Fitness Seller

Vetopslag onderbuik

Bezoekers in dit topic

Vraagje. Kijk jullie zijn serieuze fitness mensen maar ik pas gewoon niet in dat wereldje. Zijn er geen alternatieven voor spiermassa opbouwen? Op werk of zo zware dingen tillen..

Zoals je zelf al aangeeft ben je niet voor dit wereldje. Geniet van je blubberbuik
 
Welke? Bedoel je met stukjes pinda?
Inderdaad, het geheim zit in de stukjes pinda. Deze doen het overtollig buikvet verdwijnen als sneeuw voor de zon. Eens de pinda's echter volledig vermalen zijn, verliezen ze hun fatburning capaciteiten. Heb je dus helemaal niets aan.
 
Inderdaad, het geheim zit in de stukjes pinda. Deze doen het overtollig buikvet verdwijnen als sneeuw voor de zon. Eens de pinda's echter volledig vermalen zijn, verliezen ze hun fatburning capaciteiten. Heb je dus helemaal niets aan.

Bedankt voor je waardige tip lienlien!
 
2.jpg


Resultaat van 6 maanden ''cutten''. Kan helaas de foto's van eerste post niet meer terug vinden. Daar zag je duidelijk vetrollen. Maar goed, in deze periode heb ik dus alleen afstand genomen van frisdranken, snoep (suiker), snacks,chips etc.

Gaat best moeizaam maar je ziet dat links en rechts vet verdwenen is. Allen nog mijn onderbuik en middel dus. Voor mij is het ook extra moeilijk om een strak en rechte buik te krijgen. Ik heb namelijk een vorm van Lordose/Kyfose waardoor mijn ribbenkast wat uitsteekt.

Weet niet of ik nu verder moet gaan of stoppen.
 
Gewoon wat meer spieren op je lichaam krijgen nu, +500kcals boven onderhoud. Waarom zou je stoppen?
 
Kerel , je ziet serieus spoken ! waar zit die vetopslag op je onderbuik en middel ?
Je hebt eerder een gebrek aan buikspieren , spiermassa
 
Bekijk bijlage 459802

Resultaat van 6 maanden ''cutten''. Kan helaas de foto's van eerste post niet meer terug vinden. Daar zag je duidelijk vetrollen. Maar goed, in deze periode heb ik dus alleen afstand genomen van frisdranken, snoep (suiker), snacks,chips etc.

Gaat best moeizaam maar je ziet dat links en rechts vet verdwenen is. Allen nog mijn onderbuik en middel dus. Voor mij is het ook extra moeilijk om een strak en rechte buik te krijgen. Ik heb namelijk een vorm van Lordose/Kyfose waardoor mijn ribbenkast wat uitsteekt.

Weet niet of ik nu verder moet gaan of stoppen.
Lekker gaan bulken en spieren opbouwen man!
 
Kerel , je ziet serieus spoken ! waar zit die vetopslag op je onderbuik en middel ?
Je hebt eerder een gebrek aan buikspieren , spiermassa

Vanuit de zijkant is het een heel ander verhaal. Misschien dat je dan snapt wat ik bedoel met vetopslag onderbuik:
WhatsApp Image 2019-07-06 at 17.55.23.jpeg


WhatsApp Image 2019-07-06 at 17.55.24.jpeg


Ik denk persoonlijk dat dit door mijn rug komt...
 
Vraagje. Kijk jullie zijn serieuze fitness mensen maar ik pas gewoon niet in dat wereldje. Zijn er geen alternatieven voor spiermassa opbouwen? Op werk of zo zware dingen tillen..
Waarom zou je op werk zware dingen gaan tillen voor spiermassa als je dat letterlijk kan doen in een fitness met dumbells die er voor geschikt zijn
 
Back
Naar boven