Als ik niet 3 keer heb gesnoozed drink ik een 25gr whey en bak ik 2 eitjes en gooi er een blikje tonijn bij.
eitje een beetje scrambled bakken/roeren, blikje tonijn aan het einde erbij gooien in de pan, zodat je alles met lepel kan eten. Wel zo makkelijk :D

PS, waarom hebben GJM en spitfire hun posts weg gehaald?
Kregen ze boze mail van Ben Pakulski?

Als ik haast heb neem ik het puur uit shakes (whey en cassein), en drink ik die op in de auto.
Als ik niet 3 keer heb gesnoozed drink ik een 25gr whey en bak ik 2 eitjes en gooi er een blikje tonijn bij.
eitje een beetje scrambled bakken/roeren, blikje tonijn aan het einde erbij gooien in de pan, zodat je alles met lepel kan eten. Wel zo makkelijk :D

PS, waarom hebben GJM en spitfire hun posts weg gehaald?
Kregen ze boze mail van Ben Pakulski?

Internet-police.jpg

Iedereen gaint beter op test dan tren. Dat geef je ik op een blaadje. De resultaten van tren zijn gewoon cleaner en tren geeft je een bepaalde look en gevoel die uniek zijn. Maar als het echt over massa gaat, dan doe je niet beter dan test.

hmm, dan kan men idee nog wel is beter uitpakken dan ik dacht, wou zodra ik van de tren af ben nog 6 weken op 1000/1250 test gaan zitten per week. kijken wat dat doet.

Heb alles gelezen etc van Ben P, 2 januari maar eens mee starten en kijken. Vind het een interessant schema :)

Laatst bewerkt:
Gelukkig had ik hem al snel gedownload :D Erg informatief.

Wie stuurt de link ff in karma of pb?!?

Ik wil ook :(

• Topic Starter Topic Starter
die vince de monte heeft echt een t*ring kop om op te slaan zeg jezus

vince snapt de dingen niet altijd ;)

Terug
Naar boven