AndroidHealthClinic

Vetpercentage van figure models?

Vrouwen horen niet thuis in bodybuilding vind ik, die bovenste foto is prima, maar strakker en breder doet af van de schoonheid van een vrouw.

ot: ik zou niet te hard focussen op je vetpercentage,kijk in de spiegel,trek foto's en eventuel video's en beoordeel dan op hoe je er uitziet. en als je wijze raad wilt dan post je die foto's en video's maar eens,denk dat hier wel mensen jou kunnen helpen met beoordelen of je model waardig bent.

Die onderste twee zijn bruut ripped. Dat ga je niet zo 1-2-3 halen.

Vrouwen horen niet thuis in bodybuilding vind ik, die bovenste foto is prima, maar strakker en breder doet af van de schoonheid van een vrouw.

ot: ik zou niet te hard focussen op je vetpercentage,kijk in de spiegel,trek foto's en eventuel video's en beoordeel dan op hoe je er uitziet. en als je wijze raad wilt dan post je die foto's en video's maar eens,denk dat hier wel mensen jou kunnen helpen met beoordelen of je model waardig bent.

ja dat zeggen ze ook over mannen, dat boven de 100kg met onder de 5% maar daar gaat het nu niet over

Gelukkig hoeft niet iedereen aan jou ideaal beeld van een vrouw te voldoen:p
Ik vind dat eerste plaatje juist weer niks aan, niks geen definitie op de buik vind ik echt niet mooi.

Verschil tussen foto 1 en 2 is minimaal 8%..voor figuur 1 hoef je geen KT te doen. Dame op foto 2 ziet er in mijn ogen en volgens vrouwen BB! Erg mooi uit. Alle mannen die het niet mooi vinden hebben hier niets te zoeken.

Otherwitzen, zullen we alvast een contract je afsluiten?

Als jij er als een figure chick bij loopt ben ik onderhand ook wat groter en kunnen we samen daten :D

Vind foto 3 echt prachtig :)

De vraag was toch met welk vet% je bikinimodel kan worden (als je kop goed is). foto1 is dan toch prima? denk niet dat ze zitten te wachten op foto 3 voor dat soort modellen.
Ook al kost dat veel meer moeite.

De vraag was toch met welk vet% je bikinimodel kan worden (als je kop goed is). foto1 is dan toch prima? denk niet dat ze zitten te wachten op foto 3 voor dat soort modellen.
Ook al kost dat veel meer moeite.

Haha inderdaad, denk ook niet dat veel mensen er gecharmeerd van zullen zijn als ze in een bushokje staan en er zo'n foto in hangt haha.

Jij hoort niet thuis op dit forum(gedeelte), vind ik.

bikini 8% ?
deze meisjes staan zeker op 12% en zelfs richting 15%

bodybuilding vrouwen komen zelfs amper dicht bij 6%
met uitzonderingen natuurlijk

Euhm.
Kijk.
fotootje off season.
BB vrouwen on stage zitten echt wel onder de 6.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iris-kyle.jpg

Jij hebt het hierover dus.
[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Sommige hierboven zitten toch wel onder de 12% niet?

Foto 9 echt wel.

Terug
Naar boven