MuscleMeat

vetverbrand suplementen

Visji

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
90kg
hey allemaal,

ik fitniss nu ongeveer 5-6 maanden.
en ik ben begonnen met aansterken van mijn spieren.
nu wil ik graag zoveel mogelijk vet verbranden,
misschien gaat dit ook ten kosten van mijn spierweefsel maar
daar heb ik het nu voor over.

mijn vraag aan jullie is of jullie een paar goede suplementen weten
die de vetverbranding bevorderen of deze suplementen die mij
worden aangeraden door de sport school waar ik train hebben gebruikt:
http://www.xxlnutrition.nl/fat-burn-stack-xxl/xxl-nutrition

ik weet dat voeding zeer belangrijk is, daarom heb ik al een paar voedings schema's gemaakt die gebaseerd zijn op zo weinig mogelijk koolhydraten en veel eiwitten. mijn programma's is ook gebasseerd op mijn eerste doel die ik wil halen en dat is 95 KG halen. ik weeg nu 104 dus dat maakt 9KG.
dit doe ik omdat mijn programma 1900 kcal bevatten ( zonder training kcal eraf) dit aantal mag ik eten.

hoe ik bij 1900 kcal kom is door dat ik al een tijdje allemaal verschillende sites en forums bezoek waar ze spreken over het aantal kcal dat je mag eten. zij spreken hierover een simpele formule om je kcal uit te rekenen namelijk: gewesnte gewicht x 20, dus in mijn geval 95x20 = 1900 kcal.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en mij meer kunnen leren hier over.

groetjes,
kevin

Ik denk dat je op zoek bent net zoals velen anderen naar de heilige graal. Echter denk ik persoonlijk dat je het gebruiken van 'vetverbrandende' supplementen niet hoeft te proberen. Er zijn namelijk talloze supplementen op de markt die allemaal mooie beloften hebben maar waar de 'werkzame' ingrediënten in wetenschappelijke literatuur weinig effect hebben laten zien. Ook is het natuurlijk zo dat schijnbaar de commerciële sector wel deze wondermiddelen kan leveren, maar de medisch wetenschappelijke sector tot op heden nog geen medicament heeft. Mijn inziens dus kwakzalverij van de particulieren en zonde van jou geld Kevin.

Verder denk ik dat je een aardig schema voor jezelf opgesteld hebt. Ook heb je een realistisch doel dus daar ben je aardig op weg. Persoonlijk zou ik voor de gewichtsafname meer mikken op cardio dan op krachttraining. Dit omdat je met cardio een gemiddeld hogere hartfrequentie en kcal verbruik bereikt.
Op kort-middellang termijn levert dit je meeste gewichtsreductie op. Na enkele tijd iets minderen in cardio en meer krachttraining voor de resultaten op lang termijn.
Met krachttraining alleen nu hoef je in ieder geval geen spannende resultaten te verwachten de komende tijd.

Succes

hey allemaal,

ik fitniss nu ongeveer 5-6 maanden.
en ik ben begonnen met aansterken van mijn spieren.
nu wil ik graag zoveel mogelijk vet verbranden,
misschien gaat dit ook ten kosten van mijn spierweefsel maar
daar heb ik het nu voor over.

mijn vraag aan jullie is of jullie een paar goede suplementen weten
die de vetverbranding bevorderen of deze suplementen die mij
worden aangeraden door de sport school waar ik train hebben gebruikt:
http://www.xxlnutrition.nl/fat-burn-stack-xxl/xxl-nutrition

ik weet dat voeding zeer belangrijk is, daarom heb ik al een paar voedings schema's gemaakt die gebaseerd zijn op zo weinig mogelijk koolhydraten en veel eiwitten. mijn programma's is ook gebasseerd op mijn eerste doel die ik wil halen en dat is 95 KG halen. ik weeg nu 104 dus dat maakt 9KG.
dit doe ik omdat mijn programma 1900 kcal bevatten ( zonder training kcal eraf) dit aantal mag ik eten.

hoe ik bij 1900 kcal kom is door dat ik al een tijdje allemaal verschillende sites en forums bezoek waar ze spreken over het aantal kcal dat je mag eten. zij spreken hierover een simpele formule om je kcal uit te rekenen namelijk: gewesnte gewicht x 20, dus in mijn geval 95x20 = 1900 kcal.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
en mij meer kunnen leren hier over.

groetjes,
kevin

1900 kcal is wel heel weinig. Wat zijn de EVK verhoudingen hiervan?

Bij ons is Lipo 6 de meest verkochte fatburner. :)

-Leon

Ik gebruik nou crack van revolutions. Dat spul bevat veel cafeine en dat stimuleert je lichaam om meer vet te verbranden. Verder ga je veel harder van trainen, je hebt bijvoorbeeld minder rust nodig en je hartslag is hoger wat weer kan helpen om meer vet te verbranden. Er zijn nog heel veel andere merken met producten die ongeveer hetzelfde werken dus mischien kun je wat uitproberen en kijken wat werkt.

