MuscleMeat

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

ben in 5 maanden tijd 29KG aan gekomen waarvan 20KG aan spiermassa... alles gaat het nou was trager omdat ik nou al op een bepaald niveau zit.

voor mij is het routinematig aan het worden om zoveel massa aan te komen
Wat een lading bullshit... Als je dit zelf ook nog gelooft dan leef je in een droomwereld.
En als je niet wilt accepteren dat deze sport HEEL VEEL effort en tijd kost dan kun je beter nu stoppen en jezelf de teleurstelling besparen.
Doe geen moeite te reageren ik lees 't toch niet ...
SUCCES!

je zult het nodig hebben...

Wat een lading bullshit... Als je dit zelf ook nog gelooft dan leef je in een droomwereld.
En als je niet wilt accepteren dat deze sport HEEL VEEL effort en tijd kost dan kun je beter nu stoppen en jezelf de teleurstelling besparen.
Doe geen moeite te reageren ik lees 't toch niet ...
SUCCES!

je zult het nodig hebben...

OMG

Typisch dutchbodybuilding.com......
Als iemand met een straffe bewering afkomt gaat men erop liggen bashen als kleine kindjes. En dan spreek ik niet alleen over de onmogelijke beweringen als deze, hier wordt nogal veel gekakt op mekaar, den éne egotripper tegen de andere.

En 29kg in 5 maand, mooi resultaat, enjoy it zouek zo zegge. Bewijs het nu met foto's of houd er gewoon over op. Als ik zulke resultaten behaal, dan ben ik hier de eerste om foto's te posten en alle andere egotrippers het zwijgen op te leggen, maar laat me raden, vergelijkingsfoto's zul je wel niet hebben.

En dat is dan meteen het einde van de discussie want alleen egotrippers blijven daarop reageren. Zolang de egotrippers maar kunnen blijven bewijzen dat deze persoon zever verkoopt, dan slapen ze gerust. haha

Laatst bewerkt:
20kg spiermassa in 5 maanden? :X

Typisch dutchbodybuilding.com......
Als iemand met een straffe bewering afkomt gaat men erop liggen bashen als kleine kindjes. En dan spreek ik niet alleen over de onmogelijke beweringen als deze, hier wordt nogal veel gekakt op mekaar, den éne egotripper tegen de andere.

En 29kg in 5 maand, mooi resultaat, enjoy it zouek zo zegge. Bewijs het nu met foto's of houd er gewoon over op. Als ik zulke resultaten behaal, dan ben ik hier de eerste om foto's te posten en alle andere egotrippers het zwijgen op te leggen, maar laat me raden, vergelijkingsfoto's zul je wel niet hebben.

En dat is dan meteen het einde van de discussie want alleen egotrippers blijven daarop reageren. Zolang de egotrippers maar kunnen blijven bewijzen dat deze persoon zever verkoopt, dan slapen ze gerust. haha

als iemand overal zever loopt te verkopen en zelf begint te bashen in andere topics als men hem niet gelooft dan kun je dit egotrippen en bashen verwachtten, ook is het gewoon geinig. ik hoop dat je nu goed slaapt, hebben oude wijzere mannen nodig ;)

Ik wist da gij u ging aangesproken voelen barbellman, en terrecht als ik u bezig zie in dit topic.

Ik wist da gij u ging aangesproken voelen barbellman, en terrecht als ik u bezig zie in dit topic.

uiteraard, is heel duidelijk wie je aansprak aangezien ik snel door raadseltjes heen prik.
als je me aanspreekt voel ik me ook aangesproken, kan ik best toegeven hoor.

maar je hoeft geen u te zeggen hoor, voel ik me zo oud, en als ik ''u'' zo bezig zie in dit topic bent ''u'' vast veel ouder en wijzer.
dus ''u'' mag gewoon ''je'' tegen mij zeggen hoor. wees maar niet bang het mag best:roflol:

ff zonder dollen; je moet niet zo verheven doen, dat ben je namelijk niet. we weten allemaal hoe het op internet fora gaat en daar is dit niks bijzonders bij, valt nog zelfs mee. ik heb gewoon een scheithekel aan bepaalde figuren die met plepspraat aankomen, beetje opscheppen/overdrijven is ok. maar deze pleps gaat wat verder.

normaal intereseert het me geen bal wat een ander vertel of opschept maar dit is gewoon te komisch en vraag om reacties. en tja als ik dan in een melige bui heb; je hebt het resultaat in eerdere paginas al gezien :roflol:

het is mischien slim andere posts van dit figuur te checken en replys in gallerys dan zou je het mischien beter begrijpen voor je als wijze heer gaat roepen, tenzij je je daar te goed voor voelt.

Laatst bewerkt:
Massa win je nooit zonder vet en al helemaal niet zonder steroïden.

9 kilo gainen in 3 weken kan alleen maar als je ernstig ondervoed bent en ineens normaal gaat eten. En dan zal het nog geen 9 kilo vet vrije massa zijn.

Zelfs als jij als gevorderde trainer 9 kilo vet vrije massa kunt gainen in 3 weken met steroïden dan staan ze zo met sponsorcontracten voor je deur. Mag je over 2 jaar fijn op de Olympia komen staan.

om maar niet te spreken over supplementen en voedingsschema's die dat kunnen realiseren.

toen ik vast zat, zag mensen stevig trainen en die kwamen ook makkelijk 9 KG in 3 weken...

dus is het haalbaar..

was dat dan in een gekkenhuis, en zat je daar wegens hallucinaties? zoja, dan hebben ze je te vroeg laten gaan;)

zat je in de gevangenis, dan lijkt het mij nog onwaarschijnlijker dat iemand daar 9kg in 3 weken aan kan komen, ik betwijfel dat je daar immers 6x per dag mag eten (s'avonds komt de cipier zeker lekker n bakje kwark brengen aan de gevangenen?:p)

anyway, jij gaat gewoon nergens komen met zo een instelling en ik denk persoonlijk dat het forum beter af zou zijn zonder jou

Terug
Naar boven