Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk train ik k*twijf.
Ik neuk elke dag je moeder.
Het zoeken naar haar k*t...is een sport op zich.
Ben je nu wel overtuigd dat ik 17 ben door het bovenstaande kinderachtige gescheld?
Waarom lees je geen spoilers...En waarom diagnoses maken..Waarom scheld je zo? Waarschijnlijk durf je in het echt nooit je mond open te trekken. Als ik jou was zou ik eens professionele hulp gaan zoeken, want anders krijg je nog permanente stoornissen.
Jij hebt het hierover dus.
http://www.femalemuscleshow.com.br/xoutput/3293/video.flv
Rond je 15% zou ik wel willen zitten imo vind ik 12% al best laag.yep, allemaal tussen de 10-15%, deze meisjes gaan echt niet onder de 10%
Rond je 15% zou ik wel willen zitten imo vind ik 12% al best laag.
Ik weet niet hoe die oefening heet, maar ik doe het met schijven of dumbbells..dan buig ik naar links en naar rechts..Gewoon door gaan tot je heel licht de zijkanten van je abs ziet, dan word je een mankiller!
Das voor je oblique, die zou ik niet trainen als ik jou was, krijg je brede heupen van, bedoel echt de omlijning van je abs in het midden van je buik.
Vooral als vrouw zou ik je obliques niet trainen, just lower the fat.
Wait whut...Als ik mijn obliques train train ik mijn heupen toch nietDas voor je oblique, die zou ik niet trainen als ik jou was, krijg je brede heupen van, bedoel echt de omlijning van je abs in het midden van je buik.
Vooral als vrouw zou ik je external obliques niet trainen, just lower the fat.
.Ik squat en ik doe deadlifts.daar krijg je net nix van, gewoon een nutteloze oefening.
on topic: doe dead lifts
Wait whut...Als ik mijn obliques train train ik mijn heupen toch niet.
Ik vind het ook mooi als de zijkanten strak zijn..Ipv de transversus en rectus abdominus alleen.
---------- Post added ma 13 jun 2011 at 16:34 ----------
Ik squat en ik doe deadlifts.
Ik squat nu met
Wait whut...Als ik mijn obliques train train ik mijn heupen toch niet.
Ik vind het ook mooi als de zijkanten strak zijn..Ipv de transversus en rectus abdominus .
Ik squat nu met
40 ik heb nog nooit echt getest wat mijn max is..maar met 4x20x40kg voel ik hem wel.