Als je moeite hebt om af te vallen, het vijf maaltijden per dag plan is het beste. Deze benadering - dus een maaltijd iedere twee tot drie uur - gaat het opslaan van vet tegen door de voedingsstoffenopname van je lichaam te verbeteren.

Wat je verder nog kan helpen is het toepassen van supersets. Dit zijn sets van twee oefeningen die je achter elkaar doe zonder rust. Doordat je geen rust neemt is het veel intensiever en het scheelt je veel tijd. En doe wat meer cardio, als ik veel vet wil verliezen dan begin ik altijd met een half uurtje krachttraining met weinig rust tussendoor. En daarna een half uurtje cardio op 70% van mijn max. hartslag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je op zoek bent net zoals velen anderen naar de heilige graal. Echter denk ik persoonlijk dat je het gebruiken van 'vetverbrandende' supplementen niet hoeft te proberen. Er zijn namelijk talloze supplementen op de markt die allemaal mooie beloften hebben maar waar de 'werkzame' ingrediënten in wetenschappelijke literatuur weinig effect hebben laten zien. Ook is het natuurlijk zo dat schijnbaar de commerciële sector wel deze wondermiddelen kan leveren, maar de medisch wetenschappelijke sector tot op heden nog geen medicament heeft. Mijn inziens dus kwakzalverij van de particulieren en zonde van jou geld Kevin.

Verder denk ik dat je een aardig schema voor jezelf opgesteld hebt. Ook heb je een realistisch doel dus daar ben je aardig op weg. Persoonlijk zou ik voor de gewichtsafname meer mikken op cardio dan op krachttraining. Dit omdat je met cardio een gemiddeld hogere hartfrequentie en kcal verbruik bereikt.
Op kort-middellang termijn levert dit je meeste gewichtsreductie op. Na enkele tijd iets minderen in cardio en meer krachttraining voor de resultaten op lang termijn.
Met krachttraining alleen nu hoef je in ieder geval geen spannende resultaten te verwachten de komende tijd.

Succes

Het heilige graal is misschien wat overdreven, ik zoek meer een supplement
en ik weet gewoon zeker dat we toch in 2010 iets hebben dat de vet vermindering bevordert, waardoor het afvalen niet makkelijker wordt maar waardoor het proces beter / sneller opgang komt.

de EKV verhoudingen daarin tegen zijn zoals ik al een beetje zij voor het grootste gedeelte gebasseerd op veel eiwitten, de exacte aantal hoeveel heden en procenten hiervan heb ik nog niet uitgerekend omdat ik niet precies weet wat hiervan mijn voordelen zijn. 1900 kcal is niet heel weinig ik kan de hele dag blijven eten zonder dat ik ook maar een moment honger heb en zonder de streep te overschrijven.

ik geef je gelijk over het feit dat het beter voor mij is om meer te gaan cardio dan kracht training ivm het kcal verbruik,
het enige nadeel is dat ik dus begonnen ben met kracht training en daar al redelijk vooruitgangen heb geboekt in vergelijking met het verleden maar waar ik nog niet hellemaal tevreden mee ben. verder is het zo dat je doormiddel van cardio ook veel speerweefsel verbrand, nu zie ik daar niet tegen op maar er is toch 1 probleem die mij aan het twijfelen brengt.
als ik nu op een redelijk gewicht ben en dus veel minder vet bezit wordt het ook veel zwaarder / duurd langer voordat
ik ook goed op kracht ben omdat ik veel minder vet heb om omtezetten in spier massa.

mvg
kevin

Laatst bewerkt:
Alles wat legaal te krijgen is werkt zo minimaal dat het imho het geld niet waard is. Beter half uurtje extra cardio inplannen. Is gratis en effectiever.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat dacht ik in me achterhoofd :p maarja
ik denk ook dat deze suplementen alleen je helpen als je ze blijft gebruiken.

zoiezo denk ik dat ik ze niet nodig heb.
ik heb gister een ander schema aangehouden waarin ik maar 1660 kcal
at en ik had 659 kcal verbrand met het fitnissen (45-1 uur) tijd.

mvg
kevin

pffff, dat je niet omvalt. Echt weinig voeding.

In plaats van die gekke formule die je gebruikt zou ik eens googlen naar BMR en onderhoud. Als je dan OP onderhoud gaat eten, met 30% van je kcals uit eiwitten daarbij 3x in de week zware krachttraining doet gevolgd door een half uurtje cardio (niet te gek, gewoon doorfietsen ofzo), dan gaat het bijna vanzelf. Mijn ervaring is dat ik binnen 11 maanden van kledingmaat 44/46 naar 38 ging. ZONDER honger, ZONDER gezeik van m'n omgeving omdat ik nooit eens gezellig meedeed (eten of drinken) - als dit goed werkt kun je namelijk een halve dag tot hele dag (al naar gelang wat voor producten je eet) "vrij eten" - dus ook lekker wat chips achter de tv, of een biertje in de kroeg.
Als je meer dan 1kg per week afvalt eet je te weinig, minder dan 0,5kg per week: cardio opvoeren.

Terug
Naar boven