- Waardering
- 1.015
Burn the fatttttsssss, lightweight babyyyyyy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendin van me(ze doet ook personal training) zei dat dat wel effectief voor mij is...Ik moet veel herhalingen doen en licht gewicht. Want mijn benen lopen eigenlijk voor op alles..

http://www.google.be/search?q=bikin...e=univ&ei=0yD2Tf-JM5Cb-gb3sczNBg&ved=0CC8QsAQ
Wat een eikels sommige hier. Uber geile chicks die bikinimodellen.
Wie wilt nu zo'n retedroge strakke chick

Jouw mening doet er nu even niet toe ik vraag het niet voor niets op een BB forum. Als ik zon fysiek wil krijgen zoals in je link dan ga ik wel naar Iwanttobeamodelforum.http://www.google.be/search?q=bikin...e=univ&ei=0yD2Tf-JM5Cb-gb3sczNBg&ved=0CC8QsAQ
Jouw mening doet er nu even niet toe ik vraag het niet voor niets op een BB forum. Als ik zon fysiek wil krijgen zoals in je link dan ga ik wel naar Iwanttobeamodelforum.
Hahaha volgens mij heeft zegeen cios gedaanZodra ze van de halo/cios afkomen moet je ze standaard negeren![]()
. Al die fitnessintructeurs wel.
Dus ik ben niet slim omdat ik jouw advies negeer?

Kom maar hier met die 10 euro dikkeend ,otherwitzen is on fire!
komaan gast, in welke realiteit leef jij als zij wint?
)) en belachelijke dingen zegt.Hallo dames en heren,
Misschien een domme vraag, maar wat is ongeveer het gemiddelde vetpercentage van een bikinimodel /figure models?
http://www.google.be/search?q=bikin...e=univ&ei=0yD2Tf-JM5Cb-gb3sczNBg&ved=0CC8QsAQ
Wie niet?
http://3.bp.blogspot.com/_kCtLh2C1n6o/TGjX10xxeiI/AAAAAAAACKA/6AnSeDoGmok/s1600/Lanah+Evers+1.jpg
[Link niet meer beschikbaar]
Een model doet ook bikini shoots. Dat maakt haar niet specifiek een bikini model...in bb heb je verschillende klasses..Bikini/Figure/Fitness enz.
Ga dan naar het libelle forum ofzo..daar zijn allerlei typjes die trots zijn op hun vrouwelijke vormen en ze wellicht wel showen. Maar respecteer mijn mening en die van anderen hier. En ga lekker weg uit dit topic als het je niet bevalt.Waar zijn die vrouwelijke vormen?
Die chick is breder dan het gemiddelde van dit forum
Waar zijn die vrouwelijke vormen?

Ow en on stage lijk je altijd groter(ze maakt ook poses blabla) en voor zo'n contest heeft ze zich natuurlijk lange tijd voorbereid, als ze voor je staat zal ze niet echt breder zijn dan jij.Waar zijn die vrouwelijke vormen?
Is duidelijk een meisje dat zich veel op internetfora bevindt (i.e. 'opbokken' wat FOK!-forumtaal is, al die memes en talk afkomstig van bodybuilding.com misc., ...,). Verder zoekt het ook aandacht (provocerende eerste foto in haar gallerij, hangt rond in topics waar over het algemeen weinig vrouwen komen, praat over onderwerpen waar normaal meisjes niet over praten, ...,). Dan is er ook nog de kans dat het irl relatief aantrekkelijk is t.o.v. het gemiddelde meisje en het is 17. Echter heeft het dus ook eigenschappen (verworven door een altijd groeiende behoefte aan aandacht) die je normaal niet ziet in aantrekkelijke meisjes, namelijk die no-life memes/misc./etc. forumpraat. 'normale' aantrekkelijke meisjes gaan namelijk shoppen met vriendinnen oid. Kortom, in de ogen van vele forumgo'ers heeft zij dus nog een extra waarde omdat ze dus ook al die foreveralone.jpg memes en onzin kent en dan voelen jongetjes zoals jij zich daardoor aangetrokken en dan krijg je dit dus; haar volgen in alle topics en pseudo-serieuze grapjes maken over daten e.d. om het aan te kaarten waar zij weer pseudo-serieus op reageert en uiteindelijk zit je toch foreveralone.jpg voor de computer op redtube.com.
Dan heb je aan de andere kant ballon die geen aandacht zoekt en in normaal Nederlands typt en zegt wat ze ziet; een meisje dat overcompenseert (bv. met dat 'k*twijf' wat niet nodig was en eigenlijk een kaart verdiende (en wat zij volgens mij ook merkte en daarom maar de spoiler toevoegde om het te diskwalificeren als een persoonlijke aanval in poging tot kaart ontwijken)) en belachelijke dingen zegt.

Een model doet ook bikini shoots. Dat maakt haar niet specifiek een bikini model...in bb heb je verschillende klasses..Bikini/Figure/Fitness enz.
Dan ligt het aan mij,dacht dat bikinimodellen die lekkere wijven waren, wist ik veel dat jij bb en dan in de bikini klasse wilt bedoelen.
---------- Post added ma 13 jun 2011 at 16:55 ----------
Ga dan naar het libelle forum ofzo..daar zijn allerlei typjes die trots zijn op hun vrouwelijke vormen en ze wellicht wel showen. Maar respecteer mijn mening en die van anderen hier. En ga lekker weg uit dit topic als het je niet bevalt.
Is duidelijk een meisje dat zich veel op internetfora bevindt (i.e. 'opbokken' wat FOK!-forumtaal is, al die memes en talk afkomstig van bodybuilding.com misc., ...,). Verder zoekt het ook aandacht (provocerende eerste foto in haar gallerij, hangt rond in topics waar over het algemeen weinig vrouwen komen, praat over onderwerpen waar normaal meisjes niet over praten, ...,). Dan is er ook nog de kans dat het irl relatief aantrekkelijk is t.o.v. het gemiddelde meisje en het is 17. Echter heeft het dus ook eigenschappen (verworven door een altijd groeiende behoefte aan aandacht) die je normaal niet ziet in aantrekkelijke meisjes, namelijk die no-life memes/misc./etc. forumpraat. 'normale' aantrekkelijke meisjes gaan namelijk shoppen met vriendinnen oid. Kortom, in de ogen van vele forumgo'ers heeft zij dus nog een extra waarde omdat ze dus ook al die foreveralone.jpg memes en onzin kent en dan voelen jongetjes zoals jij zich daardoor aangetrokken en dan krijg je dit dus; haar volgen in alle topics en pseudo-serieuze grapjes maken over daten e.d. om het aan te kaarten waar zij weer pseudo-serieus op reageert en uiteindelijk zit je toch foreveralone.jpg voor de computer op redtube.com.
Dan heb je aan de andere kant ballon die geen aandacht zoekt en in normaal Nederlands typt en zegt wat ze ziet; een meisje dat overcompenseert (bv. met dat 'k*twijf' wat niet nodig was en eigenlijk een kaart verdiende (en wat zij volgens mij ook merkte en daarom maar de spoiler toevoegde om het te diskwalificeren als een persoonlijke aanval in poging tot kaart ontwijken)) en belachelijke dingen zegt.
Hetgeen wat soms zo onmogelijk lijkt, kan mogelijk zijn.