- Waardering
- 1.015
Normaal vragen mensen geld voor mijn freudische psycho-analyses, dus karma mag wel.
Sorry, ben geen voorstander van freud, kan mij meer vinden in de theorieen van Carl Gustav Jung.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal vragen mensen geld voor mijn freudische psycho-analyses, dus karma mag wel.
Verschil tussen foto 1 en 2 is minimaal 8%..voor figuur 1 hoef je geen KT te doen. Dame op foto 2 ziet er in mijn ogen en volgens vrouwen BB! Erg mooi uit. Alle mannen die het niet mooi vinden hebben hier niets te zoeken.

Wat een onzin. Ik vind gespierde mannen wel mooi (nohomo) Vrouwen daarin tegen niet... heb liever dat die iets hoger in vet zitten... mooie rondingen etc.
Foto 1 vind ik de mooiste van de 3. Moet ik hier nu weg?
Maar goed iedereen heeft gelukkig een eigen smaak![]()

Ik wil ook een eigensmaak, alleen schijn ik alleen maar achter otherwitzen aan te lopen![]()
Ik wil ook een eigensmaak, alleen schijn ik alleen maar achter otherwitzen aan te lopen![]()

ze heeft een mooi bekkie, maar weet jij hoe de rest eruit ziet ??
Nee weet jij het?ze heeft een mooi bekkie, maar weet jij hoe de rest eruit ziet ??
In Irl ben ik onaantrekkelijk, ik wil continu aandacht en als ik geen 5 cent wisselgeld heb bij de kassa zeg ik; Problem?Heb wel wat fantasie, maar weet niet hoe je IRL bent
Ja daar heb je gelijk in...Denken in vetpercentage is meer een richtlijn. Sommige vrouwen zien er al best droog uit op 20%, terwijl een andere vrouw daar nog veel lager voor moet gaan.
Tuurlijk train ik k*twijf.
Ik neuk elke dag je moeder.
Het zoeken naar haar k*t...is een sport op zich.
Ben je nu wel overtuigd dat ik 17 ben door het bovenstaande kinderachtige gescheld?

Wie niet?
http://3.bp.blogspot.com/_kCtLh2C1n6o/TGjX10xxeiI/AAAAAAAACKA/6AnSeDoGmok/s1600/Lanah+Evers+1.jpg
[Link niet meer beschikbaar]

voor vrouwen is het moeilijker vanwege gebrek aan doorzettingsvermogen was gebleken uit onderzoek