MuscleMeat

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

bulk inwording

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
welke supplement is een aanrader voor vet verliezen en spiermassa kweken???

en kunnen jullie enkele resultaten geven over hoeveel jullie zijn aangekomen aan spieren en hoeveel vet jullie hebben verloren?? in een maand.

is de boven genoemde wel te bewerkstelligen???

Denk meer in jaren dan in maanden.

EN- EN gaat niet lukken (en zeker niet in een maand, enkele uitzonderingen nagelaten)

• Topic Starter Topic Starter
Denk meer in jaren dan in maanden.

EN- EN gaat niet lukken (en zeker niet in een maand, enkele uitzonderingen nagelaten)

hoezo jaren... het kan wel degelijk in 1 a 2 maanden! alleen heb ik reacties nodig van ervaren mensen in zulke vorderingen

Je kan geen spiermassa winnen en vet verliezen tegelijk.

Om spiermassa te winnen moet je boven je kcal onderhoud eten om vet te verliezen moet je onder je kcal onderhoud eten.

Wel ga je door vet te verliezen je spieren beter zien en door het trainen ga je als beginner meer kracht ontwikkelen. Wat bij mensen kan overkomen alsof ze meer spiermassa hebben gekregen.

Aangezien ik er niet van uit ga dat je super genetisch bevoordeeld bent .. geld dit vast voor jou ook.

Laatst bewerkt:
Je kan geen spiermassa winnen en vet verliezen tegelijk.

Om spiermassa te winnen moet je boven je kcal onderhoud eten om vet te verliezen moet je onder je kcal onderhoud eten.

Wel ga je door vet te verliezen je spieren beter zien en door het trainen ga je als beginner meer kracht ontwikkelen. Wat bij mensen kan overkomen alsof ze meer spieren hebben gekregen.

Aangezien ik er niet van uit ga dat je super genetisch bevoordeeld bent .. geld dit vast voor jou ook.

ik post dit ook in suplementen hoekje:titty: dus met enige hulp van suplementen;) (wel legaal natuurlijk).

als ik zie wat voor vooruitgang ik heb geboekt in 5 maanden tijd zie ik het onmogelijke al mogelijke worden:lifter:

Of je gaat een cut kuurtje doen.

Ooh sorry je wil naturel blijven.

my bad.

Ok......

Ik zal het je maar vertellen... hoop alleen niet dat ze dit topic closen want dit mag eigenlijk niet.

Ga naar: [Link niet meer beschikbaar]

Hier kan je eiwitten bestellen waar je minstens een 1 kg spiermassa per week mee pakt en 1 kg vet mee verliest.
Niet verder vertellen!

ik heb het je zusje al verteld:sad:
dadelijk maakt ze daar ook gebruik van:eek:

Het kan wel degelijk maar niet in 1 maand.

er zijn geen speciale voedingssups voor die dat voor je doen.

je zult een goed trainingschema en voedingsschemamoeten hebben.

dan kun je in 10 weken wat resultaat boeken.

Of je moet gaan kuren

het is niet moeilijk, iedereen spreekt altijd over voeding,training en rust maar men vergeet vaak het aspect "tijd".

kan niet. ik zat eerst zelf op 75 kg @ 17/18%. nu zit ik op 72 kg @ 13/14%. bijna geen spier verloren, maar wel 3kg vet. en ik garandeer je... ik ben nu veeel tevredener dan eerst ;) je spieren worden veeel duidelijker. en vooral als je al wel dik bent, dan heb je al wat spieren. als je gwn traint, en geen spier verliest, dan krijg je heeeele mooie resultaten.

Het kan wel degelijk maar niet in 1 maand.

er zijn geen speciale voedingssups voor die dat voor je doen.

je zult een goed trainingschema en voedingsschemamoeten hebben.

dan kun je in 10 weken wat resultaat boeken.

Of je moet gaan kuren

lipo6 hoor ik vaak vallen... die zal vast enige bijdrage leveren.
ik start maandag met een gelikte programma waarmee ik 10KG massa kan aankomen binnen 3 weken

kan niet. ik zat eerst zelf op 75 kg @ 17/18%. nu zit ik op 72 kg @ 13/14%. bijna geen spier verloren, maar wel 3kg vet. en ik garandeer je... ik ben nu veeel tevredener dan eerst ;) je spieren worden veeel duidelijker. en vooral als je al wel dik bent, dan heb je al wat spieren. als je gwn traint, en geen spier verliest, dan krijg je heeeele mooie resultaten.

hoe heb je zoveel BF kunnen verliezen? en hoeveel tijd heeft het gekost

tevredener?

maareh montstertopic!! sticky?

OT: eerst bulken dan cutten.
en als je dik bent andersomom :D

Terug
Naar boven