MuscleMeat

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen

Jah ik weet niet veel van tren af maar ik wou echt low carbs gaan doen, gelukkig dat ik het nu weet dan.

Ik carbcycle erop en dat werkt ook, ik gain en word droger.. Zou dit graag eens proberen maar ik kan geen lactose hebben, iig niet in zulke hoeveelheden jammer genoeg.

Over het algemeen kan je wegkomen met meer carbs idd.

Okee thanks!
Ben nu Ben Pukalski MI40 aan het downloaden dus erg benieuwd :D Dik 2gb!

Las ook dat je dus geen carbs bij je ontbijt neemt? Zit wel wat in :)

En test/tren/mast/t3 zag ik langskomen als goeie kuur. Veel geleerd in 6 pagina's :thumb:

Tren sides zijn voor de meeste gewoon niet uit te houden. Als je die de kop kunt indrukken door wat minder test te nemen, why not. Je bent ook een van de eerste die ik hoor zeggen dat hij beter gaint op meer test tov tren.

Iedereen gaint beter op test dan tren. Dat geef je ik op een blaadje. De resultaten van tren zijn gewoon cleaner en tren geeft je een bepaalde look en gevoel die uniek zijn. Maar als het echt over massa gaat, dan doe je niet beter dan test.

Ik gain op test ook veel meer dan met tren maar tren is een klasse apart als het gaat om recomping en de kilo's niet meer het doel op zich zijn. Tren + medium/high carbs heeft absoluut mijn voorkeur maar helaas kan ik de trensomnia niet verdragen waardoor ik dit product links moet laten liggen. Jammer want zelfs gh15 zweert bij nordi + tren + hoge GI-carbs!

Zie spoiler voor de bijbeluitleg:
eggwhite are important because body like it ,, it is most digestable you can drink it pasturized and it will all go into where it need to be 80-90% of it will be absorbed by body and utilized,, body like it ...its light on the body ,, it is very fast way to get protien ,, very efficient and effective,, it fills you up well for the time you need until next meal,, its not heavy ,, its just superb source of protien

icecream is a must for any bodybuild becaue when on trenbolona and hgh ....either or ,, even if you cycle in and out the hgh still...the body burn fat so fast,, the lean muscle grow so fast...the changes happen so fast ...that your body needs this milky tecture of nutrients to slow suply the body with something to work on ,, this is diery and slower to digest ,, it is fun to eat ,, it is yum good for brain ,, it fills you up and togethe rwith trenbolona and hgh it created superb fullness and rippdness,,

remember arnold used to eat icecream every night thats was his shake ,,, he did his shakes there were no protien powder balonie,, eggwhites and icecream mixed together lol that was it...

icecream is highly important for bodybuild on the right hormones,, but! as with eveyrthing....there is icecream that is not good...ben and jerry NOT GOOD too much balonie too much fat too much sugar too much cream ,, there are icecreams that suiting bodybuilder better and they are the reaseas penut butter by brayer or whatyever there name is,, etc

gh15 approved

Haha super die tekst in die spoiler. Ik heb nogal wat filmpjes van Ric Drasin gekeken en hij vertelde dat Arnold, hij en andere nogal eens spuitbuis room pakte en hier flink wat van namen :D. Daarbij zei hij meteen dat de room die hun dan namen heel anders was dan nu in de supermarkt te koop is :p

Ik nam 250 test e per week + 200mg tren ace om de dag.

Zelf ben ik tegen aromasin ed. Spul heeft veel andere (bij)werkingen die je eigenlijk moet proberen te vermeiden.

Als je het bij de geslachtshormonen houdt, zit je veelal wel veilig. Big Cat verkondigt dat trouwens ook meen ik.

Op de aromasin die ik nu neem heb ik geen last meer van gyno of vocht en heb verder geen (bij)werkingen.
Cholsterol was na 3 maanden gebruik op 10-20mg per dag nog steeds goed ook.

Aromasin verhoogt tevens je igf1 dus tis nog interessant voor mensen die geen hgh gebruiken ook.

Hoe pak je je training aan na die 40 dagen MI40 dan?

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen.

Ik nam 250 test e per week + 200mg tren ace om de dag.

Op de aromasin die ik nu neem heb ik geen last meer van gyno of vocht en heb verder geen (bij)werkingen.
Cholsterol was na 3 maanden gebruik op 10-20mg per dag nog steeds goed ook.

Aromasin verhoogt tevens je igf1 dus tis nog interessant voor mensen die geen hgh gebruiken ook.

pak je gewoon de bekende UG aromasin?

Hoe pak je je training aan na die 40 dagen MI40 dan?

Dan stop je met sporten natuurlijk.

Heb hem gekocht voor de info en niet het programma. Hij is echt de meester van effectief trainen. In enkele weken is mijn spierontwikkeling ernstig verbeterd.

Volg hem ook YouTube. Daar geeft hij al veel info prijs.

Mss domme vraag GJM, maar jij past ook blast en cruise toe?

Dan stop je met sporten natuurlijk.

Heb hem gekocht voor de info en niet het programma. Hij is echt de meester van effectief trainen. In enkele weken is mijn spierontwikkeling ernstig verbeterd.

Volg hem ook YouTube. Daar geeft hij al veel info prijs.

Heb je het dan over de PDF's of over de video's? Ben begonnen met wat video's te kijken, pdf's straks op iPad en lekker lezen, thnx nog voor de tip!

Heb je het dan over de PDF's of over de video's? Ben begonnen met wat video's te kijken, pdf's straks op iPad en lekker lezen, thnx nog voor de tip!

Die video's zijn goed he?! Bakken info. Tip: zet de video's om in iPad formaat.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Mss domme vraag GJM, maar jij past ook blast en cruise toe?

Yup blast altijd met tren ace. Cruise 375 test.

Video's zijn wel gebaseerd op zijn MI40 protocol natuurlijk. Maar de uitvoering per oefening is indd erg informatief. Ze staan nu even op pauze haha. Hmm hoe doe ik dat haha :p

Ben echt blij als ik weer mag knallen :wl:

Video's zijn wel gebaseerd op zijn MI40 protocol natuurlijk. Maar de uitvoering per oefening is indd erg informatief. Ze staan nu even op pauze haha. Hmm hoe doe ik dat haha :p

Ben echt blij als ik weer mag knallen :wl:

Doe ik met Ivi Pro op mijn Imac. Voor Windows zullen er vast andere programma's zijn.

Die video's zijn echt meesterlijk, heb alles al geprobeerd namelijk. Train 14 jaar en leer nu pas echt perfect te trainen.

Doe ik met Ivi Pro op mijn Imac. Voor Windows zullen er vast andere programma's zijn.

Die video's zijn echt meesterlijk, heb alles al geprobeerd namelijk. Train 14 jaar en leer nu pas echt perfect te trainen.

Moet ook maar eens aan de Mac gaan denk ik :cool:

Ja ben nu begonnen met Back1 en ga gewoon alles kijken! Hoe sta jij tegenover die dropsets?
Wel mooi gelijk wat die zegt van "die spier weet niet of je nou 20 of 30 kilo doet, alleen hoeveel kracht hij moet zetten" Dit zouden alle beginners moeten horen die hun ego nog niet aan de kant kunnen zetten :)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Yup blast altijd met tren ace. Cruise 375 test.

Thx

Kom net terug van dag 1 van MI40, mn onderrug is redelijk gaar..

Terug
Naar boven