hey allemaal,
ik fitniss nu ongeveer 5-6 maanden.
en ik ben begonnen met aansterken van mijn spieren.
nu wil ik graag zoveel mogelijk vet verbranden,
misschien gaat dit ook ten kosten van mijn spierweefsel maar
daar heb ik het nu voor over.
mijn vraag aan jullie is of jullie een paar goede suplementen weten
die de vetverbranding bevorderen of deze suplementen die mij
worden aangeraden door de sport school waar ik train hebben gebruikt:
http://www.xxlnutrition.nl/fat-burn-stack-xxl/xxl-nutrition
ik weet dat voeding zeer belangrijk is, daarom heb ik al een paar voedings schema's gemaakt die gebaseerd zijn op zo weinig mogelijk koolhydraten en veel eiwitten. mijn programma's is ook gebasseerd op mijn eerste doel die ik wil halen en dat is 95 KG halen. ik weeg nu 104 dus dat maakt 9KG.
dit doe ik omdat mijn programma 1900 kcal bevatten ( zonder training kcal eraf) dit aantal mag ik eten.
hoe ik bij 1900 kcal kom is door dat ik al een tijdje allemaal verschillende sites en forums bezoek waar ze spreken over het aantal kcal dat je mag eten. zij spreken hierover een simpele formule om je kcal uit te rekenen namelijk: gewesnte gewicht x 20, dus in mijn geval 95x20 = 1900 kcal.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en mij meer kunnen leren hier over.
groetjes,
kevin
ik fitniss nu ongeveer 5-6 maanden.
en ik ben begonnen met aansterken van mijn spieren.
nu wil ik graag zoveel mogelijk vet verbranden,
misschien gaat dit ook ten kosten van mijn spierweefsel maar
daar heb ik het nu voor over.
mijn vraag aan jullie is of jullie een paar goede suplementen weten
die de vetverbranding bevorderen of deze suplementen die mij
worden aangeraden door de sport school waar ik train hebben gebruikt:
http://www.xxlnutrition.nl/fat-burn-stack-xxl/xxl-nutrition
ik weet dat voeding zeer belangrijk is, daarom heb ik al een paar voedings schema's gemaakt die gebaseerd zijn op zo weinig mogelijk koolhydraten en veel eiwitten. mijn programma's is ook gebasseerd op mijn eerste doel die ik wil halen en dat is 95 KG halen. ik weeg nu 104 dus dat maakt 9KG.
dit doe ik omdat mijn programma 1900 kcal bevatten ( zonder training kcal eraf) dit aantal mag ik eten.
hoe ik bij 1900 kcal kom is door dat ik al een tijdje allemaal verschillende sites en forums bezoek waar ze spreken over het aantal kcal dat je mag eten. zij spreken hierover een simpele formule om je kcal uit te rekenen namelijk: gewesnte gewicht x 20, dus in mijn geval 95x20 = 1900 kcal.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en mij meer kunnen leren hier over.
groetjes,
kevin

maarja