AndroidHealthClinic

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

nou dat is dan helemaal nieuw voor mij. wil je dat schema eens posten?
zit er ook nog een voedingsschemabij of is het alleen een trainingsschema....
ben wel aardig nieuwschierig namelijk ;)

monstertopicje niet?

ja echt in tijden niet zo gelachen.(ik weet het de zin loopt niet)

• Topic Starter Topic Starter
nou dat is dan helemaal nieuw voor mij. wil je dat schema eens posten?
zit er ook nog een voedingsschemabij of is het alleen een trainingsschema....
ben wel aardig nieuwschierig namelijk ;)

monstertopicje niet?

als ik weer moet gaan vastzitten zal ik persoonlijk aan die kerels vragen voor een schema >>>> :moe:

heel zwakhoofdig

al was het vervelend bedoeld;) dus wees in het vervolg niet zo behoudend...

Het gaat alweer een beetje, hahahaha
Sportief van je:p
Maar on topic, je onderschat deze sport schromelijk.
Ik moet zo lachen want als je met deze sport doorgaat, zul je ooit weten hoe lachwekkend je doelstelling is.:D
Je moet weten dat het echt een aantal jaren en echt hard werken kost.
Besef je dit niet dan raak je binnen notime zwaar teleurgesteld en zal je deze sport de rug toekeren, trust me;)
Maar vindt het allemaal erg amusant dit topic, dus van mij mag het zo doorgaan hoor:D

nou het zit namelijk zo; vroeger toen ik nog klein was kwam ik......NEE het is te pijnlijk erover te praten. ik denk dat je het doorverteld aan derden!:(

ik heb niet altijd een luisterende oor! dus, nu of nooit!

en vertrouw me maar, het is zal tussen ons blijven......

oke lieverd:zuip:

je begreep al dat je met 0 karma power geen tellende - of + karma kan geven he:D
maak je niet druk om mn cito toets hoor, ik wil je niet met mijn score in verlegenheid brengen:D

Het gaat alweer een beetje, hahahaha
Sportief van je:p
Maar on topic, je onderschat deze sport schromelijk.
Ik moet zo lachen want als je met deze sport doorgaat, zul je ooit weten hoe lachwekkend je doelstelling is.:D
Je moet weten dat het echt een aantal jaren en echt hard werken kost.
Besef je dit niet dan raak je binnen notime zwaar teleurgesteld en zal je deze sport de rug toekeren, trust me;)
Maar vindt het allemaal erg amusant dit topic, dus van mij mag het zo doorgaan hoor:D

ik onderken alle moeilijkheid in deze sport en probeer slimme manier resultaten te boeken...
ik als uitzonderlijke persoon gaat het me ook lukken, want optimisme is mijn drijfveer.

zoals ze al zeiden je hebt werkpaarden en sier-paarden... ik ben een sier-paard met alle rust zal ik de meeste vorderingen maken van deze hele pessimistische leden

je begreep al dat je met 0 karma power geen tellende - of + karma kan geven he:D
maak je niet druk om mn cito toets hoor, ik wil je niet met mijn score in verlegenheid brengen:D

dadelijk leest je buurman mee.... zal hij niet bijkomen van het lachen:roflol:

lipo6 hoor ik vaak vallen... die zal vast enige bijdrage leveren.
ik start maandag met een gelikte programma waarmee ik 10KG massa kan aankomen binnen 3 weken

als ik weer moet gaan vastzitten zal ik persoonlijk aan die kerels vragen voor een schema >>>> :moe:

heel zwakhoofdig

ga je nou met een schema beginnen of niet ???
eerst zeg je ik start maandag een schema, dan vraagik je naar het schema
en of je het misschien wil posten. dan zeg je: als ik weer moet gaan vastzitten zal ik persoonlijk aan die kerels vragen voor een schema.

ik weet niet maar volgens mij praat je jezelf wat tegen.
ga je nu dat schema volgen of niet

Terug
Naar boven